De De ik-word-nooit-uitgekozen-en-ben-nog-nooit-crew-lid-geweest-club. Wie wordt er lid? Mensen het is een geintje. Neem dit nou niet te serieus op.
[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:27 ]
"Ignite, my love. Ignite."
xSnoepjex schreef: (...) Bitch Doe niet zo gemeen ja? als jij je hebt opgegeven, logisch dat je niet wordt gekozen als je zo gemeen bent;x
[ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:56 ]
Rickjuh schreef: Tja.. Door zo te reageren als je niet gekozen word. Verspil je bij mij eigelijk je volgende kans al. Beetje kinderachtig meiden..
[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:57 ]
Life is hard and then we die
pielipino schreef: Ik zou jou ook nooit kiezen aangezien je Nederlandse spelling.. Kom op zeg Ik en Nikki zeg dan tenminste als eerst Nikki.
Big girls cry when their hearts are breaking
Ik join(yeah) maar ik ben wel blij voor de mensen die mod zijn geworden :'D
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
Me so good.
PUKKELxDING schreef: (...)-ugh- -doet mod achtig- Ook al is het doorgestreept, let op je taalgebruik s.v.p. (:
ILoveNynk schreef: (...) Het is doorstreep Hoe voelt het nou, dat rode naampje?
PUKKELxDING schreef: (...)Best wel awzum, haha, ookal deed ik dit stiekem ook al een beetje als bemiddelaar
ILoveNynk schreef: (...) Het is wel even wennen, Rode Annick, Rode Samantha.... Maar het staat wel goed
Nope 8D
I live for the applause, you will die for it.
Razac schreef: Nope 8D
[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:02 ]
PUKKELxDING schreef: (...)Ja men, rood is echt mijn kleur! Zal ik m'n haar rood verven? Nee, vindt andere Samantha niet goed. Hihi
ILoveNynk schreef: (...) Of een rode pluk, dan worden we pluk-buddies!