• fijn vinden als jullie mijn story eens zouden lezen... (:
    Het is een Harry Potter verhaal én een vervolg op de relieken van de dood. Er zullen een heleboel nieuwe dingen in gebeuren, maar in het begin is het een klein beetje saai, ^^ . Alles terug opbouwen enzo (:
    Maybe zou je het eens willen lezen? - By the way, er staan al 2hoofdstukken, online. Hope you like it! :'D


    De oorlog was voorbij, eindelijk was de Tovenaarswereld en Dreuzelwereld Voldemortloos. Velen rouwden om hun doden en anderen vierden dan weer feest, ze zongen verscheidene liederen en bij het heffen van hun glas riepen ze allen in koor: "Op Harry Potter De Jongen Die Bleef Leven!" Terwijl 'Dié Jongen Die Bleef Leven' samen met zijn beste vrienden op een bankje zat bij De Grote Zaal in Zweinstein; In zijn gedachten beleefde hij de voorbije verschrikkelijke uren langzaam opnieuw....

    Toen ik zoiets deed werd er ook gereageerd, dus ik doe hetzelfde; Dit hoort bij story's promoten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Toen ik zoiets deed werd er ook gereageerd, dus ik doe hetzelfde; Dit hoort bij story's promoten.

    Haha, heel erg bedankt! (:

    BKCP schreef:
    (...)
    Haha, heel erg bedankt! (:

    haha, yourwelcome.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.