• Ik ging even voor keukenprinses spelen (voor de duidelijk, ik is jongen) en boterkoek maken. Nou ben ik niet zo goed in dat soort dingen. Dus ik moest 185 gram boter op kamertemperatuur hebben. Ik heb het in de magnetron gedaan omdat het koud was -het zat in de ijskast- toen was het dus helemaal gesmolten. x'D En daarna was het best zacht geworden, dat deeg. Volgens mij heb ik al het halve deeg opgegeten omdat ik dat lekker vind. Daarna moest ik hem bestrijken met ei, volgens mij heb ik er teveel op gedaan haha. En het moest in zo'n rondje van 24 cm, nou, wij hadden alleen maar 28 dus issie een beetje plat. Nu is hij net uit de oven en staat hij af te koelen. Ik hoop dat hij nog ergens naar smaakt.
    Zijn jullie ook zulke keukenprinsessen?


    You're all I need

    xD Cool een jongen die in de keuken staat!

    Ik moet soms ook wel eens koken en maak wel eens cupcakes en die lukken altijd wel :D

    Hoop voor jou ook dat de boterkoek smaakt, zo ja, wil je mij ook stukje geven *kijkt lief*_O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Whaha, ik zie het al helemaal voor me. De 'stoere' jongen probeert te bakken x)
    Je mag me wel een stukje opsturen als hij nog gelukt is :9~


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als hij gelukt is maak ik er nog eentje en krijgen jullie allemaal een stukje.


    You're all I need

    Ik totaal niet. Ik had een keer water op ga staan,was het vergeten dus een tijd later ging ik toch maar kijken foetsie water,oeps...
    Daarom "mag" ik ook nooit alleen koken,111als ik cupecakes of zo maakt is mij zus er altijd bij wand ik gooi gewoon alles is een keer in die kom.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DynamiteMe schreef:
    Als hij gelukt is maak ik er nog eentje en krijgen jullie allemaal een stukje.


    Jeej (hoera)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik kookte elke dag toen ik nog thuis woonde :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hahaha :'D
    ik ben totaal niet goed in koken en alles. met verzorging liet ik alles aanbranden, en dan gingen de jongens uit mijn klas het altijd op eten. dat van mij was volgens hun altijd goor x'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik wil graag binnenkort een pannenkoekentaart weer maken.:9~


    Think before you act.

    hahaha,
    ik doe altijd cupcakejes bakken:P
    die mislukken altijd

    Whaha, is hij al klaar?
    Zoja, hoe was het? ;'D
    Ik vind het altijd wel leuk om muffins, schuimpjes, koekjes, cake, en boter koek te bakken :P &Dat soort dingen.

    ik ben al blij als ik een eitje kan bakken :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aangezien mijn zusje heel erg houd van bakken en koken eet ik altijd haar creaties op. Zelf hoef ik dus niet in de keuken te staan.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    DynamiteMe schreef:
    Als hij gelukt is maak ik er nog eentje en krijgen jullie allemaal een stukje.


    Helaas ik ben ziek :(

    BTW ik kan dus helemaal niet koken


    "Ignite, my love. Ignite."