Dat is echt raar, ik heb een maand geleden ongeveer een bèta-aanvraag gedaan, maar ik zal 'm even opnieuw doen dan. Ik doe dat sowieso bijna nooit, omdat ik weet dat ik weken moet wachten.
Edit: Melding: Je hebt al een openstaande aanvraag voor dit hoofdstuk staan!.
Dus, hoezo op 0 gewerkt?
Misschien kan dat nog wel door die crash komen? Dat je hoofdstuk wat je toen had aangevraagd, verdwenen is? Ik heb vandaag heel veel hoofdstukken geread, maar ben er van jou geen een tegengekomen.. o.o
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
Primrose schreef:
(...) Misschien kan dat nog wel door die crash komen? Dat je hoofdstuk wat je toen had aangevraagd, verdwenen is? Ik heb vandaag heel veel hoofdstukken geread, maar ben er van jou geen een tegengekomen.. o.o
Nee, het was na de crash aangevraagd en btw toen ook geschreven.
Primrose schreef: Hmm.. Dat is raar dan. Maar ik meen toch echt dat het aantal nu weer op nul staat :') Misschien kun je even een ander hoofdstuk proberen?
Wat doe ik nou met dàt hoofdstuk dan :'D. Die wil ik graag ge-bèta read hebben, omdat 'ie voor een wedstrijd was (:
Lockwood schreef:
Ik ben absoluut niet gekozen om vriendjespolitiek. Ik heb nooit met een mod gepraat tot nu, enkel als ik een melding had.
Nee ik vind het ook behoorlijk onzin. Dat zeg ik niet omdat ik groen ben, maar meer om het feit dat ik zo ongeveer wel weet hoe het eraan toe gaat in het modteam.