• Miller en James Flynn zijn twee extreem strenge Death eaters. Ze zijn vaak weg om dingen voor Voldemort te doen, waar hun kinderen niets van mogen weten. Behalve Mitchell Flynn, de eenentwintig jarige zoon van Miller en James. Hij is zelf een jonge Death eater, die nog in zijn beginperiode zit. Voor Miller en James geldt één regel. De kinderen worden net zoals zij, zonder dat ze daar ook maar iets voor hoeven te doen. Het zou een droom van hun kinderen moeten zijn.
    Om hun dochter te introduceren nemen ze haar mee naar een etentje, een etentje waar velen Death eaters samen komen. Hier wordt ze geintroduceerd aan iedereen aan wie ze later trouw moet zijn. De jonge Jessie is iets heel anders met haar leven van plan, maar niemand weet dat. Ze gaat in dat jaar voor het eerst naar school en ze is van plan om die af te maken, zonder dat ze hét teken op haar arm heeft staan. Op de school waar zij voor het eerst heen gaat, zit de jonge Draco Malfoy.
    Het is voor Jessie, maar vooral voor Miller en James, belangrijk dat ze deze jongen leert kennen en dat ze zijn vertrouwen wint. Dat zou nog weleens handig kunnen zijn wanneer Death eaters elkaar beginnen te verraden, zodat de Malfoy's ze niet zullen verraden.
    Jessie gaat samen met Draco naar school en het is voor haar een makkie om zijn vertrouwen te winnen, omdat hij zich erg voor haar werpt. Ze leert alle leerlingen van school kennen en dan vooral de vrienden van Draco, in wie ze totaal niet geïntereseerd is.


    Oké dit was 'm niet helemaal, maar damn ik moet weg.

    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?


    Ik maak hem straks nog af (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb hem wel gelezen, maar eigenlijk had ik dat niet hoeven te doen. Want je moet hem toch gewoon doen!:Y)
    Een titel weet ik nu even niet, maar ik smeek je om rollen te doen.(cat)


    everything, in time

    Doennn


    Me so good.

    Doen
    ik weet geen titel.
    Rollen: Misschien


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jajajajajajajaja :Y)
    Maar dat zeg ik bij al je verhalen ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.