• Iemand hier die vaak met de trein zwart reist? Ik moet namelijk naar Emmen, maar ik heb geen geld..
    Wil even weten hoe groot de kans is dat ik gepakt wordt.

Ik ben gemeen xoxo

PUKKELxDING schreef:
    Nop, ik ben braaf ^^

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 15:22 ]

Ik heb een paar keer zwart gereisd. Zou het niet weten to be honest dat traject reis ik haast nooit.

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb een keer zwart gereden, maar voor de rest. In onze trein controleren ze echt nooit als ik erin zit, maar ik ken de trein naar Emmen niet.

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Avery schreef:
    (...)
    Ik ga elke dag met de trein en ik word ongeveer 3 keer per maand gecontroleerd. Ligt er net aan op welk traject je zit.

Ligt and Darkness are both very different..

Nou, ik reis altijd gratis met de tram? (nerd)

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Rickjuh schreef:
    Zeggen dat je je StudentenOV bent vergeten en bij het volgende station wel een kaartje haalt, en ga in spitstijd, nihil dat ze controleren, dus bijna niet. Maarja, ALS je gepakt word...

Heeft er iemand ervaring...?

Ik zelf ben nu 12, en een railrunner is voor kineren onder de 12, dus ik zeg nog el eens dat ik 11 ben en koop soms een railrunner voor 2,50 ;x

Emollient schreef:
    Nou, ik reis altijd gratis met de tram? (nerd)

Ja, dat doe ik ook altijd, daar controleren ze überhaupt nooit ergens op haha XD

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ILoveNynk schreef:
    Ik zelf ben nu 12, en een railrunner is voor kineren onder de 12, dus ik zeg nog el eens dat ik 11 ben en koop soms een railrunner voor 2,50 ;x

Mag alleen met ouder erbij he.

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    (...)

Mag alleen met ouder erbij he.

Sinds wanneer? Ik ben er nooit op aangesproken? Niet dat ik al zo héél lang alleen met de trein mag, maar de 2 keer dat ik zo ben gegaan zei niemand er iets van

ILoveNynk schreef:
    (...)
    Sinds wanneer? Ik ben er nooit op aangesproken? Niet dat ik al zo héél lang alleen met de trein mag, maar de 2 keer dat ik zo ben gegaan zei niemand er iets van

Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar onder begeleiding van een volwassene (minimaal 18 jaar).

http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/regelen-en-kopen/welk-treinkaartje#railrunner-id

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Meestal kun je een conducteur wel redelijk ompraten met een smoesje hoor, maar dan moet je wel goed kunnen liegen :'D

Ik heb wel eens zo'n stempelkaartje meerdere keren gebruikt, ik heb ook wel eens 3 dagen gereisd terwijl mijn maandkaart afgelopen was en ik ben ook 2 keer mijn treinkaartje kwijtgeraakt -geen zin om een nieuwe te kopen-

Maar dat was op korte stukken, als het langer reizen is zou ik dat echt niet proberen ;p

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 16:13 ]

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Rickjuh schreef:
    (...)

Voor kinderen van 4 t/m 11 jaar onder begeleiding van een volwassene (minimaal 18 jaar).

http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizigers/regelen-en-kopen/welk-treinkaartje#railrunner-id

Jammer dan voor ze, moeten ze maar conducteurs aannemen die de regeltjes kennen :Y)

Avery schreef:
    Meestal kun je een conducteur wel redelijk ompraten met een smoesje hoor, maar dan moet je wel goed kunnen liegen :'D

Ik heb wel eens zo'n stempelkaartje meerdere keren gebruikt, ik heb ook wel eens 3 dagen gereisd terwijl mijn maandkaart afgelopen was en ik ben ook 2 keer mijn treinkaartje kwijtgeraakt -geen zin om een nieuwe te kopen-

Maar dat was op korte stukken, als het langer reizen is zou ik dat echt niet proberen ;p

Het schijnt ook goed te werken, dat je een kaartje van Tilburg naar Breda koopt, en dan blijft zitten naar Breda en als de conducteur komt zeggen: 'Ja ik heb het station gemist' :Y)
    -Die heb ik zelf nog nooit uitgeprobeerd btw-

Ik ga helemaal nooit met de trein.. haha.

Reach out your hands to me and let's just dissapear.