• ik zoek rollen voor mijn nieuw verhaal en eigenlijk ook een titel

    Ik vraag me vaak af hoe alles zou gelopen zijn als ik die ene keer niet naar mijn vrienden had geluisterd. Als ik braaf thuis was gebleven zoals van mij verwacht werd. Als ik niet zo nodig een grote mond moest hebben en "Ja" had gezegd tegen iets wat me toch alleen maar problemen bracht. Als ik ... Het is allemaal anders gegaan dan gepland. Ik zou uitgaan, plezier maken, een spelletje spelen en alles weer vergeten. Maar alles verliep anders. Ik verloor mijn vrijheid en werd van hem. Moest vluchten voor mensen die ik niet eens zag. But if I could start all over again, I would do everything te same.


    rollen die ik zoek:


    mannelijke hoofdpersonage (het liefst zo'n typische bad boy)
    2 beste vriendinnen
    oudere zus
    vriendje van oudere zus
    beste vriend
    2 bitchen
    beste vriend van de mannelijk hoofdpersonage

    titel:
    rol:
    voornaam:
    middelnaam(indien ze die heeft):
    achternaam:
    leeftijd:
    uiterlijk:
    foto:
    karakter:
    familie:
    leven kort samengevat:


    bedankt dat jullie dit invullen.
    ik laat je weten als je een rol hebt

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 20:43 ]


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    titel: weet geen titel sorry
    rol: 1 van de beste vriendin
    voornaam: Haley
    middelnaam(indien ze die heeft): Haley Nicole
    achternaam: Martens
    leeftijd: 17
    uiterlijk: Lang slank gebouwt, mooi lang licht rood haar, licht helder blauwe ogen, kers rode lippen.
    foto: Haley
    karakter: Lief rustig betrouwbaar, ze luistert naar iedereen, ze heeft haar mening altijd klaar staan. Maar ze is ook erg onzeker over alles. Ze is erg vrolij.
    familie: Haar moeder Mirthe 45 en haar vader John 49 Zus Sanna 14 broer Tim 11
    leven kort samengevat: Ze is erg hecht met haar familie, ze helpt graag anderen, ze woont in een knus huisje, haar vader is arts ze hebben best veel geld, maar ze wonen graag in een knus huis.
    Ze gaat graag uit met haar vrienden, ze houdt superveel van haar beste vriendin. Ze heeft ook een crus op een jongen, maar hij ziet haar niet echt staan. Ze werkt ook in een snoepwinkeltje van een oudere vrouw.


    What is youre favo scary movie?

    titel : ?
    rol : 1 van de beste vriendin
    voornaam : Joanne
    middelnaam : /
    achternaam : Smith
    leeftijd : 17
    uiterlijk : lang, slank, blond/bruin haar, en een beetje krullen vanonder, blauw/grijze ogen
    karakter : mijn karakter! :D
    familie : zoals mij ;p
    leven : zoals mij ;p = you know, lagere school, jongens, ...


    true love is everlong -

    titel: Save me please ofzow iets dergelijks ben slecht in titels verzinnen.
    rol: Beste vriend van de hoofdpersonage
    voornaam: Peter
    middelnaam(indien ze die heeft)://
    achternaam: Zwarts
    leeftijd: 18
    uiterlijk: Lang gebouwd, gespierd maar niet te. Zwart kort haar bruine ogen.
    foto:Peter
    karakter: Zorgzaam rustig komt op voor zijn vrienden, is beschermt.
    familie: Allen zijn moeder Marley 48.
    Leven: Hij woont bij zijn moeder in een klein huis, hij heeft het niet breed, maar hij doet alles voor zijn moeder en vrienden.
    Hij is graag buiten en hangt overal rond. Hij heeft een hond die altijd met hem meegaat Bax. Hij kijkt graag naar meiden.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    titel:
    rol: Mannelijk hoofdpersonage
    voornaam: Allesio
    middelnaam: Ricardo
    achternaam: Tornzi
    leeftijd:22
    uiterlijk: Allesio heeft kort ravenzwart haar en diepbruine ogen. HIj is 1.80cm lang en sterk gebouwd,hij heeft een knappe sixpack.
    foto: Allesio
    karakter: Typisch 'Bad boy' karakter. Hij gedraagt zich altijd stoer en opvallend. Hij heeft en grote mond en let niet op zen woorden. Hij gedraagt zich als een arrogant leidersfiguur. Zwakkere en inpopulaire mensen pest hij graag en lacht ze uit. Sommige vrienden,'meelopers',zijn enkel bevriend om zelf niet gepest te worden.
    familie: Zijn zus Mauria is de enige familie die hij heeft.
    leven kort samengevat: Allesio was altijd al een populair probleemkind.In zijn basisonderwijs stal hij al geregeld pennen en snoep van leerlingen. In het Middelbaar onderwijs ging hij over tot het stelen van portefeuilles,geld en sieraden. Hij is al vaak in aanraking gekomen met de politie op verschillende redenen: Illegaal graffiti spuiten,diefstal,het roken en gebruik van drugs,...enzo.