Heel de dag door hoor ik dus mensen schelden met Kanker.. ik kan daar zoieso niet tegen maarja. Schelden jullie er mee ofso of kennen jullie mensen die daar mee schelden?
ik scheld er niet mee, maar ben er wel een keer voor uitgescholden, alleen maar omdat ik op de lus van iemands tas stond :'(
ik was nog een brugje! haha
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
Ik scheld er niet mee, maar ikzelf heb er geen problemen mee als anderen het doen. Ze snappen gewoon niet wat het betekend en hoe pijn het kan doen. Daar komen ze miss nog wel een keertje achter. Maar tot die tijd, laat ze gewoon.
Ik niet, maar ik stoor me er niet echt aan als anderen het doen. Natuurlijk is de ziekte verschrikkelijk, maar de mensen die het gebruiken als scheldwoord denken daar meestal niet eens meer aan. Het heeft dan zeg maar een andere betekenis.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Grieving schreef:
Ik scheld er niet mee, maar ikzelf heb er geen problemen mee als anderen het doen. Ze snappen gewoon niet wat het betekend en hoe pijn het kan doen. Daar komen ze miss nog wel een keertje achter. Maar tot die tijd, laat ze gewoon.
It's hard to hold a candle in the cold November Rain
Grieving schreef:
Nope. Als je dat bij ons doet heb je echt een groot probleem. Er zijn veel mensen met bekenden die gestorven zijn aan kanker bij mij in de buurt, dus word er niet mee gescholden.