• Ik wil een nieuwe profielfoto voor Hyves.:'D Alleen ik kan niet kiezen, niet omdat ik ze allemaal 'geweldig' vind of zo, juist niet. Maar ik wil persé een nieuwe, dus het wordt maar een van deze drie. Sowieso in sepia effect. (:
    Dus:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3

    So, mag ik jullie erop wijzen dat ik géén fotomodel ben? Dus verwacht niet te veel of zo.:'D Ik maak foto's voor de lol, niet om anderen een plezier te doen.(:


    everything, in time

    1 = hij is echt leuk!
    2 = je staat er schattig op maar hij is wel een beetje wazig!
    3= vind ik persoonlijk de leukste!


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Progeny schreef:
    (...)

    Weet je, jij en die andere in dit topic, zijn de enige die mij ooit schattig hebben genoemd.:3

    Hehe, ik vind je gewoon schattig. Stiekem heb ik een zwak voor je enzo. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hehe, ik vind je gewoon schattig. Stiekem heb ik een zwak voor je enzo. (cat)


    Nu word ik bang! Hahahaha ja joh, vooral omdat we ook zoveel praten enzo, weet je wel. Ja, je ziet me zovaak.:Y)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nu word ik bang! Hahahaha ja joh, vooral omdat we ook zoveel praten enzo, weet je wel. Ja, je ziet me zovaak.:Y)

    Hrrrr! Ik zou maar bang zijn, ja! -pedo-. Ja echt, hè? Wij zijn echt bffe enzo. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    1 (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hrrrr! Ik zou maar bang zijn, ja! -pedo-. Ja echt, hè? Wij zijn echt bffe enzo. :'D


    -Praat vanuit onder de tafel- Ja joh, Bff forever! Lol, dat zei een meisje uit mijn klas, ik dacht: No, dat is dubbelop! Best Friend Forever Forever. Faal. En waarom zeg je dat sowieso in de derde?
    Maar goed, jij bent mijn bestie jonguh!


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    -Praat vanuit onder de tafel- Ja joh, Bff forever! Lol, dat zei een meisje uit mijn klas, ik dacht: No, dat is dubbelop! Best Friend Forever Forever. Faal. En waarom zeg je dat sowieso in de derde?
    Maar goed, jij bent mijn bestie jonguh!

    Ja echt hè, het niveau is in sommige hoofden van leerlingen nog zo laag.. Ja echt he, wanneer gaan we weer onze wekelijkse high-tea doen?


    your eyes are like stars in the night.

    Twee :3


    Destroy what destroys you.

    3de


    <3

    Derde (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ja echt hè, het niveau is in sommige hoofden van leerlingen nog zo laag.. Ja echt he, wanneer gaan we weer onze wekelijkse high-tea doen?

    morgen! Dan komt die oh zo leuke serie glee weer. Gezellig innonze bloemetjespyjama.^^


    everything, in time

    Aw. How cuuuuteh.

    Doe 1!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kies 1!

    1 (:


    x

    1e