• Ja, hier ben ik ook met mijn geestenverhaaltje, haha.
    Nee, ik zeg niet dat het door geesten komt, maar toch vond ik het een beetje freaky :')
    Ik, mama en papa kwam daarjuist thuis en papa deed een merkwaardige opmerking. Alle uurwerken thuis lopen plots 10 minuten voor.. En deze ochtend was dat niet zo. Oke, als je nu nog zegt, achter, dan kan dat door de elektriciteit komen. Maar voor?
    Ja, dat vond ik toch wel eventjes freaky ;p
    Einde geestenverhaaltje :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, dat is wel freaky ja. x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Haha, dat is wel freaky ja. x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sorry, ik ben je huis binnegeslopen en heb alle klokken verdraaid (:


    Felix

    Zijn het gewone klokken of satelliet klokken? (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Zijn het gewone klokken of satelliet klokken? (nerd)

    Euhm? Gewone klokken?
    Die van de microgolfoven, van de oven, en de radioklokken op de kamers en die van de chauffage.
    Dus ik denk niet dat dat satelliet klokken zijn? :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    CrazyChicken schreef:
    Sorry, ik ben je huis binnegeslopen en heb alle klokken verdraaid (:

    Aha, dat verklaart veel!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HopexDream schreef:
    Haha, dat is wel freaky ja. x


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Euhm? Gewone klokken?
    Die van de microgolfoven, van de oven, en de radioklokken op de kamers en die van de chauffage.
    Dus ik denk niet dat dat satelliet klokken zijn? :')


    De meeste daarvan zal wel satellietklokken ='D Die van ons loopt ook 10 minuten voor, dus daar zal het denk ik aan liggen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)
    De meeste daarvan zal wel satellietklokken ='D Die van ons loopt ook 10 minuten voor, dus daar zal het denk ik aan liggen :Y)

    Oh ja? Haha, wist ik niet.
    Maar dat is toch raar dat het zo plotseling was. En we hebben dat nog nooit gehad :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Oh ja? Haha, wist ik niet.
    Maar dat is toch raar dat het zo plotseling was. En we hebben dat nog nooit gehad :')


    Nja, soms is er een kleine storing in de satelliet, en dan komt het zo. Ik ben zo wel ens te laat gekomen, omdat alle klokken opeens achter stonden ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    HopexDream schreef:
    Haha, dat is wel freaky ja. x


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oke apart ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    (...)
    Nja, soms is er een kleine storing in de satelliet, en dan komt het zo. Ik ben zo wel ens te laat gekomen, omdat alle klokken opeens achter stonden ='D

    Maar de mijne staat wel niet achter eh! ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right