• Ik heb dus een vriendin op school en ik doe samen met haar zowat alle groepsopdrachten. Dat zijn er momenteel twee voor Nederlands en een voor Engels.
    Donderdag werd er aan ons gevraagd of we twee groepswerken samen met nog twee andere meisjes wouden doen. Dat vond ik echt super, want het was nogal veel.
    Krijg ik gisteren een sms van mijn vriendin dat ze ziek is tot zeker het einde van de week. Vraag ik aan die twee meisjes hoe we het nu verder gingen doen, zeggen ze dat ze het toch alleen gaan doen omdat het teveel moeite is om af te spreken, en zo...
    Oké, goed, dan doe ik het wel met mijn vriendin alleen.
    Maar ze is dus ziek! >.<

    Ze is ziek tot het einde van de week zegt ze, en vrijdag moeten we al één groepswerk inleveren. Ik heb aan de leerkracht gevraagd wat ik nu moet doen en hij zegt dat ik het alsnog moet inleveren. Mooi, dat mag ik helemaal alleen maken. Dinsdag moeten we een gedicht vanbuiten leren van twee pagina's lang. Met z'n vieren had dat perfect gegaan, maar nu die twee meisjes weg zijn en mijn vriendin ziek is tot zeker maandag, heb ik nog maar één dag om het vanbuiten te leren. Mooi is dat.
    Groepswerk numero drie is gelukkig al wat beter, omdat ze daar al een deel voor gedaan had.

    Maar ik weet niet hoor.. Ik kan hier niet mee lachen. Zeker niet omdat ik die vriendin na school nooit spreek en praten via sms nogal onduidelijk is.
    Echt, ik haat groepswerken.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het knap dat ze nu al weet dat ze tot het eind van de week ziek is?:'D


    everything, in time

    Vraag dan gewoon om uitstel.


    No growth of the heart is ever a waste

    O.o
    Dat is niet leuk, nee. Het is nogal flauw van die twee meiden om jou nu te laten zitten. Maar misschien kun je die vriendin een keer bellen, of gewoon eens langs gaan? Zelfs als ze ziek is kan ze op zich nog wel íéts doen thuis, lijkt me.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat ze ook, vooral dat afspreekgedoe en dan krijg je soms ruzie en probeer het dan maar eens op te lossen.

    Ik heb dat ook. Daarom maak ik mijn GS po voor 3/4 personen helemaal alleen. En ik ben verder dan de meeste (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het erger van die meisjes dan van je vriendin hoor..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou grof zijn denk ik =)
    Ik zou het maken en zeggen dat 'ik' het alleen heb gemaakt en dat alleen 'ik' die punten dan mag krijgen omdat zij er niks voor heeft gedaan ookal is ze ziek kan ze dat nog maken dus dan zou zij maar een 0 hebben of gwn op afwezig ofzo en ik punten nah =)


    Stop wishing, Start doing..

    Progeny schreef:
    Ik vind het knap dat ze nu al weet dat ze tot het eind van de week ziek is?:'D

    ja idd xD beetje raar. vraag of je met een ander groepje mag samenwerken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat zou echt iets zijn waardoor ik heel agressief zou worden, mocht iemand mij dat flikken en dat heb ik ook welles gehad.

    Progeny schreef:
    Ik vind het knap dat ze nu al weet dat ze tot het eind van de week ziek is?:'D

    Misschien heeft ze de griep of zo. Toen ik dat had heb ik ook een week lang helemaal niks kunnen doen.

    Ik vind het echt ontzettend lullig allemaal. Veel succes!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Vraag om uitstel? Ik weet dat je het al hebt gevraagd, maar vraag het nog eens? Ze kunnen je toch niet verplichten een groepswerk alleen te maken? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vrijdag ziek melden?


    <3

    Ik haat trouwens ook groepswerken.
    Pas moesten we samen iets maken voor engels in groepje van 4.
    We moesten een folder, poster en presentatie maken over Engeland.
    Degene die de folder ging maken had niks gedaan, en dus konden we moeilijk presenteren omdat we al onze informatie uit de folder zouden halen.
    Degene die de poster had gemaakt, had hem na de presentatie doorgescheurd terwijl die ingeleverd moest worden gelukkig mocht ze die nog wel dezelfde week nog inleveren.
    En mijn bff heeft dus de folder gemaakt, en later die week nog ingeleverd.
    Uiteindelijk hadden we een 5 dankzij de folder nog anders een 4.
    Maar ik heb en mijn bff hadden daarvoor een herkansing aangevraagd wat gelukkig goed was gekeurd.


    <3

    Haat aan groepswerken!

    Leg de situatie gewoon uit aan je leerkracht. Als hij/zij een beetje redelijk is, zal hij toch uitstel geven?
    Maar je vriendin kan er wel niets aandoen dat ze ziek is...
    Bel haar i.p.v. sms.
    Dat is duidelijker(Y)

    En dat die 2 andere je gewoon zomaar laten vallen, vind ik ook niet al te proper..


    Hopelijk krijg je uitstel:Y)


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Je kan toch gewoon aan die zieke vriendin vragen of ze ook wat doet voor de werken?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain