• De nieuwe moderators zijn bekend:

Amused
    Courtesan
    Lockwood
    Marvellous
    Pickwick
    PUKKELxDING
    Wherewithal

[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:26 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 17 feb 2011 - 15:32 ]

Dit is mijn signature...

Tricia schreef:
    (...)

Ik zei hem even tegen Naomi. Niet tegen jou.

Ik had 'm nog nooit gehoord. (cat)

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Gefeliciteerd 8D Ookal heb ik van 5 van de 7 nog nooit gehoort. (krul)

You move me ......... Kurt

Congrats voor de nieuwe modjes!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

gefeliciteerd iedereen :D ^^

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Assassin schreef:
    Hahahah, ligt het aan mij of zijn het allemaal al crewleden geweest?
    Gefeliciteerd.

agree..
    maar gefeliciteerd allemaal !

JoJudicious schreef:
    Vriendjespolitiek... :-)

Mod die mijn bericht aangepast had, laat deze gewoon staan. Ik geloof nog steeds dat ik mijn mening mag uiten en 't is niet eens off-topic. Laat staan dat erin gescholden wordt óf 't volledig met hoofdletters is geschreven. Kortom; Je mag mijn bericht niet aanpassen, mits ik bovenstaande punten heb 'overtreden'. Dank je.
    ik ben het zo met je eens (:
    ik heb me ook niet aangemeld omdat ik gewoon weet dat ik geen kans maak omdat niemand van het modteam me kent.
    ik denk toch dat ze een beetje subjectief denken , hoor (:

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 10:44 ]

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Rickjuh schreef:
    Owja, voor Jo.
    Om even duidelijkheid te krijgen dat zij niet gelijk heeft.
    Algemene regels
    Overal
    Regels waar iedereen zich op heel Quizlet aan moet houden;
    - Op Quizlet dien je je aan de Nederlandse wet te houden, dus zaken als haat zaaien, discriminatie, racisme en oproep tot geweld zijn hier niet welkom.
    - Het is niet toegestaan om anderen op welke manier dan ook te kwetsen, beledigen of pesten. Laat elkaar in zijn waarde!
    - Het is niet toegestaan om ruzie te maken of uit te lokken.
    - Heb respect voor elkaar!
    Daarom paste ik dus je bericht aan, quizlet moet een gezellige plek zijn. Ik heb voor iedereen respect, dus ook voor jou. Alleen als je de regels overtreed, dan moeten we aanpassingen doen.

Sorry Rick maar je gaat nogal ver nu. :x Het woord 'vriendjespolitiek' is geen haatzaaien of discrimineren of racisme, of oproep tot geweld. Ze pest niemand, ze zegt alleen wat ze denkt.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Sorry Rick maar je gaat nogal ver nu. :x Het woord 'vriendjespolitiek' is geen haatzaaien of discrimineren of racisme, of oproep tot geweld. Ze pest niemand, ze zegt alleen wat ze denkt.
    maar quizlet moet een fijne plek zijn.. het komt erop neer dat wij zo moeten doen _O_

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Deze 2 regels gelden duidelijk voor dat.
    Vind je zelf niet dat er door zo'n reactie ruzie kan komen? Ik vond het nogal ongepast, en verwijderde het :] Je leeft niet om ruzie te maken vind ik.

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    Deze 2 regels gelden duidelijk voor dat.
    Vind je zelf niet dat er door zo'n reactie ruzie kan komen? Ik vond het nogal ongepast, en verwijderde het :] Je leeft niet om ruzie te maken vind ik.

Dat is waar, maar die andere regels waren er niet van op toepassing vind ik. Ik weet ook niet of ze wel echt op ruzie uit was. Maar alsnog, dit gebeurd in zoveel topics en volgens mij is het nog nooit verwijderd.

Your make-up is terrible

Ik pas altijd reactie's aan die ruzie kunnen veroorzaken in een topic. Als ik online ben, zo staat het in de regels. Die andere regels erbij was gewoon voor de duidelijkheid (krul)

Ik vind het een beetje overdreven, maar iedereen reageerde er overdreven op. Als ze er gewoon normaal op kunnen reageren of negeren zou het gewoon leuk blijven en gewoon een zinloze reactie zijn op een topic.

Your make-up is terrible

Natuurlijk moet je er over door gaan he, vooral niet gewoon zo laten (krul)

-

Natuurlijk! Wat is Quizlet zonder discussies?
    Noh, ik verveel me en had zin om even nog mijn mening te geven.

Your make-up is terrible

Dat klopt, het is en blijven meestal tieners, daarom verwijder ik zulke reactie's want je weet nooit wat de nasleep ervan is. :]Als we met z'n allen het zouden negeren, dan is het een ander verhaal. Dan weten de users gelijk wie er zo reageert, en op wie ze in het vervolg niet te hoeven reageren.