• Hoe heb ik ooit mijn klas kunnen overleven o.o?
    ik ben namelijk van groep 8 naar de 1e gegaan vorig jaar.Nou oke daar was ik blij mee omdat ik daar voor gepest werd.ik zou eerst havo/vwo doen maar toch ging ik mavo/havo doen.Nou ik was heel blij dat ik in die klas kwam. (op mijn vrienden na dan) Gaat iedereen gelijk stoer doen omdat ze op de middelbare zitten.De meiden hebben geen hersens en de jongens voetballen allen maar.En leren vinden ze niet "stoer" .ik wil heel graag naar de havo daarom let ik dus goed op (maar ik ben ook geen prater dus ik hou me vaak stil) Allen D en I zitten altijd te kleppen en te lagen (vooral D OMG zij lag al om het woordje trekken ¬¬ ) En I heeft geen hersens Letterlijk!!! ze dacht dat een naam(nasouwe ik weet niet hoe je het speld) uit het volkslied een stad ik Duitsland was ¬¬ En ze maakt altijd zulke domme opmerkingen waar van je gaat twijfelen of ze wel ooit hersens heeft gehad? En de meiden uit mijn klas zaten te zeiken dat ze van hun ouders geen alcohol mogen drinken Ze zijn 12!!!
    toen zij ik dat ik daar pas na mijn 16 aan zou beginnen. stonden ze mij zoo aan tekijken


    > o_______O Ja srry hoor dat ik wel wil normaal wil leren!!!


    thnx voor het lezen van mijn zeiken Topic ,maar ik word een beetje gek van ze.
    Iemand ook problemen met brugklassers of klasgenoten?

    oww en I dacht dat een stier geen 'koe'was maar een ander soort dier dat op een koe leek

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:34 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Crowd schreef:
    Ik had in de eerste ook een ontzettend stomme klas, en nu ik in de tweede zit, is het ontzettend gezellig.
    Hou het nog een halfjaartje vol;).


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    ik doe gymnasium, ik weet wat je doormaakt. sommige mensen in mijn klas zijn zó dom! er was zo'n meisje dat dacht dat harkstede bij amsterdam lag -oke als je niet weet waar dat ligt, maar het ligt hier om de hoek en dit is groningen... ze spelt geit op deze manier : gijd, en ze spelt paard met een t. ze dacht dat er wind was op de maan, ze is zo ongelooflijk dom! ik vind het heel erg voor je, want ik kan niet hoger gaan, en jij moet wel je best kunnen doen zonder dat mensen je lastigvallen. ik hoop voor je dat het je lukt om op havo te komen, en sterkte!


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik doe Mavo, maar onze klas is eig. best slim. (:

    Ik ken alleen een kind dat niet wist waar de TV TAS liggen. [als in waddeneilanden]
    En ze dacht dat de kanarische eilanden bij Nederland lagen.
    En ze dacht dat België geen land was omdat elk land op 'Land' moet eindigen.
    Domm. -_-'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tja zo was dat ook toen ik in de eerste van het middelbaar zat., daar moet je maar gewoon even door heen slaan en ze merken vanzelf wel dat het niet goed/handig is wat ze doen en langzaamaan zullen ze wel veranderen;)
    Je moet het gewoon negeren en lekker je eigen ding blijven doen;)


    Never forget the things that make you smile

    ik doe 4 havo,
    en bij ons is iedereen gelijk,
    niemand doet stoer en iedereen hoort erbij.
    meid, je overleeft het wel, en trek je vooral niets aan van die domme tuthola's (zoals me moeder het zegt n.n)


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ehm, 'Oranje van Nassau' gaat over de duitse stad Nassau. Ons koningshuis is Nederlands/Duits, dus dat klopt gewoon. Dus zo dom vind ik haar niet hoor. Dat ze dat van het drinken raar vinden vind ik zelf wél achterlijk, maarja.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.