• Want ik ben net naar beneden geslopen, en toen naar DE kast gesneekt. En toen heb ik 1 zak maltezers, een zak muntdrop en twee mars mee genomen. Het ergste is nog dat ik betrapt ben terwijl ik een mars in mijn mond propte, want ik liet het kastje te hard dicht vallen.. Ineens stonden mijn ouders en mijn zus achter me en die riepen BETRAPT!
    ik schrok me dood O.o
    Toen heb ik ze ook nog proberen wijs te maken dat ik niks bij me had, en dat ik het niet was die iedere avond het snoep jatte maar dat het mijn broertje was maar trapten ze niet in;x
    Nu heb ik alweer een snoepverbod, maar ik kan echt geen dag zonder;x
    En ik mag ook geen koekjes, want ik had ongeveer een week geleden mega veel gepakt, en dat zijn ze niet vergeten dus daar krijg ik nu ook nog straf voor, bah ouders >.<
    wie heeft er nog meer een snoep/koekjes verbod?

    -nu ga ik mijn ouders irriteren door weer te gaan springen op mijn bed-


    Me so good.

    Omg krijgt gij da xD
    Ik snoep nu niet omdat ik er gewoon geen zin in heb..
    Ik heb van 6 uur niks meer gegeten en das normaal ni van mijn gewoonte :p


    Stop wishing, Start doing..

    Haha, nee, ik ben inmiddels oud genoeg om dat zelfstandig te kunnen bepalen :P


    Life is hard and then we die

    Hahahhahaah :'D omg, geweldig. Nee, ik heb eigenlijk nog nooit snachts snoep gejat.

    Haha, me pa doet 't zelf ook, dus hij vindt het niet erg als ik om half twee nog een broodje ga halen, haha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ah, dat klinkt kut, haha. Ik zou me rot schrikken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ah, dat klinkt kut, haha. Ik zou me rot schrikken.

    Ja ik verslikte me in mijn mars, dus ik had niet van mijn laatste heerlijke mars kunnen genieten )';


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ja ik verslikte me in mijn mars, dus ik had niet van mijn laatste heerlijke mars kunnen genieten )';


    Haha, och arme.


    Your make-up is terrible

    Wah! zoveel krijg ik niet eens op... niet meer tenmiste
    eerder wel en toen had ik een snoepverbod ja :p


    Hell is what you make it.

    Gelukkig mag ik snoepen waneer en wat ik wil 'mwuahah':9~


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb nooit een koek/snoep verbod gehad. Maar ik snoep thuis ook niet zoveel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PUKKELxDING schreef:
    Haha, nee, ik ben inmiddels oud genoeg om dat zelfstandig te kunnen bepalen :P


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik mag het uit de kast halen wanneer ik wil ;D
    maar ik snoep niet zoveel dus...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    HownterGun schreef:
    Wah! zoveel krijg ik niet eens op... niet meer tenmiste
    eerder wel en toen had ik een snoepverbod ja :p

    Ik kan heel veel eten zonder misselijk te worden:Y)


    Me so good.

    Ik mag zoveel uit de kast halen als ik wil.
    Mijn ouders zeggen namelijk altijd; "Je mag uit de kast pakken wat je wilt. Je bent oud genoeg om zelfstandig te denken, en het is jouw probleem als je te dik wordt omdat je te veel snoept" :')
    Maar ik snoep bijna nooit, want ik kom snel aan en het is slecht voor je hart(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Ik mag zoveel uit de kast halen als ik wil.
    Mijn ouders zeggen namelijk altijd; "Je mag uit de kast pakken wat je wilt. Je bent oud genoeg om zelfstandig te denken, en het is jouw probleem als je te dik wordt omdat je te veel snoept" :')
    Maar ik snoep bijna nooit, want ik kom snel aan en het is slecht voor je hart(krul)

    Dat gaan mijn ouders niet tegen me zeggen omdat ze dan weten dat ik die hele kast leeg ga eten;x


    Me so good.