-Heeft hele discussie/gesprek gelezen- Oké even een opmerking over dat vriendjespolitiek. De enige die aan vriendjespolitiek heeft gedaan: dat ben ik! En ik ben niet eens meer een mod, kun je nagaan hoe ver mijn macht nog reikt –evil laugh- [/dit is natuurlijk een grapje, al heb ik wel het een en ander aangestuurd en aangewakkerd over potentiële moderators] Nee ik snap wel waarom mensen dat denken en ik weet ook dat niemand het geloofd als ik zeg dat het niet zo is, maar ik vind het jammer dat we niet gewoon blij voor elkaar kunnen zijn. En ik vind het een beetje vreemd dat sommige mensen hier zo heftig op reageren, zowel crewleden als niet-crewleden. Al snap ik bijvoorbeeld Lisa’s reacties wel, maar aan de andere hand die van Rick ook, aangezien Lisa’s reacties vaak verkeerd opgevat worden, waardoor mensen zich snel gekwetst voelen. Het is een hobbysite niet iets waar je aanzien of miljoenen mee bereikt voor de rest van je leven en ik heb het idee dat dat vaak wel vergeten wordt door veel mensen. Dus ik zeg:‘Take it easy, take a sisi’.
Wie du mir, so ich dir.