• Aangezien er hier nog wel een paar mensjes zijn die Nightwish ook wel oké vinden, dacht ik 'laat ik het nieuws maar plaatsen voor het geval niemand het nog wist'.

    Terwijl Nightwish druk bezig is met het opnemen van een nieuw album is de band ook druk bezig met het voorbereiden van een film. “Imaginarium” is een muziekale fantasy film gebaseerd op het opkomende gelijknamige album (met zijn 13 nummers).

    Het verhaallijn van de film gaay over een songwriter met een anderwereldse fantasie. He is een oude man die denkt dat hij nog steeds een kleine jongen is. In zijn dromen reist hij door een andere wereld en komt hij uit bij zijn oude dromen in mix met fantasie en muziek. In zijn dromen vecht de oude man voor het zoeken van de herinneringen en dromen die het meest belangrijk voor hem zijn.

    Het filmen voor “Imaginarium” begint dit voorjaar and zal zjin premiere hebben ergens in 2012. Wanneer de cd word gereleased is nog niet duidelijk. Eind february zal er een persconferentie volgen.

    Bron


    Dit vind ik echt raar. Aangezien ik dit gewoon niet verwacht had -dat van die Film dan-. Geruchten waren er al dat het album dit jaar begin Maart uit zou komen, maar dat klopt dus al niet meer. (Zoals meestal bij Nightwish :’D) Ik ben echt benieuwd naar de film, al wordt de kwelling van het wachten me bijna te veel (nerd).

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 18:58 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ö zo cool! go nightwish _O_


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Vet (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Grizzly schreef:
    Ö zo cool! go nightwish _O_
    Ja ik ben ook zo blij :'D. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat Tuomas zichzelf weer als hoofdpersoon gebruikt. Ben echt benieuwd wat er uit de film komt, hahaha.


    Wie du mir, so ich dir.

    lijp ;o


    No growth of the heart is ever a waste