• Users,

    Ik ben bezig met het organiseren van een wedstrijd. Zoiets als "Wie is de mol". Ik heb dat nog niet aangevraagd omdat ik eerst wilde weten wat jullie ervan zouden vinden als ik dat ging doen.. Je kan je aanmelden als het zover is.

    Elke week komen er 1 of 2 opdrachten en de mol gaat ze proberen te verpesten. Ik wijs aan het begin van het spel de mol aan.

    Ik hoop dat jullie nieuwsgierig zijn, dus laat je reactie achter, dan doek ik een aanvraag!

    HET SPEL IS NOG NIET BEGONNEN, IK HEB NOG GEEN TOESTEMMING!



    De aanvraag is gedaan, maar als je alvast mee wilt doen, zet dat dan in je reactie. Zet dit er wel even bij:


    - Naam (mag ook verzonnen of een nickname zijn)
    - Leeftijd (mag ook verzonnen zijn)
    - Specialiteiten (waar ben je goed in?)
    - Bang (waar ben je bang voor?)
    - Extra (iets extra's over jezelf, een eigenschap of zo)


    Voor mensen die het niet snappen: geen nood, ik leg het allemaal nog uit!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 11:59 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    What the hell is 'de mol'? x)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    What the hell is 'de mol'? x)

    dat is een tv serie...
    ik kijk het nooit en ik weet dat..wow vind ik knap van mezelf xD
    ik wil wel meedoen hoor als je me precies uitlegt wat ik moet doen omdat ik geen idee heb hoe het eigenlijk werkt xD
    (is een vriend van me ook weer blij die kijkt elke week widm)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Animale schreef:
    What the hell is 'de mol'? x)

    Jaa, inderdaad. Zo'n TV-programma, maar heb er nooit wat van begrepen :'S


    -

    Oh ja doen! Lijkt me super leuk! Vraag 'm aan =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind het wel een leuk idee.
    Als je het gevraagd hebt, en ze hebben toestemming gegeven, mag ik dan meedoen?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als je mee wilt doen, dan zet ik je naam even apart neer. Zodra de wedstrijd dan begint, sta je tussen de deelnemers, dus zet je naam maar neer! Heb trouwens net de aanvraag gedaan.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Cheryll schreef:
    (...)
    Jaa, inderdaad. Zo'n TV-programma, maar heb er nooit wat van begrepen :'S

    Haha oke dan. Dat is waarschijnlijk dan iets van Nederland ofzo want ik ken het niet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    (...)
    Haha oke dan. Dat is waarschijnlijk dan iets van Nederland ofzo want ik ken het niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil ook wel meedoen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik wil ook wel meedoen (:

    Kijk even bovenaan en vul het groene even in ;)


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    -> Het is niet de bedoeling dat je alvast je topic opent. Gewoon even wachten op je toestemming. Slotje.


    I am an idiot, I move.