• Lol, oke, dit is opzich best genant, maar whatever.
    Mijn menstruatiecyclus loopt altijd echt perfect gelijk. Ik word altijd op dezelfde dag (naja, de 28-dagen cyclus dan) ongesteld en grotendeels stopt het altijd op dezelfde dag (na dus 5/6 dagen). Alleen ik ben nu al 8 dagen te laat en heb al de hele week last van (echt pijnlijke) steken rond de plek van mijn, naja, baarmoeder.
    Ik vraag me af of dat normaal is, en moet ik gewoon afwachten totdat ik het word?

    Als het zo blijft moet je even langs de huisarts, want volgens mij is het niet helemal gezond.


    Your make-up is terrible

    Owh, heb ik altijd last van x)
    Gewoon niks om je druk om te maken hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog even afwachten maar als het blijft aanhouden, of het wordt erger zou ik er toch even mee heen gaan want het lijkt me niet helemaal goed. Heb het zelf ook nog nooit gehad of iets wat erop lijkt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb het polycysteus ovariumsyndroom. ): Dat wil zeggen dat ik mijn regels bijna nooit krijg. Maar er hangen ook nadelen aan vast, vóóràl nadelen! Nuja, de meeste nadelen ervan heb ik niet, maar toch wel een paar.

    Maar wees gerust, jij hebt dat syndroom niet.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 19:23 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niks om je druk over te maken hoor. Je kan ook niet verwachten dat het altijd perfect op tijd is. Die steken zijn een teken dat het wel op komst is.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heb ik ook soms je word van zelf ongesteld,Maar als het nu nog langer dan 3/4 dagen duurt en ben je dan nog steeds niet ongesteld geworden zou ik idd even langs de huisarts gaan.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou echt even naar de huisarts gaan, want het hoort nietx'd

    Grieving schreef:
    Niks om je druk over te maken hoor. Je kan ook niet verwachten dat het altijd perfect op tijd is. Die steken zijn een teken dat het wel op komst is.

    Dat weet ik ook wel, maar het loopt al 3 jaar elke maand perfect. Dus ja, en steken die je niet meer recht op laten kunnen staan? Al de hele week door.. ik denk niet dat het betekend dat het op komst is. Want, meestal heb ik gewoon normale buikpijn, wel traangevende buikpijn maar geen vreselijke steken.

    Ik ahd het 3 maanden geleden al moeten zijn en heb ook al 4 weken lang buikpijn, voglens mij is het niks ernstigs hoor ^o)
    gaat vanzelf wel weer over.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou je niet al te druk maken. Ik was de laatste x 12 dagen over tijd.. Ik ging controleren wat ik allemaal had gedaan dat weekend enz. xD

    Nix om je zorgen over te maken denk ik.

    Ik zou nog een weekje ofzo afwachten.
    Als het dan nog niet beter is zou ik eens een gynaecoloog gaan bezoeken. Want misschien is het toch wel raar dat je na zoveel jaar gelijk te zijn nu plots niet meer juist bent..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben het al een jaar niet meer..
    i'm fucking scared ;_;
    but idk man. echt geen idee :c


    I live for the applause, you will die for it.

    SoulEater schreef:
    Ik ahd het 3 maanden geleden al moeten zijn en heb ook al 4 weken lang buikpijn, voglens mij is het niks ernstigs hoor ^o)
    gaat vanzelf wel weer over.


    3 maanden geleden!? Kind zou je dan niet is naar de huisarts gaan?
    Als ik een week over tijd ben flip ik al helemaal xD.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Assassin schreef:
    Als het zo blijft moet je even langs de huisarts, want volgens mij is het niet helemal gezond.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Iedereen zegt van afwachten, maar ik vind nu toch een vraag heel belangrijk.
    Heb je tussen je vorige menstruatie en nu onveilige seks gehad?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn