• Iemand hier die vaak met de trein zwart reist? Ik moet namelijk naar Emmen, maar ik heb geen geld..
    Wil even weten hoe groot de kans is dat ik gepakt wordt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Uh, ik niet. Ik heb OVstudentenkaart.
    Nouja, als het superdruk is controleren ze minder.


    Your make-up is terrible

    Nop, ik ben braaf ^^


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat bij de ns de kans héel groot is. Ik word zowat elke keer gecontroleerd.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    1x gedaan, maar ik scheet hem echt.
    Ik weet niet hoe ver het is, maar als het een lange afstand is kan je beter het risico niet nemen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ben braaf en ik doe het niet. en ik zal het maar ook niet doen als ik jouw was. want als je gepakt word kost het allen maar meer en meer geld.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben 1x zwart gereden, maar dat had ik zelf niet eens door!
    Maar ik werd gelukkig niet gecontroleerd. Het was ook maar 15 min reizen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zeggen dat je je StudentenOV bent vergeten en bij het volgende station wel een kaartje haalt, en ga in spitstijd, nihil dat ze controleren, dus bijna niet. Maarja, ALS je gepakt word...


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Flamingo schreef:
    Ik denk dat bij de ns de kans héel groot is. Ik word zowat elke keer gecontroleerd.

    Ik ga elke dag met de trein en ik word ongeveer 3 keer per maand gecontroleerd. Ligt er net aan op welk traject je zit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij Emmen wordt volgens mij vrij vaak gecontroleerd, dus dat zou ik niet doen als ik jou was. Ik weet niet hoe duur de reis voor jou is, maar misschien kun je ergens bij bijvoorbeeld de kruidvat of de blokker van die kortingskaarten halen? Zodat je maar voor 10 of 12,50 retour kan reizen in Nederland?


    Wie du mir, so ich dir.

    Avery schreef:
    (...)
    Ik ga elke dag met de trein en ik word ongeveer 3 keer per maand gecontroleerd. Ligt er net aan op welk traject je zit.

    Haha ik ging van Enschede naar Almelo. Dat is 20 minuten ofzo. Maar ik word bijna elke keer gecontroleerd.
    Maar toen ik naar Arnhem ging werd ik maar 1x gecontroleerd, terwijl ik in 3 treinen zat.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ga elke week heen en weer naar Den Bosch [vanuit zaltbommel] en ik wordt echt bijna nooit gecontroleerd, maar dat is ook maar 2x 10min. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    In de WC gaan zitten. (cat)
    Maar ik weet niet of je hier slapen kunt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tainted schreef:
    1x gedaan, maar ik scheet hem echt.
    Ik weet niet hoe ver het is, maar als het een lange afstand is kan je beter het risico niet nemen.

    Hahaha ik ook :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Voiceless schreef:
    In de WC gaan zitten. (cat)
    Maar ik weet niet of je hier slapen kunt..

    Muh, dat is een goeie. Alleen ik moet 2x overstappen..


    Ik ben gemeen xoxo

    Schatjes, ze moet nu naar Beilen, niet meer naar Emmen D: en ze gaan woensdag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'