• Mijn broertje is 9 jaar oud, in juni wordt hij 10. Nu, hij is om een of andere rede boos en wil niet zeggen waarom, het enigste zinnige antwoord dat we uit hem krijgen is: "Ha, dat je zelfs niet weet waarom ik boos ben."

    "Ga je weglopen?" vroeg ik hem toen ik zag dat hij zijn rugzak aan het klaarmaken was en alle dingen erin stak die hij nodig had om te overleven. Hij knikte.
    "Waar ga je naartoe?" Ik vond deze situatie bijzonder lachwekkend.
    "Naast de school."
    "Bij wie ga je blijven?"
    "Mijn beste vriend. Ik zeg wel dat mama en papa dood zijn."
    "Denk je dat ze dat gaan geloven?"
    "Ja, als ik zeg dat ze een hartaanval hebben gehad."

    Mijn broertje zit nu op de zetel en wacht tot mijn ouders naar boven zijn. Hij zegt dat hij dan zal weglopen. Ligt dat nu aan onze familie of hebben jullie ook soms zulke broers/zussen?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 18:26 ]


    Olive

    haha, nee maar een beetje lachwekkend is het wel.:X Zo'n klein kindje, haha.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het is vast de leeftijd (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahaa, de enige keer dat mijn zus wou weglopen ging ze achter de vuilnisbakken janken. Nee, eigenlijk nooit.

    HopexDream schreef:
    haha, nee maar een beetje lachwekkend is het wel.:X Zo'n klein kindje, haha.


    Hij zit echt in zijn pubertijd :'D


    Olive

    Mijn zus is ook es weggelopen..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    haha, dat had ik vroeger ook wel eens ;P
    Tegenwoordig ben ik heel hecht met mijn familie/broer/zusje, dus heb ik dat niet meer. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Zo was ik ook op negenjarige leeftijd.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Omg, dat klinkt wel vet lief eigenlijk (cat)
    Hij komt vast zò weer terug (:

    Ik wou vroeger rond die leeftijd ook weglopen, maar kwam niet verder dan de einde van de straat en toen liep ik maasr terug >< zal wel aan de leeftijd zitten


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    HopexDream schreef:
    haha, nee maar een beetje lachwekkend is het wel.:X Zo'n klein kindje, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zou toch even controleren of hij het meent..
    Wil je echt dat hij wegloopt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had dat na een ruzietje en toen was ik ook zo oud;p toen zei mijn moeder 'best ga maar'
    Wat ze niet meende, maar daardoor wilde ik juist blijven het was meer als een dreigement bedoeld;p


    Me so good.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou toch even controleren of hij het meent..
    Wil je echt dat hij wegloopt?


    Ik zeg ook nergens dat ik wil dat hij wegloopt? Hij zal niet eens verder raken dan de voordeur, hij is op slot en hij kan hem niet openen.


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)
    Ik zeg ook nergens dat ik wil dat hij wegloopt? Hij zal niet eens verder raken dan de voordeur, hij is op slot en hij kan hem niet openen.

    Nee, dat zeg ik ook niet (:
    Maar met dat je het een grappige situatie vind, dacht ik dat je misschien eens wou kijken hoe ver hij zou gaan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee, dat zeg ik ook niet (:
    Maar met dat je het een grappige situatie vind, dacht ik dat je misschien eens wou kijken hoe ver hij zou gaan..


    Dan nog zou ik hem in de gaten houden, het is en blijft mijn kleine broertje, hoe irritant hij ook is :'D


    Olive