• "Er zijn twee mannen. De ene zegt: 'Wat vond je van het wiskundeboek?' Zegt de ander: 'Erg integrerend.'"

    ??? :'D
    Een extreem slimme jongen bij mij op school werd geïnterviewd voor de schoolkrant en toen vroegen ze dus of hij nog een leuke mop wist. Niemand snapt de mop :'DDDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat het een woordspeling op integralen is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik zit diep na te denken maar wiskundeboek -> integrerend? :S


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Die mop is erger dan een wiskunde boek.


    You move me ......... Kurt

    Misschien heeft het iets te maken met integralen? (dat is een onderdeel uit de wiskunde)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Het differentieren en integreren van functies zijn de steunpilaren van de wiskunde. Vooral in de natuurkunde en elektrotechniek is integreren dagelijkse kost. De afgeleide geeft een indicatie van stijging/daling in een zeker punt. De integraal geeft een indicatie van een zeker 'totaal', dat de functie bijvoorbeeld in de tijd heeft bewerkstelligt. Dit is eenvoudig zichtbaar te maken door naar het oppervlak tussen de grafiek en de horizontale as te kijken.


    bron google


    Shoganai i ne~

    als ik wist wat integrerend was misschien dat ik hem dan snap ? :')


    Life is a beautiful struggle

    FlamesBegin schreef:
    Het differentieren en integreren van functies zijn de steunpilaren van de wiskunde. Vooral in de natuurkunde en elektrotechniek is integreren dagelijkse kost. De afgeleide geeft een indicatie van stijging/daling in een zeker punt. De integraal geeft een indicatie van een zeker 'totaal', dat de functie bijvoorbeeld in de tijd heeft bewerkstelligt. Dit is eenvoudig zichtbaar te maken door naar het oppervlak tussen de grafiek en de horizontale as te kijken.


    bron google


    Haha. Dit gaat duidelijk mijn petje te boven. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MICKEY schreef:
    Uh.. *groot vraagteken boven hoofd*


    Alleen maar tranen van geluk

    lol,

    nerdie (nerd)

    en snap hem echt niet, zelfs mijn humor is nog niet zo 'integrerend' (nerd)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nah, flauw.


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet eens wat het woord integrerend betekend?(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Successful schreef:
    ehm... ik snap niet hoe dat een mop kan zijn ? xd


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik denk dat ik het snap (aan de hand van de vorige reacties). Normaal is het 'intrigerend', maar een integraal is iets uit de wiskunde. Dus "domme" mensen zouden denken dat het de betekenis van 'intrigerend' heeft, maar eigenlijk bedoelt hij er mee dat er veel integralen in voor komen. :Y)


    Only losers can act the way you do

    candyKisses schreef:
    ik snap de grap wel ik snap alleen niet waarom hij grappig is...

    Dan moet je het eens uitleggen want ik snap het niet. (cat)

    NEUT schreef:
    Ik denk dat ik het snap (aan de hand van de vorige reacties). Normaal is het 'intrigerend', maar een integraal is iets uit de wiskunde. Dus "domme" mensen zouden denken dat het de betekenis van 'intrigerend' heeft, maar eigenlijk bedoelt hij er mee dat er veel integralen in voor komen. :Y)

    En door deze uitleg snap ik het wel. Als dat de uitleg is toch. :Y) Maar dan vind ik het niet bepaald grappig.