• Hoe heb ik ooit mijn klas kunnen overleven o.o?
    ik ben namelijk van groep 8 naar de 1e gegaan vorig jaar.Nou oke daar was ik blij mee omdat ik daar voor gepest werd.ik zou eerst havo/vwo doen maar toch ging ik mavo/havo doen.Nou ik was heel blij dat ik in die klas kwam. (op mijn vrienden na dan) Gaat iedereen gelijk stoer doen omdat ze op de middelbare zitten.De meiden hebben geen hersens en de jongens voetballen allen maar.En leren vinden ze niet "stoer" .ik wil heel graag naar de havo daarom let ik dus goed op (maar ik ben ook geen prater dus ik hou me vaak stil) Allen D en I zitten altijd te kleppen en te lagen (vooral D OMG zij lag al om het woordje trekken ¬¬ ) En I heeft geen hersens Letterlijk!!! ze dacht dat een naam(nasouwe ik weet niet hoe je het speld) uit het volkslied een stad ik Duitsland was ¬¬ En ze maakt altijd zulke domme opmerkingen waar van je gaat twijfelen of ze wel ooit hersens heeft gehad? En de meiden uit mijn klas zaten te zeiken dat ze van hun ouders geen alcohol mogen drinken Ze zijn 12!!!
    toen zij ik dat ik daar pas na mijn 16 aan zou beginnen. stonden ze mij zoo aan tekijken


    > o_______O Ja srry hoor dat ik wel wil normaal wil leren!!!


    thnx voor het lezen van mijn zeiken Topic ,maar ik word een beetje gek van ze.
    Iemand ook problemen met brugklassers of klasgenoten?

    oww en I dacht dat een stier geen 'koe'was maar een ander soort dier dat op een koe leek

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:34 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nee, hier geen problemen
    maar ja slaat je er wel doorheen. je krijgt vast vriendinnen die niet zo zijn ;) komt nog wel (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ahw ja dát zijn brugmuggen (: Zo is dat ook bij ons, en zo was het ook toen in in de 1e zat. Niets van aantrekken en je moet blíj zijn dat jij niet zo bent. Want op je 12e hoor je zeker niet met alcohol bezig te zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uh, niet echt.
    Ik ben in de 1ste klas gepest geweest,
    Ik was ook altijd de stille en wilde goede punten halen, maar dat stillte kwam vooral omdat ik buitengesloten werd door mijn ex-bff.
    Daarna kreeg ik ruzie met haar en was ik degene die fout was, terwijl we beide even fout waren. Ik was daarna naar een andere school gegaan met haar, omdat zij het in die klas ook niet meer fijn vond (toen waren wel weer gewoon vriendinnen hoor)

    Ik zou zeggen, zoek personen op die je mag en bij je passen.
    Ik ben 15 en heb ook nog geen alcohol gedronken omdat ik er simpelweg niet echt behoefte aan heb. Maar ik zou je zeggen die meisjes worden net als ik zie als sommige meisjes bij ons op school. Lagen make-up roken, niets om school geven en uiteindelijk een k.t beroep krijgen. Dus trek je er maar niet te veel van aan.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2011 - 21:22 ]


    <3

    BanZai schreef:
    nee, hier geen problemen
    maar ja slaat je er wel doorheen. je krijgt vast vriendinnen die niet zo zijn ;) komt nog wel (:


    ja idd, focus jij je maar op je school. want je zegt dat je bent gezakt. je wil niet dat je nog verder zakt...

    Sterkte (Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StandardYou schreef:
    (...)

    ja idd, focus jij je maar op je school. want je zegt dat je bent gezakt. je wil niet dat je nog verder zakt...

    Sterkte (Y)

    ik ben niet gezakt maar ik ging een niveau lager doen omdat ik dyslexie heb. (A)En dan wat makkelijker zou zijn
    btw thnx

    [ bericht aangepast op 9 feb 2011 - 15:32 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    volgens mij is Nassau ook een stad in Duitsland, zoiets vertelde mijn geschiedenis leraar laatst xd

    &ik heb last van de twee kneusjes voor me, die denken dat ik ze mag, maar ik mag ze dus niet;x
    &ik ben de drukste, dus ik denk dat anderen eerder last van mij hebben :x


    Me so good.

    Jij bent uniek _O_


    Life is hard and then we die

    xD ik dacht dat je het over Damon had inplaats van die andere D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    BanZai schreef:
    nee, hier geen problemen
    maar ja slaat je er wel doorheen. je krijgt vast vriendinnen die niet zo zijn ;) komt nog wel (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik had in de eerste ook een ontzettend stomme klas, en nu ik in de tweede zit, is het ontzettend gezellig.
    Hou het nog een halfjaartje vol;).


    Food.

    jaa, ik doe nu havo/vwo brugklas, sommige maken echt van die vage opmerkingen, haha xD
    maar ik erger mij hier niet aan, als zij niet over willen is dat lekkr hun probleem

    (A)

    Ach, ooit zien ze in hoe nuttig school is. (:
    Hou je sterk. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb dat op dit moment. Niemand uit mijn klas vindt het 'cool' om te leren, en ze zijn allemaal volgens mij al sinds hun 12e aan de alcohol, waardoor alle lieve hersencellen weg zijn (: ik heb zelf nog geen druppel alcohol gehad en wil ook heel graag leren en zo.
    Ik ken je probleem (;


    Destroy what destroys you.

    Crowd schreef:
    Ik had in de eerste ook een ontzettend stomme klas, en nu ik in de tweede zit, is het ontzettend gezellig.
    Hou het nog een halfjaartje vol;).


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik doe vwo, en daar zijn ook mensen waarvan ik denk, hoe zijn ze hier beland? Ach, het zou wel. Ik hou me niet zo met ze bezig.


    Don't dream your life, but live your dream!