• bij Nederlands word er nu een boek voorgelezen door de lerares , maar dat gaat over een meisjes dat word gepest , genereert ect. maar al dat liet me dus weer denken aan vroeger en de lerares sprak er zo over :c ik moest bijna weer huilen als ik er aan terug denk ;_; ik ben eigenlijk in alle leerjaren van de basisschool gepest (behalve groep 6 (en 3) toen was er een meid die iedereen pesten dus dat werkte niet echt :3)gek genoeg weet ik er zowat niets meer van O.O ik heb letterlijk de wil gehad om het te vergeten , maar het blijft een gevoelig onderwerp voor mij :c

    iemand ook leuk/niet leuke ervaringen met pesten ofzo iet gehad :c
    edit :
    het blijft gevoelig als de leraren er zo veel over praten (bijna een hele lesuur) maar het neemt me leven niet over. ze krijgen later er toch problemen mee :'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 21:37 ]


    Shoganai i ne~

    Ik ben vroeger ook gepest, en elke keer als ik een van die pestkoppen zie (wat wel geregeld voorkomt) word ik er weer aan herinnerd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    That sucks D:
    Ik werd altijd uitgescholden dat ik dik was, en omdat ik dik ben werd ik Tarzan genoemd. Daarna werd ik door iedereen buitengesloten, toen ging ik in groep zes naar een andere school en toen ging het normaal.
    So, not fun.
    (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Taize schreef:
    Ik ben vroeger ook gepest, en elke keer als ik een van die pestkoppen zie (wat wel geregeld voorkomt) word ik er weer aan herinnerd.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben nooit gepest maar vind het wel altijd erg als mensen pesten. Maar alleen als het écht pesten is (zonder reden uitschelden of geweld). Ik ben namelijk van mening dat mensen het al gauw over pesten hebben terwijl dat niet het geval is.

    Ik ben gepest door de broer van een goede vriendin van me. Ik vermijd zoveel mogelijk om bij haar thuis te zijn, gewoon omdat ik niet in de buurt van haar broer wil komen. Het is lullig voor die vriendin van me, maar ze snapt waarom ik liever niet bij haar kom.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik ben weggepest in het lager, nu zit ik in het 4de middelbaar dus dat is 6jaar geleden, ik heb het daar niet meer zo moeilijk mee, maar het rare is die mensen die me toen zo hard pesten, doen nu gewoon vriendelijk tegen mij, vind ik echt raar, volgens mij hebben ze niet eens door dat ik dat meisje ben die ze hebben weggepest

    Ja, niet veel extreems ofzo, het standaard gebeuren eigenlijk wel.
    Heb één meisje ooit eens geadviseerd om te kappen met proberen me onderuit te halen, waarna ze schreeuwend naar mijn mentor rende met 'ze bedreigt me, ze bedreigt me!' waarna hij uberdroog zei: 'Sanne, hup het lokaal in.' Epic WIN.


    No growth of the heart is ever a waste

    Retweet schreef:
    Ik ben gepest door de broer van een goede vriendin van me. Ik vermijd zoveel mogelijk om bij haar thuis te zijn, gewoon omdat ik niet in de buurt van haar broer wil komen. Het is lullig voor die vriendin van me, maar ze snapt waarom ik liever niet bij haar kom.


    Waarom vertel je het haar niet? (':


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sioul schreef:
    (...)

    Waarom vertel je het haar niet? (':


    Ik zeg toch dat ze snapt waarom ik liever niet bij haar kom.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    In groep zeven ben ik van school weggepest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nou het is niet héél erg maar toen ik in groep 5 en 6 zat -was samen- werd ik gepest door twee gasten -jongens- die dachten dat ze stoer waren omdat ik het enige Turkse meisje was in de klas. Ik durfde bijna niet het schoolplein op en huilde iedere dag wel, en toen vulde die emmer zich en heb ik ze alle twee een bloedneus geslagen. True story, en achteraf leek het een leuke ervaring te zijn. :c Dus het eerste antwoord die ik geef als iemand zegt wat ze moeten doen voor pesters is 'Laat niet over je heen lopen'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben ook gepest, vanaf groep 1 eigenlijk. Man kinderen kunnen echt gemeen zijn.
    Ik heb me er maar over gezet, ik heb tegenwoordig genoeg andere dingen aan mijn hoofd om me ook nog daar over zorgen te gaan maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nee ik ben nooit gepest geweest gelukkig
    maar heette het boek offline?
    want dan kan ik hem die is zooooo zielig!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben heel erg veel gepest, nu doen ze het weer opnieuw.


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik ben ook gepest en mijn docent CKV schreef afgelopen middag doodleuk mijn halve leven op het bord zonder het te weten. Keigewelig dat klasgenoten daar dan grappen overmaken - not -


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.