• 8 vriendinnen zitten samen in een vliegtuig onderweg naar Spanje. Als ze in een storm komen crasht het vliegtuig en stranden de meiden op een onbewoond eiland. Een paar dagen later 8 voetballers van het Spaanse elftal ook onderweg naar hun thuisland Spanje. Het vliegtuig stort met onbekende reden neer en de jongens spoelen ook aan op het strand. Als de meiden het eiland een beetje aan het verkennen zijn vinden ze per ongeluk de jongens. Ze besluiten ze mee te nemen en verzorgen ze daar. Door middel van samenwerken komen ze een heel eind. En langzaam begint er ook liefde te groeien...


    Deze rollen zijn er:

    ~ Word vriendin Cesc Fabregas (xFabregas)
    ~ Word vriendin Fernando Torres (xTorresMarr)
    ~ Word vriendin Gerard Pique (Amanios en MOCMOC)
    ~ Word vriendin Sergio Ramos (Aegis en DemiBBarnes
    ~ Word vriendin David Villa (Century)
    ~ Word vriendin Iker Casillas (Courtesan)
    ~ Word vriendin Bojan Krkic (Penelope)
    ~ Word vriendin Jesus Navas (xNavasaholic en EspanolPuro)

    Zoals jullie zien heb ik een paar dingen verandert

    Rol Informatie:

    ~ Rol:
    ~ Volledig naam:
    ~ Leeftijd:
    ~ Nationalteit:
    ~ Uiterlijk+foto:
    ~ Karakter:
    ~ Relatie(vriendje thuis, dus niet voetballer):
    ~ Werk/Studies:
    ~ Hobby's:
    ~ Extra's:

    Ik reserveer niet. Ik kies de beste niet de eerste. Ik kijk alleen naar volledig ingevulde rollen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:33 ]


    ~

    ~ Rol: Vriendin Fernando Torres

    ~ Volledig naam: Amy-Jane (Amy) Jennifer Jacobs

    ~ Leeftijd: 24

    ~ Nationalteit: Engels - Amerikaans

    ~ Uiterlijk+foto: Bruin haar, bruine ogen, draagt graag losse kleren, heeft contactlenzen, een tattoo op pols met een zwart hartje wat staat voor haar opa die overleden is. Ze is niet klein en niet groot, 1.70 ongeveer, bloost al snel, dus gebruikt veel foundation en dergelijke, heeft lange wimpers, waar de meesten meteen op vallen.

    ~ Karakter: Lief, Behulpzaam, stoer, sportief, geliefd bij anderen, kan dingen niet snel uit haar hoofd halen, als er iets is waar ze mee zit, raakt ze het idee nooit meer kwijt, is snel bang om iets verkeerd te zeggen, waar ze bijvoorbeeld mensen mee kwetst.

    ~ Relatie(vriendje thuis, dus niet voetballer): Heeft geen relatie, is bang dat ze de verkeerde kiest, heeft in haar leven nog maar 2 vriendjes gehad, omdat ze wilt wachten op de ware liefde.

    ~ Werk/Studies: werkt als een tekenlerares op een vmbo T school, ze geniet van het werk en houdt er echt van, ook bijvoorbeeld als ze buiten zit, is ze altijd met haar tekenblok te vinden.

    ~ Hobby's: Tekenen, lezen, dansen, met haar beste vriendin
    Larissa geilen op Jesús en Fernando, tv kijken

    ~ Extra's: ze draagt graag armbandjes, maria armbandjes en pink ribbon. Ze heeft altijd een ketting om met een hartje dat ze ooit van haar opa heeft gekregen, dat is haar kostbaarste bezit, waar niks tegenop kan. Ze past veel op bij haar 2 nichtjes; Selena en Catharina.

    Is dit goed genoeg?
    ik hoor het wel,
    ik hoop van harte dat ik de rol krijg <3

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 13:49 ]

    ~ Rol: word vriendin Jesús Navas :9~
    ~ Volledig naam: Larissa Salina des Abosas.
    ~ Leeftijd: 22 jaar.
    ~ Nationalteit: Italia in Roma (aa)
    ~ Uiterlijk+foto: Larissa Salina des Abosas. heeft oorspronkelijk blond haar, maar vond het echt een verschrikkelijke kleur dus heeft ze zodra het mocht van haar ouders bruin laten verven, dat is natuurlijk al paar jaar geleden.ze heeft blauwe ogen met een glinster erin, je kan aan der ogen altijd zien hoe ze zich voelt, want die glinster is niet te vinden al voelt ze zich niet goed. ze is 1.67 lang en heeft een getinte huid, ze draagt het liefst hotpants met een oversized hemdje, maar als het koud is draagt ze het liefst skinny jeans met een warme trui en gympen eronder.
    ~ Karakter: Larissa is heel aardig meisje, met af en toe haar bitchy kant natuurlijk. Ze is niet bang om de waarheid te vertellen, als iemand er echt om vraagt verteld ze altijd de waarheid midden in die persoon zijn gezicht. Ze staat altijd -dag en nacht- voor haar vrienden klaar en heeft altijd wel lol. Ze houd van op laatste moment leuke dingen te plannen, anders moet ze er zo lang op wachten. Ze houd er al helemaal van om tijdens een shopdagje, een verkleedwinkel in te gaan en dan alles uit te proberen. Voor de rest is ze supertrouw als het om relaties gaat, ze zou nooit zomaar vreemd gaan tenzij ze gedwongen word.
    ~ Relatie(vriendje thuis, dus niet voetballer): Larissa is al een tijdje single, haar exvriend Jaden was vreemd gegaan en sindsdien is ze de vertrouwen in jongens een beetje verloren.
    ~ Werk/Studies: Larissa volgt een studie in de journalistiek, sport & glamour, ze vind beide superleuk dus ze wilt het combineren.
    ~ Hobby's: Dansen, kunstschaatsen, samen met Amy-jane geilen op Jesús en op Fernando ;3 Voetballen en basketballen <33 & niet te vergeten zingen -want dat kan ik zo goed kuchkuch- (aa)
    ~ Extra's: Spaart voetbalplaatjes,ze heeft elke actie meegedaan, ze vind het gewoon superleuk ook al is ze zeg maar te oud. Ze heeft op haar schouder een tattoo met de naam van haar broertje -Romano-, want die is op jonge leeftijd overleden =[

    Zooo hope you like my rolletje ;3 hihii (aa)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 13:00 ]


    Y'all been to Nashville?

    Wanneer maakt u bekend, uwe hoogheid? _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vul even een rol in!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik David maar krijg _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ~ Rol: Toekomstige vriendin Fernando Torres, anders de toekomsitge vriendin van Iker Casillas.
    ~ Volledig naam: Renée Lisa Morrison.
    ~ Leeftijd: 21
    ~ Nationalteit: Amerikaans
    ~ Uiterlijk+foto: Renée Lisa is een jonge vrouw met een door de zon gebruinde huid. Ze heeft zulk donkerbruin haar dat het bijna zwart lijkt. Ook heeft ze prachtige groene ogen en een parelwitte lach. Ze is slank en ongeveer 1.68 lang. Ze heeft een knap gezicht en ze kleed zich altijd erg modieus zonder te overdrijven.
    ~ Karakter: Renée Lisa is erg spontaan en vrolijk. Ze staat altijd voor anderen klaar en met haar goede gevoel voor humor kan ze iedereen aan het lachen maken. Soms is ze wat onhandig, maar meestal vinden mannen dat schattig. Ze is slim en ze is een normale vrouw, ze hoeft geen luxe, ze houd gewoon van normale dingen. En ze geniet van de kleine dingen in het leven. Je kan ook erg goed met haar praten en ze probeert altijd een oplossing te bedenken voor problemen en ze houd van veel gezelligheid.
    ~ Relatie(vriendje thuis, dus niet voetballer): Thuis in Los Angles woont ze samen met haar vriendje Brody. Ze zijn al verloofd en hebben elkaar leren kennen op de muziek acedemie.
    ~ Werk/Studies: Ze studeert aan de LA Music Academy. Buiten haar studie om staat ze vaak op concerten in het voorprorgamma.
    ~ Hobby's: Zingen, gitaar spelen, piano spelen, dansen, shoppen, fotograferen, joggen, voetballen en uitgaan.
    ~ Extra's: Ze houd erg van mode.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 14:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    rol: vriendin Bojan Krick (of iemand anders maakt me niet zo heel veel uit)
    volledige naam: Anna Moir
    nationaliteit: Frans
    leeftijd: 19
    Uiterlijk: http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/314/a/c/le_charme_by_ralucs-d32jvs0.jpg Anna is heel blij met haar halflange haar, het heeft heel lang geduurd voor het weer een mooie lengte had, nadat ze het op haar 16e in een opstandige bui heeft afgeknipt. Ze ziet er erg jong uit voor haar leeftijd en is klein. Ze heeft een stoere kledingstijl en draagt nooit rokjes of jurken.
    karakter: Anna is bovenal erg levendig en springerig. Ook qua gedrag zou je eerder zeggen dat zij 16 is dan 19. Ze vind het leuk om het initiatief te nemen en heeft vaak gekke ideeeen. Al is ze snel jaloers en altijd erg koppig. Ze is vrij brutaal en alles wat ze denkt zegt ze ook meteen.
    relatie: geen, het is al een halfjaar uit met haar vriendje. Daten vind ze leuk en ze probeert graag jongens uit.
    studie: Geneeskunde met al haar vriendinnen. Dat al haar vriendinnen dit gingen doen heeft haar keuze sterk beinvloed. Het lijkt haar leuk om huisarts te worden.
    hobbys: praten, iets met vriendinnen doen en muziek luisteren.
    extra's: woont in parijs en heeft een grappig Frans accent. Woont al vanaf haar 16e op kamers, omdat ze haar ouders en de ruzies met hen zat was.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 15:52 ]


    bad luck is luck 2

    Deeeeem schreef:
    rol: vriendin Bojan Krick (of iemand anders maakt me niet zo heel veel uit)
    volledige naam: Anna Moir
    nationaliteit: Frans
    leeftijd: 19
    Uiterlijk: http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/314/a/c/le_charme_by_ralucs-d32jvs0.jpg Anna is heel blij met haar halflange haar, het heeft heel lang geduurd voor het weer een mooie lengte had, nadat ze het op haar 16e in een opstandige bui heeft afgeknipt. Ze ziet er erg jong uit voor haar leeftijd en is klein. Ze heeft een stoere kledingstijl en draagt nooit rokjes of jurken.
    karakter: Anna is erg levendig en springerig. Ook qua gedrag zou je eerder zeggen dat zij 16 is dan 19. Ze vind het leuk om het initiatief te nemen en heeft vaak gekke ideeeen. Al kan ze ook erg kattig zijn en ze is snel jaloers. Ze is vrij brutaal en alles wat ze denkt zegt ze ook gelijk.
    relatie: geen, het is al een halfjaar uit met haar vriendje. Daten vind ze leuk en ze probeert graag jongens uit.
    studie: Geneeskunde met al haar vriendinnen. Dat al haar vriendinnen dit gingen doen heeft haar keuze sterk beinvloed. Het lijkt haar leuk om huisarts te worden.
    hobbys: praten, iets met vriendinnen doen en muziek luisteren.
    extra's: woont in parijs en heeft een grappig Frans accent. Woont al vanaf haar 16e op kamers, omdat ze haar ouders en de ruzies met hen zat was.


    Waarom vul je je rol 2x in?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    @ penelope
    die eerste was slechter, dus ik dacht ik maak ff een nieuwe versie (scheelt trouwens niet heel veel zie ik nu)


    bad luck is luck 2

    FCBarcelona schreef:
    Ik wil geen rol, maar wel een link naar het verhaal zodra die er is. (:


    effort never betrays you

    Deeeeem schreef:
    @ penelope
    die eerste was slechter, dus ik dacht ik maak ff een nieuwe versie (scheelt trouwens niet heel veel zie ik nu)


    Btw het is Krkic vanplaats Krick.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alleen nog iemand voor sergio ramos en je kan gaan kiezen ^.^

    Satine schreef:
    Alleen nog iemand voor sergio ramos en je kan gaan kiezen ^.^

    Ik heb Sergio ingevuld, dus ze kan nu al kiezen. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Naaaomiii, gaa jij is heeel gauw bekend maken wie er wie krijgt :9~


    Y'all been to Nashville?

    Rol: vriendin Gerard Pique

    ~ Volledig naam: Emilia Fabiana Ávalos
    ~ Leeftijd:20
    ~ Nationalteit: Spaanse
    ~ Uiterlijk+foto: http://tinypic.com/r/24yshaq/7
    Emilia heeft lang lichtbruin haar en donkere ogen, ze is 1.75 lang en heeft een normaal postuur. Ze draagt meestal nette kleding omdat haar moeder dat meer gepast vond, haar moeder was best gelovig en heeft liever niet dat ze in een joggingbroek en voetbalshirt loopt. Als ze met vriendinnen uitgaat (wat ze niet zo vaak doet) draagt ze wat blotere kleding wat nog wel eens tot confrontaties kan leiden. Als ze drank op heeft gaat ze helemaal los en leeft ze zoals ze normaal nooit kan.
    ~ Karakter: Emilia is altijd een heel bescheiden meisje geweest. Ze is erg behulpzaam, toen haar moeder ziek werd nam ze de verzorging van haar jongere broertje over. Haar vader heeft ze nooit goed gekend, die ging bij haar moeder weg toen ze nog maar zes jaar was. Toen haar moeder vorig jaar overleed zijn haar broertje en zij bij haar tante en oom gaan wonen in Madrid. Haar broertje is nu 15 en houdt zich erg bezig met voetbal, Emilia brengt hem naar zijn training en soms gaan ze samen naar een wedstrijd van Atletico de Madrid, waar haar broertje helemaal gek van is. Zijn hele kamer is behangen met posters van voetbal en hij slaapt nog net niet met een bal in bed. Buiten dat Emilia veel van haar broertje houd is ze het ook wel eens zat om altijd maar aan andere te moeten denken in plaats van iets voor zichzelf te kunnen doen. Daarom besluit ze lekker op vakantie te gaan, ze is ook van plan een boek te schrijven over wat ze allemaal heeft meegemaakt. Meestal heeft ze in het buitenland meer inspiratie voor het schrijven van verhalen. Ze reist graag en is al vaker alleen op vakantie geweest, zo heeft ze over de Chinese muur gelopen, de Eiffeltoren beklommen en echte Engelse thee gedronken. Ze spreekt ook goed Engels en een klein beetje Frans en Italiaans.
    ~ Relatie: Emilia heeft sinds de middelbare school geen vaste relatie meer gehad. Ze kwam met uitgaan wel vaak jongens tegen maar dat bleef dan ook altijd bij één avond. Buiten dat heeft ze helemaal geen tijd voor jongens, haar studie, haar broertje en haar moeder namen al haar tijd in beslag.
    ~ Werk/Studies: Emilia studeerd journalistiek, omdat ze soms best verlegen is valt het niet mee om mensen zomaar te overvallen met vragen. De ambitie voor schrijven is er altijd wel geweest en ze houdt zich veel bezig met alle nieuwtjes in de sportwereld.
    ~ Hobby's: Lezen, voetbalwedstrijden bezoeken met haar broertje, uitgaan en reizen.
    ~ Extra's: Al vanaf dat ze acht was zag ze haar moeder achteruit gaan, ze hoesten bloed op en werd kaal door de chemotherapie. Ze heeft haar moeder van een levenslustige vrouw zien aftakelen tot een kasplantje, als herinnering aan haar moeder draagt ze altijd het bandje van Lenc Armstrong waarop ‘Live strong’ staat.