De De ik-word-nooit-uitgekozen-en-ben-nog-nooit-crew-lid-geweest-club. Wie wordt er lid? Mensen het is een geintje. Neem dit nou niet te serieus op.
[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 18:27 ]
"Ignite, my love. Ignite."
Flamingo schreef: Ik join jouw club Ik word echt nooit gekozen T_T Terwijl ik hier al eeuwen zit.
ik wil lid zijn:9~
'Burning up a sun, just to say goodbye.'
Your make-up is terrible
Assassin schreef: (...) Haha, ik doe al mee aan verkiezingen sinds 2007. x'D Not good enough.
Tricia schreef: (...) same here
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
Flamingo schreef: (...) haha ik zit hier nog langer dan jij T_T
Ik zou jou ook nooit kiezen aangezien je Nederlandse spelling.. Kom op zeg Ik en Nikki zeg dan tenminste als eerst Nikki.
pielipino schreef: Ik zou jou ook nooit kiezen aangezien je Nederlandse spelling.. Kom op zeg Ik en Nikki zeg dan tenminste als eerst Nikki.
I Join in the club!
''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''
Me so good.
xSnoepjex schreef: (...) Bitch Doe niet zo gemeen ja? als jij je hebt opgegeven, logisch dat je niet wordt gekozen als je zo gemeen bent;x
ach ik join half heb maar voor de eerste keer meegedaan
Ligt and Darkness are both very different..
Tja.. Door zo te reageren als je niet gekozen word. Verspil je bij mij eigelijk je volgende kans al. Beetje kinderachtig meiden..
[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:53 ]
Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
Rickjuh schreef: Tja.. Door zo te reageren als je niet gekozen word. Verspil je bij mij eigelijk je volgende kans al. Beetje kinderachtig meiden..
[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:54 ]