• De nieuwe moderators zijn bekend:

    Amused
    Courtesan
    Lockwood
    Marvellous
    Pickwick
    PUKKELxDING
    Wherewithal

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:32 ]


    Dit is mijn signature...

    Een discussie is voor mij geen probleem, zolang het maar niet uit de hand loopt. Het is gewoon een vorm van je eigen mening uitwisselen en daar leer je van.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 10:55 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is waar. Haha, stiekem vind ik het heerlijk om te discusseren, maar soms beledig ik wel eens iemand onbedoeld. Dat vind ik dan weer jammer, vooral als ik het niet zo bedoeld had...
    Moet jij nooit naar school Rick? Je zit altijd op Q tegenwoordig. x'D


    Your make-up is terrible

    Klopt, full-time Stage. Computers, ICT. Tja, als je pc's installeert en repareert moet je soms een tijdje wachten, en dan zit ik hier, haha:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gheheh Yes. :Y). Kirsten is erg blij met de mensen die gekozen zijn (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Betrapt op off-topic! (nerd)


    -

    Genius schreef:
    Betrapt op off-topic! (nerd)


    1 berichtje kan gewoon hoor, het is geen dictatuur hier op quizlet. Dan zou ik jou nu een waarschuwing moeten sturen voor off-topic. :Y)
    En nu dus weer on-topic.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    1 berichtje kan gewoon hoor, het is geen dictatuur hier op quizlet. Dan zou ik jou nu een waarschuwing moeten sturen voor off-topic. :Y)
    En nu dus weer on-topic.

    Haha. Als 't aan mij ligt, wel (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké ik heb even heel de discussie door gelezen. En stiekem ben ik het wel met Nikki eens.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Off-topic reactie's verwijderd, vanaf nu on-topic. Je mag de mods altijd PB'en mocht je vragen hebben.:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Verdere off-topic reactie's = Waarschuwing
    Peace, Love & Icecream


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vind trouwens wel dat jullie het snel gefixed hebben. Ik kan me herinneren dat het ons wel eens meer tijd gekost heeft dan een paar dagen om alle aanmeldingen door te spitten en het er over eens te worden (krul). Dus ik vind het ook super van jullie dat jullie dat allemaal zo snel aangepakt en afgehandeld hebben -dat mag ook wel eens gezegd worden (krul)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het ook eens met de stelling: 'vriendjespolitiek' en nee, dit is niet om ruzie uit te lokken. Ik ben ooit ook mod geweest, ik weet hoe het er aan toe gaat.
    En het is ook raar dat betareaders en bemiddelaars vooral gekozen worden, maar toch gefeliciteerd.

    En @Rick, in dit topic ben je ineens wel heel ijverig! Het is niet omdat iemand zegt dat ze het vriendjespolitiek vinden dat ze direct ruzie willen uitlokken of het modteam beledigen.. Ik snap het probleem eigenlijk niet..


    Get outta my head!

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind trouwens wel dat jullie het snel gefixed hebben. Ik kan me herinneren dat het ons wel eens meer tijd gekost heeft dan een paar dagen om alle aanmeldingen door te spitten en het er over eens te worden (krul). Dus ik vind het ook super van jullie dat jullie dat allemaal zo snel aangepakt en afgehandeld hebben -dat mag ook wel eens gezegd worden (krul)-
    Jaaa! Dat was mij inderdaad ook opgevallen :O


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jaaa! Dat was mij inderdaad ook opgevallen :O


    Ligt and Darkness are both very different..

    -Heeft hele discussie/gesprek gelezen- Oké even een opmerking over dat vriendjespolitiek. De enige die aan vriendjespolitiek heeft gedaan: dat ben ik! En ik ben niet eens meer een mod, kun je nagaan hoe ver mijn macht nog reikt –evil laugh- [/dit is natuurlijk een grapje, al heb ik wel het een en ander aangestuurd en aangewakkerd over potentiële moderators] Nee ik snap wel waarom mensen dat denken en ik weet ook dat niemand het geloofd als ik zeg dat het niet zo is, maar ik vind het jammer dat we niet gewoon blij voor elkaar kunnen zijn. En ik vind het een beetje vreemd dat sommige mensen hier zo heftig op reageren, zowel crewleden als niet-crewleden. Al snap ik bijvoorbeeld Lisa’s reacties wel, maar aan de andere hand die van Rick ook, aangezien Lisa’s reacties vaak verkeerd opgevat worden, waardoor mensen zich snel gekwetst voelen. Het is een hobbysite niet iets waar je aanzien of miljoenen mee bereikt voor de rest van je leven en ik heb het idee dat dat vaak wel vergeten wordt door veel mensen. Dus ik zeg:‘Take it easy, take a sisi’.


    Wie du mir, so ich dir.