• Jezus ik begin het te krijgen hier he!!
    Sorry...
    Ik heb dus een heel goede vriendin en haar lief had het uitgemaakt omdat hij ineens 'verliefd' was op mij na 3 jaar. Ik heb hem afgewezen en nu is hij dus kwaad. Hij is terug samen met haar en hij heeft tegen haar verteld dat we een relatie hebben gehad enzo... Maar dat is dus niet waar...
    Nu begint hij haar ineens te verbieden nog contact te hebben met mij omdat ik hem niet wil zien. Ze mag me niet meer sms'en, niet bellen, niet langskomen zelfs niet eens via msn. Hij controleert ALLES wat ze doet!! Ik word gewoon gek!! Ik weet wel wanneer hij gaat werken en probeer haar dan te bellen, maar het is echt niet fijn...
    Heeft één van jullie ooit al zoiets meegemaakt??
    Of weet iemand miss wat te doen in zo'n situatie??

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 4:17 ]

    Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat jullie 2 wel een relatie hadden?
    Klik of is dit wéér een ander verhaal?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat een kut situatie. Je vriendin moet gewoon tegen hem zeggen; Of ik blijf bij jou en mag contact met haar, zoniet? Dan ben ik weg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    RxMadridista schreef:
    Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat jullie 2 wel een relatie hadden?
    Klik of is dit wéér een ander verhaal?


    Hmmzz, dat is vaag....:S


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    RxMadridista schreef:
    Ik kan het verkeerd hebben, maar ik dacht dat jullie 2 wel een relatie hadden?
    Klik of is dit wéér een ander verhaal?

    Dat is een andere situatie... Die dateert van november. En die relatie heb ik na enkele weken al stopgezet omdat ik me er niet goed bij voelde... Met hen heb ik totaal geen contact meer, en dat is mijn eigen keuze. Deze situatie is anders... Hij is 'verliefd' op mij, maar ik HAAT hem echt... Hij heeft ervoor gezorgd dat mijn eerste grote liefde, de liefde van mijn leven mij heeft gedumpt... Daarom haat ik hem en heb ik hem afgewezen :S

    Qlimax schreef:
    Wat een kut situatie. Je vriendin moet gewoon tegen hem zeggen; Of ik blijf bij jou en mag contact met haar, zoniet? Dan ben ik weg.


    Me so good.

    Dat meisje moet hem eens flink de waarheid gaan zeggen. Dominante klootzakken zijn nergens goed voor. Een gebrek aan respect en vertrouwen. This is how I see it: in een relatie moet je alles kwijt kunnen bij je partner.
    Het is toch godvergeten ziek dat híj bepaalt wat zíj in haar leven doet?! I'd say: ditch the bitch, zo'n gast is je energie en liefde niet waard omdat je het niet terug krijgt.
    Wat een onvolwassen vuile hond is het. Ik sta er nog telkens versteld van dat er daadwerkelijk meiden zijn die daar naar luisteren, zo'n gast zou van mij een dikke vinger krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat ze het niet gewoon uitmaakt.
    Dat hij zo makkelijk verliefd wordt op jou zegt toch al wat.
    :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ivan schreef:
    Dat meisje moet hem eens flink de waarheid gaan zeggen. Dominante klootzakken zijn nergens goed voor. Een gebrek aan respect en vertrouwen. This is how I see it: in een relatie moet je alles kwijt kunnen bij je partner.
    Het is toch godvergeten ziek dat híj bepaalt wat zíj in haar leven doet?! I'd say: ditch the bitch, zo'n gast is je energie en liefde niet waard omdat je het niet terug krijgt.
    Wat een onvolwassen vuile hond is het. Ik sta er nog telkens versteld van dat er daadwerkelijk meiden zijn die daar naar luisteren, zo'n gast zou van mij een dikke vinger krijgen.

    Liefde maakt STEKE blind. Ik heb hetzelfde meegemaakt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Liefde maakt STEKE blind. Ik heb hetzelfde meegemaakt.

    En toch ben je nog samen met die gast.
    Of was het een ander..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    En toch ben je nog samen met die gast.
    Of was het een ander..?

    Nee nog steeds dezelfde ;x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Nee nog steeds dezelfde ;x

    Ik hoop voor jou dattie z'n zeilen heeft bijgezet :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik hoop voor jou dattie z'n zeilen heeft bijgezet :'D

    Sowieso. In de kerstvakantie waren we weer begonnen en daarna heb ik t 1x uitgemaakt omdat zn gedrag me niet zinde. En daar was ie zo van geschrokken dat ie tot nu toe normaal heeft gedaan :'D
    Oke, nu blijf ik on topic!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dan is het aan jouw vriendin om te kiezen tussen jou en die gast.
    Ik zou altijd voor mijn beste vriendin kiezen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tranquillity schreef:
    En zij neemt hem terug na wat hij gedaan heeft en wat hij haar nu aan doet?


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Miracle08 schreef:
    Een ding is duidelijk, ze moet bij hem weg. Ik kan niet zo goed tegen dominante typetjes en al helemaal als ze de een de dumpen omdat ze de ander willen en als die hem niet wilt maar terug gaan naar de andere.

    Probeer iig aan haar te laten merken/weten dat je contact wilt/zoekt en zorg dat je ervoor der bent inzoverre dat mogelijke is. In de meeste van dit soort gevallen kun je weinig doen...


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed