• Ja, ik heb dus een nieuwe conditioner voor mn haar gekocht, omdat de gene die ik normaal had uitverkocht was. (Wel van hetzelfde merk.)
    Alleen het vervelende is, ik was altijd heel trots op mn haar, geen gespleten of dooie haarpunten of zo. Alleen nu heb ik deze dus gister gebruikt, en nou zijn mn haarpunten zo dood als t maar kan. Het voelt aan als stro! T__T
    En ik hoop écht dat dat weg trekt, want ik ben juist zo trots dat t eindelijk een beetje langer word.

    Wie heeft dit ook wel eens gehad met een nieuwe shampoo/conditioner?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 20:02 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb altijd palmolive anti roos gebruik, maar toen werd die opeens uit de schappen gehaald. Andrélon werkt niet bij mij. Dan krijg ik vettig haar. En bij de andere krijg ik roos. En nu heb ik head en shoulder. Sinds kort, dus ik ben benieuwd..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik heb altijd palmolive anti roos gebruik, maar toen werd die opeens uit de schappen gehaald. Andrélon werkt niet bij mij. Dan krijg ik vettig haar. En bij de andere krijg ik roos. En nu heb ik head en shoulder. Sinds kort, dus ik ben benieuwd..


    Ik heb net Andrélon gekleurd haar gekocht omdat ik mijn haar had geverfd. Maar ik denk dat ik dit probleem dus ook heb, mijn haar is opeens vet snel vet! Terwijl ik die shampoo/conditioner al vaker had gebruikt en dan nergens last van had! Vet raar.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.