• Ik heb een crush op m'n beste vriend, maar die heeft al een vriendin.


    Turn it up! *

    Het negeren. In ieder geval niet zijn relatie en jullie vriendschap verpesten door het hem te zeggen. Daar breek je meer dan 1 hart mee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wachten tot het uitgaat? Of een andere jongen zoeken en hem uit je hoofd zetten lijkt me beter, dit kan jullie vriendschap echt wel op het spel zetten ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Probeer ze niet uit elkaar te halen, want dan wilt hij niet meer bevriend met je zijn en wilt hij later (mocht het ooit uitgaan) niks met je beginnen.
    Ik weet hoe moeilijk het is om iemand te negeren, dus probeer het eerder te accepteren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Whoa, same problem here!
    Rustig afwachten, ben ik ook mee bezig. Zorg er wel voor dat je gewoon jezelf blijft, zoals je je altijd gedroeg, anders gaat ie misschien je verdenken dat je hem leuk vindt, en dat wil je ook niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Major schreef:
    Het negeren. In ieder geval niet zijn relatie en jullie vriendschap verpesten door het hem te zeggen. Daar breek je meer dan 1 hart mee.


    Felix

    Major schreef:
    Het negeren. In ieder geval niet zijn relatie en jullie vriendschap verpesten door het hem te zeggen. Daar breek je meer dan 1 hart mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Major schreef:
    Het negeren. In ieder geval niet zijn relatie en jullie vriendschap verpesten door het hem te zeggen. Daar breek je meer dan 1 hart mee.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Major schreef:
    Het negeren. In ieder geval niet zijn relatie en jullie vriendschap verpesten door het hem te zeggen. Daar breek je meer dan 1 hart mee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Major schreef:
    Het negeren. In ieder geval niet zijn relatie en jullie vriendschap verpesten door het hem te zeggen. Daar breek je meer dan 1 hart mee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.