sharon21 schreef:
hallo allemaal.
ik denk ook dat ik n geest in mijn huis heb,
ik ben vaak alleen thuis.
en er gebeuren alleen dingen als ik alleen ben.
laatst stond de computer aan. en ik zat er niet achter,
na zon 10 min slaat de pc op slaapstand en als je dan de muis aantikt dan gaat ie weer aan. maar dan moet je eerst me wachtwoord intikken.
en ik hoorde dat die weer aanging, en ik keek achter me en stond ie ineens aan. maar dan kan helemaal niet. wandt hoe in godsnaan kan de pc aangaan terwijl je eerst een wachtwoord moet intikken.
en ik woon begaandse vloer dus ik hoor alles wat er in mijn complex gebeurt.
er leek net als of er iets door de brievenbus gegooit werd.
ik liep er heen en er lag helemaal niks.
en laatst hoorde ik gewoon mijn gordlijnen heen en weer gaan. je hoort dan de rails. heel raar wandt ik zat gewoon op de bank. en ik was alleen thuis dus niemand die er aan zat. en alle ramen en deuren waren dicht.
wat denken jullie dat er een geest is?
ik weet wel dat ik een beschermengel heb.
maar die heeft nog nooit iets van zich laten weten.
alleen vroerger toen ik klein was heb ik haar eenkeer gezien
daarna nooit meer.
zou het echt fijn vinden als er mensen wat terug schrijven.
xxx sharon
Het zou heel goed mogelijk zijn dat er een geest is die zijn aanwezigheid aan jou wil laten merken, misschien heeft hij/zei een boodschap dit kun je gewoon vragen aan de geest. De geest zal er wel voor zorgen dat je het antwoord krijgt. Je kunt vragen aan de geest waarom hij hier is en niet naar het licht toegaat.
S'nachts zijn geesten sterker ze nemen dan meestal energie af van mensen die slapen er kunnen dan ook meer dingen gebeuren.
Blijf je last hebben van de geest, dan zou ik beginnen met het opsteken van natuurlijke wierook door het hele huis. Het draaien van Mantra's en of gebedsmuziek helpt ook. Zelf gebruik ik vaak cd's van Hein Braat een Nederlandse Mantra zanger. Dit zijn zeer sterke gebedsliederen in Sanskrit. Deze reinigen de omgeving en brengt balans in de energie. yoginishop.nl zijn ze te koop, er is ook genoeg te vinden op youtube van mantra muziek. Ik zelf speel het de hele nacht door.
Ook je gedachten zijn belangrijk probeer zo min mogelijk negatieve gedachtes te hebben, negatieve gedachten voeden entiteiten. Ook ruzies, woede, ergernis enz voeden entiteiten.
Zelf heb ik ook vaak meegemaakt dat lichten aan en uit gingen, en elektrische apparaten gek deden, flitsen, orbjes en andere dingen gebeuren. Meestal gebeuren deze dingen alleen als ik me veel richt op spiritualiteit, geesten enz. Dan stel je je er meer voor open en trek je ze ook aan/ merk je het ook meer op. Om ons heen gebeuren miljoenen dingen die wij niet direct kunnen zien.
Entiteiten zijn meestal overleden mensen die of niet weten dat ze dood zijn, of door een of andere reden blijven hangen in deze dimensie. Soms blijven negatieve geesten hangen, mensen die andere mensen hebben vermoord bijvoorbeeld die willen niet weg omdat ze bang zijn om gestraft te worden voor hun daden en niet weten wat hun te wachten zal staan. Bang hoeven deze geesten niet te zijn want die worden op een goede manier begeleid.
Je kunt ook eens op deze site kijken misschien geeft het wat meer informatie; theghosthunter.nl
Als je vragen opmerkingen hebt laat het me weten
m.v.g
Sander http://www.quizlet.nl/images/smilies/angelic.gif