• HILARY DUFF !
    en echt ze was zo lief, ik ben na school meteen naar het koopcentrum van Sint-Niklaas gecrost, en ben vet blij da ik haar eindelijk heb ontmoet!
    Je moest natuurlijk haar boek Elixer hebben, en het laten signeren!
    ZE ZEI TEGEN MIJ DAT IK MOOI WAS (a) (a) ik ben nu echt fucking gelukkig da kunt ge nie geloven hihi, en ze is echt mooi veel mooier dan in films of op foto ! :d nog iemand naar haar geweest of toch een grote fan? :D


    There's nothing like us.

    Ik niet, maar een vriendin van mij ook ;'D


    effort never betrays you

    Oh, was dat vandaag al? :'D
    Leuk voor je dat je haar zag. ;D
    Ik ben geen fan van haar maar ze is knap, getalenteerd, had een leuke serie vroeger en heeft prachtige liedjes. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind sommige nummers nog wel eens leuk om te horen van haar, omdat dat me aan vroeger doet denken. Maar ik ben niet echt een grote fan van haar.
    Maar wel heel leuk voor je dat je dr hebt gezien!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oeh, wat mega gaaf <'3/
    Ik luisterde vroeger heel veel naar haar muziek.
    En vind haar ook heel coel, alleen ik hoor nu veel minder van d'r

    Mijn 12 jarige ik is heeeeeeeeeel erg jaloers.
    En ik zelf ook wel een beetje :x


    There are several things that I have been doing wrong.

    Qlimax schreef:
    Ik vind sommige nummers nog wel eens leuk om te horen van haar, omdat dat me aan vroeger doet denken. Maar ik ben niet echt een grote fan van haar.
    Maar wel heel leuk voor je dat je dr hebt gezien!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben niet geweest, maar het is wel leuk voor je omdat je zo'n grote fan bent. :'D Ze komt vanavond ook bij De laatste show dacht ik.

    Ik was er ook,ik heb trouwens haar stift gekregen van de manager van het waasland Zie hier mijn verhaal


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Qlimax schreef:
    Ik vind sommige nummers nog wel eens leuk om te horen van haar, omdat dat me aan vroeger doet denken. Maar ik ben niet echt een grote fan van haar.
    Maar wel heel leuk voor je dat je dr hebt gezien!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mmm, jaloers ja :')

    Islander schreef:
    Oh, was dat vandaag al? :'D
    Leuk voor je dat je haar zag. ;D
    Ik ben fan van haar en ze is knap, getalenteerd, had een leuke serie vroeger en heeft prachtige liedjes. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Qlimax schreef:
    Ik vind sommige nummers nog wel eens leuk om te horen van haar, omdat dat me aan vroeger doet denken. Maar ik ben niet echt een grote fan van haar.
    Maar wel heel leuk voor je dat je dr hebt gezien!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wow.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Das wel wreed. Zelf ben ik geen fan van haar maar voor een fan als jij snap ik dat je blij bent


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow, dat is wel heel gaaf zeg!


    Wie du mir, so ich dir.