• Heeft er iemand van jullie ooit eens een fanbrief naar een regisseur gestuurd? Zoja, wat schreven jullie dan? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nope.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    nee. :3


    They fell in love, didn't they?

    Nee, nog nooit iets gestuurd naar iemand die ik niet persoonlijk ken.
    Ik zou eerder denken aan acteurs en actrices, of zangers/zangeressen.

    Geen idee wat je moet schrijven dus! ^^

    Nog nooit gedaan.Ik ben wel van plan om naar een zangeres eentje te sturen maar eerst het fan email adres opzoeken :)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Oké dan voor diegene die naar een acteur/actrice of zanger/zangeres een fanbrief hebben gestuurd... Wat schreven jullie daar dan in? Just curious. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb nog nooit een fanbrief gestuurd, maar wel een x een verjaardag cadeau gestuurd met een kaart naar de zanger van mn favo bandje (ken je waarschijnlijk niet, Tim Schou van A Friend In London)
    Ik heb iets gezegd van dat ik m heel goed en getalenteerd ofzo vond, maar ik weet het niet meer precies ;)
    En hij werd 24 dus toen heb ik 24 dingen die ik leuk vind aan hem erbij gezet ;)

    Ikke wel eigenlijk xD Naar robert pattinson xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik moest dat ooit voor school, naar een Nederlander, ik was gemeen en stuurde 'm naar Amerika :Y)

    Ik heb weleens voor een Nederlands opdracht een brief moeten schrijven naar een idool, maar heb 'm nooit opgestuurd. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee nog nooit eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, naar Annick. :'D

    Soundeffect schreef:
    Ik heb weleens voor een Nederlands opdracht een brief moeten schrijven naar een idool, maar heb 'm nooit opgestuurd. :')


    Dat moest ik ook doen :Y)

    Ik heb nog nooit een fan brief gestuurd :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Niet naar een regisseur maar wel naar een paar artiesten waar ik bijvoorbeeld bewondering voor had :Y). Maar zoiets wil ik niet perse een fanbrief noemen, aangezien het een redelijk normale brief was zonder geslijm en overdreven geprijs :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Niet naar een regisseur maar wel naar een paar artiesten waar ik bijvoorbeeld bewondering voor had :Y). Maar zoiets wil ik niet perse een fanbrief noemen, aangezien het een redelijk normale brief was zonder geslijm en overdreven geprijs :Y)


    Wil je vertellen wat je ongeveer schreef? Als je dat liever voor jezelf houdt begrijp ik dat natuurlijk! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.