• Wil je meedoen maar je weet niet wat RPG'en is? Kijk hier.

Meedoen kan altijd nog, vraag maar een samenvatting aan een van ons.
    Er kan vanaf nu ook een mens gespeeld worden.

Het Verhaal:
    Het is februari 2011, en het stadje Hilton is, zonder dat de mens het weet, zeer actief.
    De laatste tijd is het gevecht tussen de weerwolven en de vampieren weer aardig aan het oplopen. De vampieren hadden iets gedaan dat de weerwolven niet stond, een nieuweling aangemaakt. Dit was tegen de regels, en het heeft hun woede erg opgelaaid.
    Aangezien de vampieren zich hier niks van aan trokken, waren de weerwolven niet blij. Ze wilden hun families beschermen. Wat betekende dat de nieuweling zo snel mogelijk dood moest. Ze hebben hem vermoord..

De vampieren zijn verblind van woede, niemand komt zomaar aan hun clan! 
    Gelukkig zijn er ook nog een paar normale vampieren, die niks te maken willen hebben met de strijd.
    De weerwolven weten dat de vampieren boos zijn, en bereiden een aanval voor.
    Maar dit mag niet gebeuren, de mensheid kan hierdoor achter het geheim komen.
    De vampieren en weerwolven die er niks mee te maken willen hebben, leggen contact met elkaar op.
    Gaat het ze lukken om de boel te sussen? En de strijd tegen te houden? Of worden ze uit de weg geruimd, zodat niemand last van ze heeft?
    It's in our hands.

Invullen: (Hoeft niet erg uitgebreid)

Vampier, Wolf of Mens:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    (Voor vamps) Oogt als:
    (Voor vamps) Denkt zo over de ww'en:
    Innerlijk:
    (Foto niet verplicht)Uiterlijk:
    (Voor Ww'en) Uiterlijk als ww:
    (Voor ww'en) Denkt zo over de vamps:
    (Voor vamps) Kracht*:
    Extra:

Uitleg over weerwolven en vampieren:
    Heb je The Vampire Diaries gekeken? Nou, zo zijn deze vampieren ongeveer. 
    Ze glimmen niet in het zonlicht, en al die andere belachelijke dingen. Of ze leven van mensen- of dierenbloed mag je zelf beslissen.
    De weerwolven doen we wel zoals die van Twilight. Ze kunnen dus veranderen wanneer ze willen, en zijn niet afhankelijk van de maan. Het is wel zo dat ze bij volle maan sterker zijn. 

Vampieren: Ashwin Davis, Peter Camden Smith, Allison Rose McDot, Abigail Rose Valence, Ziva Reinoir, Athan Ate Nicolaides.
    Weerwolven: Luna Melrose McRosaline, Alex Nathan Jones, Mia Sophie Jones, Hope Jasmine Wood, Lynn Rosalie Black, Kenneth Jaime Lee
    Mensen: Myra Sookie Harvey, Melody Parker

* Maak de kracht niet te heftig. We doen niet aan kunnen martelen, omdat je hiermee de ander te veel overheerst. Kan je niks bedenken? Meld het even, ik heb een lijst.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 19:34 ]

I solemnly swear that I am up to no good.

Waarom wilde ze het zelf niet vertellen, vraag ik me nieuwgsierig af terwijl mijn blik onderzoekend van Allison naar Peter glijdt, waar hij uiteindelijk blijft hangen. 'We haten weerwolven,' zeg ik uiteindelijk vlakaf. 'En we stelen wapens en munitie bij het leger om die rotbeesten koud te maken,' zeg ik simpel, terwijl ik het duo nog steeds scherp in de gaten hou om hun reactie te peilen. Als die Peter van plan was om zich bij de clan aan te sluiten, zal hij maar het idee maar aan moeten nemen. Als dat niet zijn bedoeling is, dan hoop ik uit de grond van mijn hart dat hij zijn bakkes houdt tegen die kloot die dat legerdomein runt. Anders kunnen we voortaan wel fluiten naar onze toevoer. 'Ik ga mee, by the way,' roep ik over mijn schouder naar Ziva, de twee nog steeds aankijkend. 'Wel? Wat wordt het jongen. One of us?'

[ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 22:00 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Allison -

Gespannen kijk ik naar Peter Athan heeft gelijk, als hij blijft dan moet hij helpen. Maar wat als hem iets overkomt, dan is het mij schuld geweest.'ik ga mee' zegt hij opeens, bezorgd kijk ik naar hem 'meen je dat' fluister ik zachtjes 'ja, ik heb sl vaker wapens gestolen ik wil jullie Graag metgezellen' hij glimlacht er beleefd bij en blijft Athan aankijken. Luidkeels zucht ik 'als jij gaat zo ik graag willen helpen maar ik zal echt geen verschil zien, i like knives' terwijl ik het zeg grijp ik weer het mes uit mijn broekzak 'ik ga even naar Pierre'. Ik was sl van plan daarnet te gaan, maar Peter kwam. Natuurlijk is hij druk bezig met het gif maar als we wat tegen die beesten Willen doen moet hij toch echt tijd maken..

Peter

In gedachten zie ik Allison weglopen, als zij in gevecht gaat zal ik haar beschermen. Koste wat het kost, 'owja' ik draai me om naar het meisje dat zich net bij ons had gevoegd 'ik ben Peter Smith' ik glimlach vriendelijk naar haar. Hoe zouden de wolven hier zijn, als ze net zoals in Azie zijn dan moet er geen probleem zijn, ik kon altijd prima met ze overweg. Maar als Allison en derest natuurlijk ze haten moeten ze iets erg hebben gedaan, derest ken ik natuurlijk niet maar Alluson springt niet snel uit haar vel. Ik kijk nog eens geboeid rond en sla elk gezicht in me op 'us dit iedereen?' terwijl ik het vraag kan ik mezelf wel op mijn hoofd slaan, natuurlijk niet. Allison ging weg naar iemand anders.. 'wat hebben die wolven jullie eigenlijk aangedaan?' nieuwschierig kijk ik ze weer aan, sommige gezichten trekken een pijnlijk gezicht terwijl anderen het verbergen...

Trust me. I'm the doctor

Ziva.

Ik knik even en glimlach kort. 'Welkom Peter.' Ik wend me tot Athan, die aangeeft dat hij mee gaat.
    'Prima,' zeg ik. 'Kun je zelf meteen meenemen wat je nodig hebt. Ik denk dat ik achter een Glock en een paar granaten aan ga. En verder heb ik nog iets opgevangen over werpsterren die nog in de testfase zijn. Dat is wel iets voor mij. Bovendien kan ik nog wel een paar jachtmessen gebruiken. Die rothonden hebben mijn laatste gepikt.' Ineens hoor ik de jongen vragen wat de weerwolven ons hebben aangedaan. Ik kijk wat vragend zijn kant op. Hij moet echt van ver komen als hij dat niet door heeft.
    'Ze hebben ons meer afgenomen en meer kapot gemaakt dan wie dan ook. Ze zijn genadeloze wrede monsters.' Ik zeg het op een duistere toon. Ik wend me weer tot de rest van de groep. 'Nog meer kandidaten voor ons tripje?'

No growth of the heart is ever a waste

Allison Vampier

Ik klopte op de deur bij Pierre 'Wie is daar' zijn stem klonk geïriteerd, 'Allison' antwoorde ik verbaasd. Waarom zou hij nou weer geïriteerd zijn? Oké wolven hebben een superwapen, oke. dat is een goed excuus om geïriteerd te zijn. 'Kom binnen' zijn stem klonk nog steeds sagerijnig.met een glimlach opende ik de deur en liep naar binnen 'Ten eerste we hebben een nieuw iemand bij de clan, Peter een oude vriend van mij' Pierre keek verbaast op en ging toen verder waar hij mee bezig was. 'en ze gaan het wapendepot overvallen' meteen veerde hij op 'wát? waarom?' hij legde zijn spulletjes netjes neer en kwam voor me staan 'De kogels die jij aan Ziva gaf passen niet in de pistolen die ze nu hebben passen niet. Ik kwam eigenlijk vragen of je nog iets wilt?' hij grijnsde 'Natuurlijk, we kunnen hier altijd wel iets gebruiken'hij keek bedenkelijk vooruit en opende zij mond 'Ik wil sowieso een paar messen of iets dergelijks en als het kan ook een paar pistolen waar de kogels inpassen' ik knikte en viste een notitieblokje uit mijn broek, ik heb áltijd standaard mijn notitieblokje en mes bij me. Altijd handig. 'Oké bedankt ik zal de lijst aan Ziva doorgeven' ik draaide me weer om en wachtte niet op het antwoord. Terwijl ik liep kraste ik er nog een aantal messen bij en nog een aantal pistolen. Toen ik de deur van de 'gezamelijke hal' opendeed gaf ik het briefje gelijk aan Ziva 'Dit is van mij en Pierre' ...

Trust me. I'm the doctor

SoulEater schreef:
    Niemand mee eens dat weerwolven ook zwakte moeten hebben? x)

Abigail. ~ Vampire.
    Plots rook ik twee weerwolven (Alex&Mia) en ging ik recht overeind zitten, wat deden die twee bij een mens? Ik werd nieuwsgierig en stond op, ik sloop zo stil als vampiers dat konden richting de geur en toen ik ze zag sprong in zonder enkel geluid in een boom en keek naar de 3 wezens.

Jasmine ~ Weerwolf. Mensengedaante.
    Toen we best dichtbij waren veranderde ik in mijn wolvengedaante zodat ik lager over de grond kon kruipen. Ik ging naar de boom die vlakbij stond, veranderde in mens en klom er geruisloos in, vanaf hier had ik mooi zicht en kon ik alles horen.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Tricia schreef:
    Melody - mens
    De wolven waren vertrouwbaar. Het gevoel voelde fijn. Plotseling voelde ik nog iets anders. Iets onvertrouwbaars. Ik werd bang en keek om me heen. Waar was ik in gods naam beland?

"Ignite, my love. Ignite."

Ziva.

Ik kijk Allison even aan en neem vervolgens het briefje in handen.
    Wat wantrouwend kijk ik richting de nieuweling, Peter geloof ik. Ik hou er niet van als er personen mee gaan die nog niet bekend zijn in de clan. Hij zou informatie door kunnen spelen aan de weerwolven en de opslagplaats waar wij onze wapens vandaan halen is wel degelijk van vertrouwelijke aard. Maar aan de andere kant is het een bekende van Allison, dus zou het eigenlijk wel snor moeten zitten.
    'Prima,' zeg ik dan, in hoop van goed vertrouwen. 'Laten we gaan.'

[ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:02 ]

Kuch kuch peter had net ja gezegd -a-

Trust me. I'm the doctor

Post aangepast ^^ excuses.

Ik merk dat Ziva bedenkingen heeft bij Peters deelneming aan deze tocht, maar houdt wijselijk mijn mond. De jongen zou sowieso mijn test moeten doorstaan als hij ook maar een onsje respect van mijn kant wilde krijgen. Het zou echter meer dan dom zijn om hem een angst in te planten net voordat ik met hem een legerbasis moet gaan overvallen. 'Let's go,' zeg in dan maar, niet al te enthousiast terwijl ik langs Peter heen naar buiten stap. De koele buitenlucht doet deugt na een hele dag in de basis, dat kan ik niet ontkennen, desondanks hangt er iets in de lucht wat me niet aanstaat. Mijn instinct speelt alarmeren op, maar dat steek ik maar op de paranoia die me nog wel eens overvalt de laatste tijd. Die verdwijningen hebben mijn zielenrust echt geen goed gedaan. Altijd en overal heb ik de indruk bekeken te zijn en altijd en overal ben ik paraat om te doden. Er gaan verhalen over me de ronde in de clan om die reden, dat weet ik heus wel, vooral bij de jongere vampiers. Ikzelf ben met mijn 429 jaar één van de ouderen uit de groep en ik moet toegeven dat ik daar trots op ben. Het is niet even simpel om zolang te overleven, ook al ben je een vampier. Doordat ik zo oud ben, kennen veel nieuwe vampiers een soort ontzag voor me, al hebben de meesten me nog nooit gesproken. Ik ben een mysterie voor hen en daarbij horen verhalen. Je kan het zo gek niet bedenken. Eén meisje vroeg me eens of het waar was of ik me mijn levenlang gevoed heb met babybloed, omdat het zuiver is en het je aansterkt. Dat is ten eerste al je regelrechte lariekoek en ten tweede... Nou ja, wie eet er nou baby's ?

Frankly my dear, I don't give a damn.

Mia - wolf

Ik rende de bosjes in en kleedde me razendsnel om. Alex kwam uit de bosjes tevoorschijn en samen liepen we naar de weg. Het meisje keek ons versteend aan.
    "Hee" zei ik vrolijk en zwaaide naar haar.

Me so good.

Ziva.

Terwijl we door het bos lopen - onze gebruikelijke sluiproute richting de depot - hou ik mijn pistool in de aanslag. Er zit een demper op om geen aandacht te trekken van mensen die toevallig in de buurt konden zijn. Ik ben dan wel een genadeloze moordenaar, ik ben er wel eentje van de discrete soort.
    'Luister,' zeg ik en draai me even om naar Peter. 'Ik wil je erop wijzen dat wat we hier aan het doen zijn in de clan moet blijven en niet uit mag lekken.' Eigenlijk kan ik mezelf wel schieten om het feit dat ik hem mee heb genomen. Denk ik er te makkelijk over? Enfin, het is nu te laat. Ik draai me weer om en ik loop met een geladen wapen weer verder.

Melody - Mens
    Er kwamen twee personen naar mij toe gelopen. Een jongen een meisje. Het meisje zwaaide naar mij.
    'Hee,' zei ze vrolijk terwijl ze naar me zwaaide.
    'Hoi,' zei ik. Ze voelde vertrouwend aan maar iemand bekeek ons. Iemand die niet te vertrouwen was.

Alex - wolf
    Ik voelde duidelijk dat het meisje zich niet op haar gemak voelde. Ook had ik een naar gevoel. Alsof we werden bekeken. Mia leek er geen last van te hebben. Ze stapte vrolijk naar voren en bekeek het meisje goed.

Me so good.

Melody - Mens
    'Hoi, ik ben Melody,' zei ik tegen het meisje. Toen keek ik naar de jongen. Hij leek ook niet goed op zijn gemak.