• Hey Q mensen,

    Het is mij opgevallen dat er echt een heleboel geweldige onbekende stories zijn.
    Dus waarom posten jullie ze niet hier? Het kan van alles zijn.
    Je mag ook je eigen stories posten, als ze maar leuk, spannend en onbekend zijn!
    Ik wil ze namelijk graag lezen :Y)

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Bodyswap

    Mijn story over Batman & the Joker (A)
    Hij is alleen nog niet af :'D Ben er wel druk mee bezig.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 21:19 ]


    Caution first, always.

    The Story of Insecurity.

    (aa')

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 21:22 ]

    Behind The Mask.

    &

    The Demonhunters

    Enjoy (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Over Kendall Schmidt (die ene van Big Time Rush) -> Klik
    Een over een nog onbekende, voor de lezers dan, artiest :3 -> Klik 2


    Destroy what destroys you.

    Sailing on the Ocean

    Een story met onbekende personen, ik hoop dat je hem leest (flower).
    En de stories van Square zijn ook heel erg mooi!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I hate mondays
    Dit is sowieso mijn favoriete schrijfster en ze heeft ook al meerdere weinig gelezen verhalen geschreven op een ander account, maar ze schrijft heerlijk!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Letters to James.

    19-06-2009

    Lieve James,
    ik mis je. Ik zit hier nu helemaal alleen op deze kamer, omringd door deze 4 spierwitte muren. Misschien zie je ze vanaf daar wel of misschien ook niet. Als je me ziet, haal je me hier dan vandaan, beloof je me dat je me op komt halen. Tuurlijk beloof je me dat, want jij hebt mij immers nooit in de steek gelaten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die van mij is niet onbekend meer. oke I think
    hij staat in de nieuwsbrief


    "Ignite, my love. Ignite."

    http://www.quizlet.nl/stories/33218/dont--fear-the-unknown-if-you-can-get-to-know-it--twilight-story/

    Ik wist niet wat ik moest doen. Ik stond daar maar, mij ogen dichtgeknepen in de hoop dat alles weer ´normaal´ zou zijn zodra ik ze weer open deed. Ik opende mijn ogen weer. Maar nee, wat ik zag was nog steeds datgene waarvan ik wenste dat ik het nooit had gezien.
    Hij stond daar nog steeds, bevroren, wist net als ik niet wat te doen. Het grote edelhert dat voor hem op de grond lag was vergeten. De plas bloed onder de nek van het dier werd langzaam groter.
    Ik keek weer op en zag dat zijn ogen langzaam zwart kleurden. Dat terwijl ze, voordat hij mij had opgemerkt, nog betoverend goud waren. Hij stapte langzaam achteruit, steeds verder tussen de bomen. Plotseling besefte ik dat hij nog steeds dezelfde persoon was die ik de afgelopen tijd had gekend (voor zover ik hem kende).
    Hij heeft nog nooit iemand kwaad gedaan, dacht ik. Waarom zou ik nu wel bang zijn? Ik wou toch boven alles weten wat zijn grote geheim was? Nou weet ik het en blijf ik hier staan als een standbeeld, onbeweeglijk en sprakeloos.

    'Jasper, nee.’ fluisterde ik, wetend dat hij me toch wel zou horen.
    ‘Vaarwel Kayley’ fluisterde hij, zo zachtjes dat ik het nauwelijks kon verstaan.

    Ik knipperde heel even met mijn ogen, toen ik ze een duizendste van een seconde later weer opende, was hij weg…


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    limitless schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/33218/dont--fear-the-unknown-if-you-can-get-to-know-it--twilight-story/

    (...)


    Ik noem in de 30 abo's niet echt onbekend :X


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben bezig met mijn thriller... Dat verhaal heeft eigenlijk zoveel genre's ineen dat ik er nog apart bij moest schrijven welke genre's het allemaal zijn. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    Ik ben bezig met mijn thriller... Dat verhaal heeft eigenlijk zoveel genre's ineen dat ik er nog apart bij moest schrijven welke genre's het allemaal zijn. ^^


    Staat ie nog niet online? Ander moet je hem maar posten als ik hem kan lezen (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    klikklik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je wordt heel gelukkig van mijn verhaal en als je dat niet wordt, word ik het wel.
    (Romeo/Yu)


    Felix