• Béh, jongens, ik ga dood.
    Oké, dat was een klein beetje overdreven maar het komt in de buurt :'D
    Ik had al een paar maanden veel last van mijn buik maar omdat ik niet zo van de nonsens ben, en dacht dat het wel over zou gaan, deed ik er niks aan. Nu ben ik een maand geleden ongeveer naar de dokter geweest, doorverwezen naar het ziekenhuis, en daar maandag geweest. Bloedprikken en echo gedaan. Nu heb ik een ontsteking aan mijn dikke én dunne darm. Hoe krijg ik het weer voor elkaar. En nu moet ik morgen weer naar het ziekenhuis, en ik ben bang voor wat die enge mensjes allemaal met me van plan zijn .___. want dat weet ik namelijk niet :'D Alleen dat ze gaan bloedprikken, benieuwd hoe ze dat gaan doen want ik heb nog een megabloeduitstorting van de vorige keer.
    Maar ik mag wel uitslapen, hoef daar pas om 11 uur te zijn, ghehe. Nouja, wisk me luck :'D
    - wat een zeikverhaal, een koekje als je het gelezen hebt. -


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gelezen (A)

    Da zal allemaal wel meevalle :p
    Ik heb ook altijd schrik als ik naar een ziekenhuis ga maar eens daar ga da allemaal beter :p

    Nou ja alvast veel geluk =)


    Stop wishing, Start doing..

    You can't die! Dan zit ik zonder internetliefde D:
    Maar succes <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    aaaah wat zielig, khoop voor je dat het niet té ernstig is :O
    luck!


    life is short, waste it with anime ='D

    Good luck.(flower)
    Ik hoop niet dat het heeeeeel ernstig is en dat ze hele stomme dingen bij je gaan doen.


    Smiling but close to tears.

    Veel succes!. x
    Hopelijk is het niet te erg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Marihuana schreef:
    You can't die! Dan zit ik zonder internetliefde D:
    Maar succes <3

    Zomg, nee, ik mag niet sterven. Ik zet mijn q-account wel voor jou in mijn testament, dan kan je vanuit mij liefdes-gb's versturen naar jezelf en dan lijkt het nog steeds alsof je een internetliefde hebt Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik dacht even dat je wilde zeggen dat je zwanger was, haha.
    Maar goed, beterschap! (flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Succes.
    Ik haat ziekenhuizen!
    xp

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 18:20 ]

    Lucidity schreef:
    (...)
    Zomg, nee, ik mag niet sterven. Ik zet mijn q-account wel voor jou in mijn testament, dan kan je vanuit mij liefdes-gb's versturen naar jezelf en dan lijkt het nog steeds alsof je een internetliefde hebt Ö

    Haha :Y) Zo koel ;'DD Of ik zet mn broer op jouw account. Maar dan zit ik dus eigenlijk liefdesbrieven naar mn broer te sturen o-o

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 18:20 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hopelijk valt het mee! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Veeeel succes. :3


    All this dampness is damp.

    Aaaahw Joyie dat is echt zielig voor jou ;(
    Veel succes en snel beter worden! (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    XTC schreef:
    Good luck.(flower)
    Ik hoop niet dat het heeeeeel ernstig is en dat ze hele stomme dingen bij je gaan doen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ah, succes! Je hoeft in ieder geval niet naar school én je mag uitslapen! Ik moet er om kwart over 6 al weer uit om m'n hondjes uit te laten, bleh. Succes in ieder geval! :Y)


    we are radio hysteria

    Soldier schreef:
    Veeeel succes. :3


    I hope you die :3