• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.

Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)

EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]

everything, in time

Allison - vampier

Een fractievan een seconde staar ik haar verbaasd aan, ze geeft mij de schuld? oké misschien zit er wel een bron van waarheid in maar ze hoeft niet gelijk zo te keer te gaan. Ik schud mijn hoofd nogmaals en pak haar arm vliegensvlug beet 'Milla luister' ik kuch even 'Fjodor, heeft je niets gedaan. ik vond het vreemd, en dan is er nog een heks die achter hem aanzit' met een waterigglimlachje keek ik haar aan 'Maargoed ik was woedend, waarom was jij nog levend.' ik keek haar in haar ogen aan om haar reactie te pijlen, helaas kon ik daar niks in lezen. 'Ik wou hem verraden maar ik kon het niet, ik heb het inderdaad verpest. Maar hij houd van je enje kant het niet ontkennen, jij houd van hem. Dus hup naar hem toe' ik gaf haar een duwtje en glimlachde -dit keer echt gemeend- naar haar.

Trust me. I'm the doctor

Milla - Mens.

Meent ze dat nou? Ik draai me om naar haar en loop dan achteruit, zodat ik haar in de gaten kan houden. Ik vertrouw haar niet, dadelijk valt ze me ineens van achter aan. Ze heeft gelijk, echt gelijk, ik houd van hem. Als ze me na een paar stappen nog steeds met dezelfde glimlach aankijkt, weet ik dat ze het meent. Dan glimlach ik terug en knik als een bedankje. Daarna draai ik me om en zet het op een lopen, ik moet hem zo snel mogelijk zien. Er snijdt een tak in mijn gezicht en het brandt, ik voel het bloed over mijn wang stromen, maar het interesseert me nu niet, als ik maar naar hem kan. Als ik bij zijn huis ben klop ik hysterisch op de deur. 'Fjodor, doe open, doe open!' Gil ik en ik vind het nu al te lang duren.

Tadahoedoeikdattoch:Y)

everything, in time

Ik schrik me haast een hartaanval als ik iemand op de deur hoor bonken. Jezus Christus net nu ik in slaap was gevallen. Als het die ellendige heks is dan grijp.. "Fjodor, doe open!" 'Nee..' zeg ik van stomme verbazing hardop. Het is Milla! Ik spring overeind, trek mijn broek aan, gris het shirt van de grond en terwijl ik naar beneden hol trek ik het over m'n kop. Deze keer vergeet ik niet om me aan te kleden. Even bekruipt een onbehaaglijk gevoel me en dat gevoel zorgt even voor aarzeling om die deur open te trekken. Maar ik doe het toch en het eerste wat ik zie is een enorme snee in haar wang.
    'Wat is er gebeurd? Is het Allison? Want als het haar is dan krijgt ze met mij te maken.' Ik meen er elk woord van. In een emotionele situatie kan het slechtste in een persoon naar boven worden gehaald. 'Heb je erg veel pijn?' De wond heeft zodanig veel indruk op me gemaakt dat ik me niet eens afvraag of het de hoofdreden is dat ze hierheen is gekomen.

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 23:32 ]

No growth of the heart is ever a waste

Milla - Mens.

Als de deur opengaat begint hij meteen met praten, ik hoor het wel, maar ik geef nog geen antwoord. Het eerste wat ik doe is hem om de hals vliegen.
    'Allison heeft niets gedaan, hoezo pijn?' Vraag ik, want ik was de wond alweer vergeten. Ik laat hem weer los en wrijf met mijn hand over mijn wang. Au, nu ik hem aanraak doet het wel degelijk pijn. Ik knijp mijn ogen even stijf dicht en bedenk me dan ineens dat ik bloed.
    'O, o jeetje. O wacht, sorry!' Dit ging totaal niet zoals ik had verwacht. Ik leg snel mijn hand op mijn wang, het maakt me niet uit dat het pijn doet, ik wil niet dat hij mijn bloed ziet.

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 23:33 ]

everything, in time

Het eerste wat ik merk is dat ze me om de hals vliegt. Wait, what? Ze is niet boos? Ik vang een vleug van haar bloed op. Oh god nee. Ik slik het slijm in mijn mond weg en dwing mezelf om er niet aan te denken. Iedere idioot weet dat het dan juist niet lukt.
    'Het geeft niet,' zeg ik glimlachend. 'Hoezo ben je hier gekomen?' vraag ik. De zon begint me nu zodanig te irriteren dat ik een subtiel gebaar maak om naar binnen te gaan. Als ik de deur achter ons dicht heb gedaan wijs ik haar een stoel toe. Ik ben ongelofelijk blij dat ze hierheen is gekomen, maar tegelijkertijd voel ik me vreselijk omdat het haar tweede slapeloze nacht is, aan de wallen onder haar ogen te zien. Ook ik begin de gevolgen zo langzamerhand te merken. Ik spring gauw op en pak een zakdoekje.
    'Hier. Hou dit tegen je wond. Het zal het bloeden een beetje stelpen.' Eigenlijk word ik haast duizelig van de geur van haar bloed en ik hoop maar dat Gérard geen aanval op haar lanceert. Maar bovenal hoop ik dat ík het niet zal doen.

Milla - Mens.

'Bedankt,' zeg ik en ik neem het doekje aan.
    'Tja, ik kwam Allison tegen,' begin ik. Bij de naam Allison vliegt hij meteen omhoog. 'Rustig maar, ze wilde weten wat er was.. tussen ons. Zij is degene die zei dat ik terug moest gaan.' Ik zeg er niet bij waarom, ik durf het niet. Straks lacht hij me in mijn gezicht uit. Ik kijk even naar het bloed op het doekje en houd hem dan weer tegen mijn wond. De snee is duidelijk dieper dan ik dacht. Ik haal diep adem maar houd nog steeds mijn mond. Kom op, Milla. Dan vindt hij je maar een loser, jij hebt het tenminste gezegd.
    'Ik moest terugkomen omdat, omdat..' Ik kan het, ik kan het heus wel. Ik kijk Fjodor recht aan en zeg het zo snel mogelijk: 'Ik houd van je, denk ik.'

everything, in time

Beetje laat, was douchen 8]

Mijn ogen glijden over het doekje dat ze tegen haar wang houdt. De geur verspreidt zich door de kamer heen en ik krijg zo'n vreselijke dorst. Maar zelfs die hel is bijzaak want ik ben werkelijk geschokt dat Allison - of all persons - haar zei dat ze terug moest gaan. Is dit één of andere list? Ik peins er even over, tot ik haar adem zie halen. Alsof er iets van haar hart moet.
    "Ik moest terugkomen omdat, omdat.. ik hou van je, denk ik." Haar ogen die de mijne doorboren. Het lijkt of de tijd stil staat. Er gaat zo'n vreemd gevoel door mijn lijf. Het schakelt alles uit. Mijn analyserend vermogen en de grens tussen realiteit en fictie. Ik weet even niet waar ik ben, maar de ogen van Milla die op een reactie lijken te wachten sleuren me weer terug naar het hier en nu. Wat zei zojuist heeft gezegd is de reden dat ik haar niet heb gedood. Wat zit je daar nou, lulhannes? Dóe wat! Ik kom overeind, kniel bij haar stoel neer en sla mijn armen om haar heen.
    'En ik van jou,' zeg ik fluisterend. Ik hef het hoofd weer en aarzel even. Maar nu weet ik dat ik goed zit met mijn instinct. Ik kom weer overeind, aai zacht langs de zijkant van haar gezicht en veeg daarmee de haren uit de weg. Ik leg mijn hand om haar nek en kus haar heel voorzichtig op haar mond.

[ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 0:20 ]

Haha, hoe was de douche?xd

Milla - Mens.

Mijn eerste echte kus, op 18 jarige leeftijd, ik kan het niet geloven. Ik sluit mijn ogen en denk aan zijn woorden. "Ik ook van jou." Kan het nog beter? Ik vertrouw hem volkomen, hij zal mij nooit kwaad doen. Ik realiseer me hoe moeilijk dat moet zijn voor hem, ik zou zijn eten moeten zijn. Hij kan er niets aan doen, het is de natuur. Maar hij houdt zich in voor mij. De zenuwen gieren door mijn lijf, maar het is allemaal zo kloppend. Mijn God, mag deze kus alsjeblieft voor altijd doorgaan?

[ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 0:27 ]

everything, in time

Hahaha lekker 8D Lekker levenloos, het is bijna 1 uur.

Als ik haar weer los laat hoop ik nog steeds dat ik niks overhaast heb gedaan. De laatste keer was ik 'm zo snel als ik kon gesmeerd en heb lijf en leden geriskeerd om niet levend verbrand te worden door die rotzon. Ik kijk haar even aarzelend aan, maar ik kan zo één twee drie geen afgrijzen of walging aflezen. Sterker nog: het leek erop dat ze het prettig vond. Ondanks mijn bekentenis van afgelopen nacht. Ik ben doodmoe en tegelijkertijd enorm hyperactief. Een paar momenten passeren in stilte en ik ben enorm gerust door het feit dat Gérard de boel niet kwam verstoren. Ik besef dat we nu lijnrecht tegenover elkaar staan. Hij zou haar het liefst tussen zijn tanden willen hebben. Maar hoe de dingen ook uit zullen pakken, ik zal er zijn om haar te beschermen. Tegen wie dan ook.

mwuh ik ben moe maar kan niet meer slapen!

Milla- Mens.

Als hij me loslaat open ik voorzichtig mijn ogen en glimlach.
    'Deze keer niet meer wegrennen hè,' grinnik ik. Jezus, dat was fijn. En het klinkt misschien heel stom, maar ik ben trots op hem. Het bloeden van mijn snee is inmiddels gestopt, dat betekent dat hij zich de hele tijd heeft ingehouden. Dat moet moeilijk voor hem zijn geweest, maar hij deed het wel, voor mij.
    Ik moet wel wennen aan het idee dat ik nu werkelijk verliefd ben op een vampier; de wezens die ik het meest haat. Bovendien vraag ik me af hoelang het rustig al blijven. Mogen vampiers wel verliefd worden op stervelingen?

everything, in time

Allison Vampier

Boos sloeg ik mezelf, waarom heb ik haar laten gaan? Word ik nu opeens z'n groentje die gaat doen wat het beste is? No. Die heks mag weten wat er aan de hand is, zolang ze maar met haar vieze poten van hun afblijft. 'Slim Allison' sprak ik mezelf zachtjes toe, ik doe dit voor het meisje. Fjodor kan echt de pot op, hij gaf mij niet eens een reden. Ik zou het zelf ook niet hebben gedaan maar ik ben niet verliefd op een mens. Verdomme Allison, waarom heb je jezelf ooit met hém bemoeid. Nu zit die vage heks achter mij aan en dat komt door hem. Met haar vage hoofdkrachtjes. En ja, ik ben weer zo dom om terug te gaan naar fangtasia, om die heks haar deel van de deal te vertellen. Ik kon één dag thuis zitten, af te vragen wanneer ik weer zou gaan gillen van de pijn. Of hopen dat ze hierheen zou komen.. En ik heb voor het tweede gekozen....

Trust me. I'm the doctor

Haha ik was ook om ongeveer half 9 wakker >< Fucking hell, geen pretje als je om half 2 naar bed bent gegaan.

Ik trek een glimlach.
    'Deze keer niet. Bovendien ben ik daar veel te moe voor.' Ik neem haar nogmaals onderzoekend in me op en ik zie dat zij er ook niet bepaald uitgerust uitziet. 'Ik denk dat het 't beste is om een paar uur rust te nemen. Anders val je nog flauw door de vermoeidheid. Neem mijn kamer maar,' zeg ik en bedenk me op dat moment ineens dat Gérard een probleem gaat vormen.
    'Eh trouwens.. vind je het erg als ik bij je op de kamer slaap? Ik wil je niet onrustig maken, maar Gérard.. eh.. ik ben bang dat hij wat gaat proberen. No worries, ik pak gewoon een kleed en een deken. Het bed is voor jou.' Ik hoop dat ze ermee akkoord gaat want ik kan me goed voorstellen dat ze het niet ziet zitten om de kamer te delen met mij. In mijn gezin was het taboe dat man en vrouw voor het huwelijk een kamer deelden. Ergens ben ik wel blij dat de mentaliteit een stuk minder strak is tegenwoordig.

Hahaha, da's idd niet zo fijn dan nee!:'D Te weinig slaap, is slecht voor je!(n)

Milla - Mens.

Hij heeft gelijk, alweer. Ik ben doodop. Het liefst zou ik toch op willen blijven, maar mijn biologische klok verbied me dat. Bovendien ziet hij er zelf ook moe uit en het zou heel egoïstisch van me zijn als ik hem op liet blijven omdat ik dat wil. Dus knik ik. O, bij mij op de kamer? De vraag is eigenlijk; Vindt hij het goed als ik bij hem op de kamer kom. Ik schud mijn hoofd.
    'Nee, natuurlijk is dat niet erg,' glimlach ik. 'Maar ik laat je niet op de grond slapen. Jij mag kiezen, of ik slaap op de grond, of we slapen samen in jou bed.' Ik ben vastbesloten, hij gaat niet op de grond. Dat is slecht voor je rug. Het verbaast me wel dat ik dat kan zeggen zonder te blozen. Maar het feit dat hij Gérard niet vertrouwt maakt me wel een beetje bang, als hij hem al niet vertrouwt, hoe moet ik dat dan doen?

everything, in time

Haar opties zetten me behoorlijk voor het blok. Natuurlijk laat ik haar niet op de grond slapen. Ik zou een egoïstische lul zijn als ik dat waagde. Ik heb haar mijn kamer op laten ruimen en vervolgens dit. No fucking way. Toch voel ik me ongemakkelijk bij het idee dat we beiden in haar bed slapen. Niet dat ik het niet wil - ik wil niks liever! - maar het is de vraag of ik uberhaupt in staat ben te slapen met die overwelmende geur én of ik in staat ben om van haar af te blijven. Ik ben bovenal nog altijd een mannelijke vampier. Nou, je zult wel moeten Fjodor, bestraf ik mezelf. Je naam op een blaadje bij de zedenpolitie is ook geen pretje. Ik grijns in mezelf. Alsof ik Milla ooit wat aan zou doen. Ik zou nooit wat doen tegen haar wil. Maar Gérard vertrouw ik niet. Hij is een ergere martelaar dan ik en de manier waarop hij naar Milla keek bevalt me alleszinds niet.
    Ik stem toe.
    'Prima. Met z'n tweeën in jouw bed. Jij gaat niet op de grond slapen,' zeg ik gedecideerd. Goddank dat dat bed groot genoeg is. Het is lang geleden dat ik voor het laatst met een vrouw samen sliep. De laatste was een vampier die me verliet voor een nieuweling.

Milla - Mens.

Het is duidelijk dat hij twijfelt en even ben ik bang dat hij niet kiest. Wat? Wil hij niet met mij in één bed? Uiteindelijk kiest hij toch; we slapen met zijn tweeën in zijn bed. Aan zijn toon is te merken dat hij zeker is van zijn zaak. Als hij voor me uit de trap op loopt krijg ik het even warm. Het is zo lang geleden dat ik met een jongen in één bed heb gelegen.. En dat was mijn vader, als hij me voorlas.
    'Ehm, ik heb geen slaapkleding of zo bij.' Bedenk ik me ineens. En ik kan onmogelijk mijn jurk aanhouden na zo'n hete dag. Ik heb het gevoel alsof ik nu weer ontzettend moeilijk aan het doen ben..

Haha even kort, maar ik ga blijkbaar nu al mijn haar verven! Ik reageer mss zo nog wel als het in moet trekken, oké?^^

everything, in time