• Lol, oke, dit is opzich best genant, maar whatever.
    Mijn menstruatiecyclus loopt altijd echt perfect gelijk. Ik word altijd op dezelfde dag (naja, de 28-dagen cyclus dan) ongesteld en grotendeels stopt het altijd op dezelfde dag (na dus 5/6 dagen). Alleen ik ben nu al 8 dagen te laat en heb al de hele week last van (echt pijnlijke) steken rond de plek van mijn, naja, baarmoeder.
    Ik vraag me af of dat normaal is, en moet ik gewoon afwachten totdat ik het word?

    Jongen, het is niks. komt vanzelf wel weer hoor :'D
    Lol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou naar de dokter gaan...


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Razac schreef:
    Ik ben het al een jaar niet meer..
    i'm fucking scared ;_;
    but idk man. echt geen idee :c


    Ben je al naar de dokter geweest?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Die steken kunnen zomaar ineens erger worden (: Ik had voorheen nooit veel last daarvan, maar nu wel mee. Maar als je je zorgen maakt, het aanhoudt en het echt ondraaglijk is, dan zou ik gewoon even de huisarts bezoeken. Of het tenminste bespreken met je moeder o.i.d.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Razac schreef:
    Ik ben het al een jaar niet meer..
    i'm fucking scared ;_;
    but idk man. echt geen idee :c


    Mijn moeder heeft ze ook eens 8 maanden niet gehad. Het komt wel goed, misschien heb je een slechte vetverhouding (te mager)

    Even afwachten en als het langer blijft aanhouden naar de huisarts gaan (:|


    Olive

    Amused schreef:
    Iedereen zegt van afwachten, maar ik vind nu toch een vraag heel belangrijk.
    Heb je tussen je vorige menstruatie en nu onveilige seks gehad?

    Nee, niet gehad.

    Ik zou nog een paar dagen wachten, maar als je dan nog niet ongesteld bent, of nog pijn hebt, toch maar naar de huisarts gaan.


    Destroy what destroys you.

    MICKEY schreef:
    (...)
    Nee, niet gehad.

    Okee, maar ook geen seks met condoom of pil een keer vergeten.
    Want dan kan je ook nog altijd zwanger zijn.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Okee, maar ook geen seks met condoom of pil een keer vergeten.
    Want dan kan je ook nog altijd zwanger zijn.

    Nee, ook niet.

    Als je je nu druk gaat maken, van 'het moet nu toch wel komen?', dan maak je je echt te veel zorgen, dan word het nog meer door de war gegooid. Ik zou proberen een beetje te ontspannen en als je het over een week nog niet bent, of de steken worden erger toch wel even naar de dokter gaan.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    beter dan meer dan een maand lang het zijn >.< en elke dag buikpijn


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MissWanda schreef:
    beter dan meer dan een maand lang het zijn >.< en elke dag buikpijn


    ooowh, dat heb ik ook al meegemaakt hoor :'D
    Is idd ware hel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Onregelmatige maandstonden is redelijk normaal .
    Ik heb ze bijna ook altijd op tijd , maar zo'n 3 keer of 4 keer in het jaar heb ik ze eens te vroeg of te laat . En die pijn .. nu ja de eene persoon heeft daar meer last van dan de andere vooral als ze te laat zijn kan je er toch wel wat meer pijn bij hebben dan anders , pak een pijnstiller dan gaat het misschien wat beter . Maar als ze te lang bijvoorbeeld na 2 weken nog niet komen zou ik toch eens de huisarts raad plegen .

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:47 ]


    You make my life perfect ! <3

    MICKEY schreef:
    (...)
    Nee, ook niet.

    Oké, dan ben ik gerust :)
    Ik kreeg even zenuwen van iedereen die zei om te wachten, terwijl je misschien zwanger kon zijn (A)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Razac schreef:
    Ik ben het al een jaar niet meer..
    i'm fucking scared ;_;
    but idk man. echt geen idee :c

    Misschien handig om naar de huisarts te gaan o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor