• Halloooo(:
    Vandaag, morgen en overmorgen kun je bij ons op school een kaartje schrijven voor iemand, die worden dan aan een roos gedaan en met valentijn uitgedeeld aan de personen op de kaartjes.
    Nou kijk, nu willen ik en Dirkje dat wel doen [aan een jongen sturen]. Maar we weten niet zo goed wat we op dat kaartje moeten zetten, we sturen ze anoniem.
    Hebben jullie misschien ideetjes? [a]
    Xx.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Hé, lekkerding. Batsen? :''D

    Nee, ik ben slecht in dit soort dingen. Ik doe niet aan briefjes en rozen en zo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat deden wij vroeger ook, nu doen we dat met koekjes. (:
    Euhm. Waarom stuur je hem een kaart? Leg dat uit, het maakt niet uit dat het een rotte uitleg is want je stuurt hem toch anoniem. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Schrijf een gedichtje, dat is romantisch en dan val je op :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Btw, dat doen ze ook bij mij op school! Wij zitten toch niet op dezelfde school hè?


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Btw, dat doen ze ook bij mij op school! Wij zitten toch niet op dezelfde school hè?


    Op welke school zit je dan? :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Het Augus xD


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Het Augus xD


    Nee, dan zitten we niet op dezelfde :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Nee, dan zitten we niet op dezelfde :Y)


    Key xD


    Happy Birthday my Potter!

    Jij, ik, kast. 5 uur.
    Nee oké, doe dat maar niet. (krul)

    Eh, anders gewoon iets van: 'Je bent leuk' of zoiets?
    Ik ben hier niet zo'n held in, ik stuur zulke dingen namelijk nooit, haha. :'D

    Wauw, dat moeten ze bij ons op school ook inlassen! Ik wil zo graag contact maken met een jongen bij ons op school, maar probleem is dat hij me niet kent en ik niet weet hoe ik contact moet maken.
    Anyway, je kan iets zeggen van "Je bent echt leuk!" Of zo iets :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    I like you.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je kan ook opschrijven dat je iets origineels voor hem wilde verzinnen, maar dat eigenlijk niks goed genoeg voor hem is (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    Je kan ook opschrijven dat je iets origineels voor hem wilde verzinnen, maar dat eigenlijk niks goed genoeg voor hem is (flower)


    Nou kijk, ik vind zulke dingen al snel wat overdreven omdat ie me amper kent. Maar ik zal deze aan me'n vriendin vertellen, volgensmij vindt zij zoiets wel leuk (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Nou kijk, ik vind zulke dingen al snel wat overdreven omdat ie me amper kent. Maar ik zal deze aan me'n vriendin vertellen, volgensmij vindt zij zoiets wel leuk (:


    Ghehe, goed geraden Patries :Y).
    Die van mij wordt: Ik had hier graag iets origineels geschreven, maar ik kan niets bedenken dat goed genoeg is voor jou.
    Doen of niet doen? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sunrise schreef:
    (...)

    Ghehe, goed geraden Patries :Y).
    Die van mij wordt: Ik had hier graag iets origineels geschreven, maar ik kan niets bedenken dat goed genoeg is voor jou.
    Doen of niet doen? (:


    Hihi, ik vind doeeen[a]


    ONLY SEVEN LEFT <3