• Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.

Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124)
    Goede vampier:
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)
    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)

EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:04 ]

everything, in time

@ Vluuv: Die zwart witte foto right? dat die jongen naar beneden kijkt? Ik kan nml die link wel openen, maar ik krijg maar even een rij foto's te zien, waarna ie weer over springt naar een andere vage foto >< Maar als je die zwart witte bedoelde vind ik 'm goed :Y).

We zitten beide onze chocomelk op te dringen. Ik kijk even de kamer door en besef dat het hier inderdaad behoorlijk donker is, zeker vergeleken met de kamer van Milla. Ik wil net vragen of de chocomelk naar wens is, tot ik een geur ruik die mijn zintuigen doen alarmeren. Er is hier een vampier in de buurt.
    'Ik moet even naar beneden. Ik ben zo terug,' zeg ik glimlachend. Als ik de deur open doe is de geur duidelijker: het is Allison en ze is op weg hierheen! Shit! Wat moet ik nu? Ik zit tussen twee vuren in. Hoe kan ik haar tegen zowel Allison als Gérard beschermen? Ik hoop maar dat mijn dreigement voldoende is geweest voor hem. Ik spring opnieuw in één beweging de trap af en doe de deur open. Mijn gezicht staat op onweer.
    'Wat moet jij hier.' Het klinkt niet eens als een vraag. Ik zie nu ook aan haar dat ze niet al te vrolijk is. Sterker nog: in haar ogen schittert zulke haat dat ze me wel kan vermoorden. Toch blijf ik kalm in de deur staan en veeg een paar blonde lokken voor mijn emotieloze ogen weg.

No growth of the heart is ever a waste

Allison - Vampier

'Jij vieze vuile hufter!' ik duw hem woest naar achter en stap naar binnen, in een waas vliegt de geur van het meisje mijn neus in. Daarom reageerde hij zo 'Ten eerste ik hoef dat mens niet en ten tweede' ik grom een keer woest en duw hem bij z'n keel naar achter 'Hoe durf je me achter te laten bij die heks' woedend spuug ik de zin uit 'Hoe durf je me te laten kreperen van de pijn' ik probeer diep adem te halen en laat hem los. 'En bovendien, hoe durf jij in hemelsnaam dat mens te laten leven!"

Trust me. I'm the doctor

Romy - Heks.

Ik blader ongeïnteresseerd in mijn spreukenboek, opzoek naar nieuwe spreuken. Er moeten meer van deze boeken zijn, iedere heksen familie had/heeft er een. Ik neem een slokje van mijn bier en kijk mijn huisje rond. Ik moet terug denken aan vandaag. Het meisje wis duidelijk verliefd op Fjodor, wat foute boel is. Als ze echt denkt dat Fjodor geen vampier is, kan dat nog eens een hele gevaarlijke situatie worden. En dan Allison. Ze is een slechte leugenaar. Natuurlijk houd ze alle informatie die ze scoort zelf. Ik geef er geen ongelijk, wie werkt er nou samen met een heks die van goed naar kwaad springt. Ik faal. Maar dan ook echt heel erg. Ik heb serieus vrienden nodig. En mensen die me kunnen helpen met mijn krachten, en me nieuwe dingen kunnen leren. Ik ben een soort van, eenzaam? Ik ruim mijn spullen op, trek mijn pyjama aan en kruip in mijn bed. Morgen weer naar school.

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 19:45 ]

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Ik ben even totaal uit het veld geslagen door Allison, die behoorlijk pissed off is. Het is dat ik ben geleerd geen vrouwen te slaan (ik vermoord ze alleen), anders had ik weinig van haar over gelaten. Mijn wat conservatieve opvoeding zit me soms behoorlijk in de weg.
    'Ik dacht dat jij je eigen boontjes wel dopte en het leek er aardig op dat je het wel naar je zin had,' zeg ik dan met een luchtige toon doordrenkt van sarcasme en leun tegen de muur aan. 'Bovendien is deze sterveling jouw zorg niet, of wel soms? Je overleeft zo'n spreukje toch wel, jij overleeft alles. En wil je nu alsjeblieft maken dat je weg komt, ik heb het.. druk.' Ik kijk haar vol nijd aan. Als blikken konden doden had zij nu niet meer voor me gestaan. Ik vrees dat Allison al een vaag vermoeden heeft van wat hier gaande is, maar van mij zal ze het niet horen. Nooit!

Allison Vampier

ik rolde overdreven met mijn ogen 'Natuurlijk kan ik die heks verdomme wel aan, ik heb me in de nesten gewerkt voor jou!' met een dwingend gezicht keek ik hem aan 'En ik heb het recht om te weten waarom je dat mens hebt laten leven! Je wilt niet dat iemand haar leegzuigt! IK hoef haar niet eens, ik wil alleen weten waarom ze nog leeft' nijdig kijk ik hem aan. Opeens krijg ik een idee ik probeer me langs hem te wurmen om bij het meisje te komen, maar natuurlijk is hij door die twee jaar ouder ietsie pietste sterker dan mij. 'Milla! Ik wil even wat vertellen over Fjodor' als hij mij niet wilt vertellen wat er aan de hand is. Krijg ik het wel uit haar geperst, ookal moet ik dan vertellen dat hij een vampier is....

Trust me. I'm the doctor

Ik kan het niet laten om even honend te lachen. Dit ga je niet menen.
    'Voor mij? Allison, je weet toch dat we solitair leven? Jij bemoeit je niet met mijn zaken en ik niet met die van jou. Dat is altijd zo geweest. Dus wat ik met een mens doe gaat jou geen flikker aan.' Het lijkt er niet op dat ze het hazenpad gaat kiezen. Ze schreeuwt kwaad en eist een verklaring waarom ik haar heb laten leven. Ik kan zo één twee drie niet op een antwoord komen, behalve dan de waarheid. Maar die ga ik haar niet geven. Dan schreeuwt ze keihard "Milla! Ik wil even wat vertellen over Fjodor!" Dat moet ze gehoord hebben, zelfs als mens zijnde. Ik heb geen keus. Ik grom kwaad, grijp Allison beet, draai haar arm op haar rug en zet met mijn vrije hand een mes op haar keel.
    'Laatste waarschuwing, wégwezen. Ik zei je net dat ik het druk had.'

Ik wil dolgraag verderschrijven geloof me,
    maar mijn Bff heeft net haar konijn verloren en ze heeft me nu heel hard nodig. Ik hoop dat jullie het snappen,
    Xx

Trust me. I'm the doctor

Ik bedoelde inderdaad die gast die naar beneden kijkt :p
    Ik hoef denk ik niet echt meer een inleiding te schrijven voor Gérard, iedereen kent hem al wel volgens mij :p

Pearl - Mens/Vampierjaagster
    Op mijn hoge hakken loop ik naar Fangtasia. Daar vind je altijd wel vampiers die makkelijk te verleiden zijn. Veel van hen denken dat mensen zwak zijn, en dat maakt ze makkelijke prooien. Ik loop de club binnen en ga aan de bar zitten. "Een mineraalwater graag." Ik kan maar beter nuchter blijven als ik vanavond nog een vampier wil doden.

Naira - Zeemeermin
    Ik sta op het strand dichtbij Bon Temps. Ik adem de frisse lucht in en sluit mijn ogen. Ik voel hoe het zand tussen mijn tenen kriebelt. Het is vreemd om te denken dat ik eerst niet wist hoe het was om tenen te hebben. Het liefst zou ik in het water springen en een stuk gaan zwemmen, maar over een paar uur moet ik naar het asiel om honden uit te laten en dat gaat lastig met een vissestaart. Ik zucht.

Runako - Mens
    Ik lig in mijn bed te woelen. Ik kan de slaap niet vatten, en moet steeds denken aan gisteren. Samen met wat vrienden was ik op stap geweest, en we hadden nog al wat op. Maar mijn hoofd was nog helder genoeg om te beseffen dat Lucas, een van mijn beste vrienden, mee was gegaan met een vrouw. Nou deed hij dat wel vaker, maar dit was anders. We hebben niets meer van hem gehoord, en meestal laat hij toch wel even weten hoe goed ze was in bed. Zou er iets gebeurd zijn? Ik slik, waarschijnlijk maak ik me zorgen om niets. Ik sluit mijn ogen en probeer te slapen.

Gérard - Vampier
    Ik grinnik in mezelf. Wat een sukkel is Fjodor toch. Hij had altijd een hekel aan mensen en nu is hij verliefd. Ik heb me ook heus wel eens aangetrokken gevoeld tot een knap meisje, maar verliefd? Nooit van m'n leven.

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 20:26 ]

Milla - Mens.

"Milla, ik wil je even wat vertellen over Fjodor!" Ik herken de stem, maar kan hem even niet thuisbrengen, toch loop ik braaf naar beneden en zie Fjodor Allison op een rare manier vasthouden, wederom schrik ik.
    'Wat is dit? Wat doe jij hier Allison?' Ik hoef haar hier niet, de laatste keer is mij dat niet zo goed bevallen. Dan gaat mijn blik naar Fjodor en schrik vat me wederom.
    'Waarom staat er een mes op haar keel, wat heeft ze gedaan?' Ik kies nu al zijn kant, maar het idee staat me niet aan. Wat is er in godsnaam aan de hand? Waarom doen Allison en Gérard allebei zo vaag en vooral: Wat heeft Fjodor te verbergen?

everything, in time

@ RainForest: Succes en gecondoleerd (flower).

Ik schrik me de hel als ik Milla's stem hoor. Dit loopt uit de hand, enorm uit de hand. Mijn greep verzwakt en ik besef dat ik Allison net zo goed kan loslaten, wat ik uiteindelijk ook maar doe. Ik steek het mes terug in mijn zak.
    'Daarom heb ik dat mes altijd bij me, als er ongenode gasten binnen komen vallen.' Ik spuug de woorden uit en kijk hierbij woedend Allison aan. Wat kan het haar verdomme schelen wat ik met Milla uitspook? Nu ken ik toch echt geen genade. 'Ik ben zo terug,' zeg ik en trek Allison mee de deur uit. Als we buiten Milla's hoorafstand zijn sis ik tegen haar: 'Luister. Jij gaat nú mijn terrein af en je laat je niet meer zien, begrepen? Zoek je eigen sterveling. Als je die van mij niet hoeft, dan is er niks meer dat je hier te zoeken hebt. En wat die heks betreft.. die valt mij net zo goed lastig als dat ze jou lastig valt. Vroeg of laat zal ik wel met haar afrekenen, maar niet vannacht.' Ik kijk naar de maan als ik haar loslaat. 'De nacht is nog jong. Vermaak jezelf bij Fangtasia en laat mij met rust.' Het klinkt alsof ik haar wil afpoeieren, waar ik ook mee bezig ben. Snel hol ik weer terug richting de voordeur die ik dan ook open en achter me sluit. Ik kijk recht in Milla's ogen en ik zie vragen. Een heleboel vragen. En die vragen moet ik beantwoorden.
    'Het spijt me voor al die commotie. Dit was niet.. gepland.' Ik weet nu al dat ik me er niet met een leien dakje van af ga maken. Deze verklaring is bij lange na niet afdoende.

Haha, ik voel me echt een of andere verslaafde. Ik zit maar te klikken van actieve topics naar mijn topics en weer terug om te zien of er al een reactie is.:'D

Milla - Mens.

Hij neemt Allison mee naar buiten en ik kan niet geloven dat hij mij hier laat staan. Als hij terugkomt heb ik mijn armen over elkaar geslagen en tik met mijn vingers op mijn arm.
    'Ik wil dat jij mij nu precies uitlegt wat er aan de hand is. Wat heb jij voor mij te verbergen? En geen leugens meer, alsjeblieft? Die heb ik genoeg gehoord.' Ik ben zo teleurgesteld. Ik dacht dat wij eerlijk waren tegen elkaar. Maar ik begin steeds meer te twijfelen, ook of hij wel zo lief is. Dit is de tweede keer dat ik hem met dat mes zie. De blik in zijn ogen op die momenten verraad dat hij ook werkelijk in staat is om een keel door te snijden, als hij dat wil.
    'Nou?' vraag ik ongeduldig. Ik heb hem nog bijna geen kans gegeven om te antwoorden, maar ik kan niet wachten. Ik wil dat dit alles gewoon ophoud en we met rust gelaten worden. Hij kan het me maar beter vertellen, anders kom ik er toch wel achter.

everything, in time

Ik zie de woede in haar ogen en dat geeft me een behoorlijke klap. Maar bovenal zie ik het verdriet, de teleurstelling. En dat snijdt als een dolk door mijn hart. Wat is er nog over? Als vertrouwen eenmaal kapot is, kan het hersteld worden maar er zullen altijd scheuren blijven. En die scheuren blijven kwetsbaar in toekomstige conflicten.
    Ik loop langs haar heen en neem plaats op de trap.
    'Weet je zeker dat je de waarheid wil weten?' Ik zeg het op een sinistere toon met mijn ogen op de grond gericht. 'Ik heb een lange tijd gedacht dat antwoorden me de bevrediging gaven waar ik zo op hoopte. Maar sommige dingen kunnen beter nooit beantwoord worden. Voor jouw welzijn. En het mijne. Ik hoop dat je me niet de rug toe gaat keren, maar mijn verstand zegt me dat ik niet tegen de natuur kan vechten. Deze situatie.. onze ontmoeting.. het had nooit plaats moeten vinden, nooit zo ver moeten komen.' Natuurlijk doet het akelig veel zeer om dit te zeggen, maar ik heb geen keus meer. Het is toch allemaal kapot en ik ben daar de oorzaak van.

Milla - Mens.

Ik draai me om naar hem, zodat ik naar hem kijk terwijl hij op de trap zit. Langzaam maar zeker laat ik mijn armen langs mijn lichaam zakken, deze keer doe ik niet eens de moeite om tegen mijn tranen te vechten. Waarom zegt hij dat? Wil hij van me af?
    'I-ik snap het niet,' zeg ik, en ik snap het ook echt niet. Waarom gebeurt dit?
    'Ik wil niet weg, Fjodor. Niet zonder jou, althans.' Ik ga op mijn hurken voor hem zitten en leg mijn handen op zijn knieën.
    'Waarom vertel je het niet gewoon? We kunnen er vast wel iets aan doen.' Dat zeg ik wel, maar ik heb geen idee wát hij verbergt en dus ook niet of ik er wat aan kan doen. Als hij het me niet wil vertellen ga ik wel naar Gérard, het is zijn keus. Maar mooi niet dat ik hier wegga. Dan zal hij mij uit zijn huis moeten schoppen.

everything, in time

Ik wil het niet, maar het lijkt alsof iets me dwingt haar aan te kijken. Ik zie haar vochtige ogen en het duurt niet lang voor ook de mijne wazig worden. Het is een gezicht dat men niet verwacht want ik heb in geen jaren gehuild of iets dat erbij in de buurt kwam.
    'Ik vrees,' zeg ik dan zacht, 'dat hier niks aan te doen valt. Tenzij ik dood ga.' Ze snapt er nog minder van. Wat was er nog over? Wat weerhield me ervan om de waarheid gewoon op tafel te gooien? Alles waarvan ik had gehoopt dat ik zou kunnen delen met haar zie ik in duigen vallen. Ik haal even adem.
    'Jij zou niet meer moeten leven. Je zou allang dood moeten zijn, gedumpt in een bos. Leeggezogen. Vermoord. Want dat is wat ik doe. Wat ik ben. Jij zou mijn slachtoffer moeten zijn die nacht.' Ik sta op. De schok in haar gezicht is nog steeds niet verdwenen. Ik pak mijn mes weer tevoorschijn. 'Ik gebruik dit tegen andere vampiers, want mijn leven bestaat uit gevechten. Al meer dan honderd jaar lang. Sommige gevechten heb ik gewonnen, andere gevechten heb ik verloren. Ik ben een moordenaar, een vampier. Ik moet doden om te overleven. Maar ik liet je leven en daar heb ik maar één reden toe, hoewel ik het me afvraag of je me nu nog zult geloven. Ik hoop van wel, want als ik de waarheid zeg dan is het wel nú. Ik wilde je niet kwijt, Milla. Ik wilde niet dat je ergens koud en dood in de bossen lag. Dat verdien je niet. Ik weet hoe je me ziet nu. Als een harteloze moordenaar en ik zal het ook niet goed proberen te praten. Maar ik heb de afgelopen paar dagen echt warmte en geborgenheid gevoeld en ik dacht dat het onmogelijk was. Dat is de waarheid.'
    Ik kan niet meer terug. Wat gezegd is, is gezegd. En ik zal de gevolgen moeten accepteren.

Woow whatthefucklol, het was best 'heftig' om dit te schrijven :'D

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 21:35 ]

Milla - Mens.

Ik droom, dat moet. Dit kan niet waar zijn, wordt wakker Milla! Ik knipper een paar keer met mijn ogen en haal diep adem, ik was even vergeten dat ik adem moest halen. Hij is een vampier. Alles is ineens zo duidelijk; de koude, bleke huid en het niet tegen het licht kunnen.
    Ik voel me niet goed, ik voel me helemaal niet goed. Ondanks dat hij zegt dat hij me met een reden heeft laten leven en hij woorden heeft gebruikt die ik al wilde horen, heeft hij tegen me gelogen. Hij is een bloedzuiger, hij wilde me vermoorden.
    Ik moet antwoord geven, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Ik heb hem verteld dat ik walg van bloedzuigers, dat ze allemaal dood moeten en nu blijkt hij er zelf een. Het liefst wil ik wegrennen, maar ik kan het niet. Ik wil helemaal niet weg, ik wil bij hem blijven. Ook al kan het niet. Iets in me zegt dat ik hem niet moet vertrouwen, hij kan me nog altijd zo vermoorden als hij genoeg van me heeft.
    Ik sta op en wankel, het is moeilijk om de informatie te verwerken en het vergt in zo'n korte tijd enorm veel energie van me. Wat moet ik zeggen? Ik kijk hem aan en wil wat zeggen, maar er komt maagzuur naar boven. Ik slik het door en knipper nogmaals een paar keer.
    'Je loog,' zeg ik en terwijl ik het zeg vol ik mijn woede pas echt opborrelen. 'Je loog tegen me over zoiets! Godver, hoe kun je? Vuile hufter. Je hebt me aan een lijntje gehouden, je hebt mensen vermoord! Ik walg van je.' Dat laatste doe ik niet, absoluut niet juist, hoewel ik dat wel zou moeten doen.

everything, in time