• Ik kan echt soms mijn mond niet houden;x

    Ik had een nerdbril op -niet zo'n hele grote, een iets kleinere- en toen zei mijn leraar Natuurkunde dat ik die bril moest af doen.
    "U doet toch ook uw toupetje niet af als ik dat aan u vraag?"
    -strafwerk-
    het floepte er zo uit;x

    Wie is er ook zo'n flapuit?


    Me so good.

    SHADOWx schreef:
    lol XD kreeg die leraar zeker een rode kop, of niet? geniaal xD

    Nogal rood O.o

    want ik weet dus niet zeker of hij een toupetje heeft, het ziet er wel uit alsof hij een toupetje heeft;x


    Me so good.

    Maar als je je bril afzet zie je toch niets meer?
    Of was het er een van glas?
    xD
    ik zeg het altijd zachtjes, zodat de mensen rondom me het wel horen, maar de leerkracht niet. Dat doet bij ons op school iedereen, want het is wél hilarisch, maar ze kunnen je geen strafwerk geven omdat ze je niet horen:)
    misschien een tip?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 12:22 ]


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    vivian07 schreef:
    Maar als je je bril afzet zie je toch niets meer?
    Of was het er een van glas?
    xD
    ik zeg het altijd zachtjes, zodat de mensen rondom me het wel horen, maar de leerkracht niet. Dat doet bij ons op school iedereen, want het is wél hilarisch, maar ze kunnen je geen strafwerk geven omdat ze je niet horen:)
    misschien een tip?

    Maar als ik iets zeg dan is het altijd knoerhard;x
    ik zal eraan proberen te denken (';

    Het was een bril zonder sterkte, maar als hij wél van sterkte was geweest dan had ik hem alsnog moeten afzetten.


    Me so good.

    Avery schreef:
    Ik, maar ik hou ervan om te zeggen wat ik denk.

    + Kinderachtige leraar heb je.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik niet,omdat ik geen straf wil. Meestal geef ik ze een steek onder water,als we een opstel of zo moeten schrijven en ik ben het ergens niet mee eens dan laat ik dat duidelijk merken.
    Bv. We zijn met tekenen naar Parijs geweest en we moesten vaak heel lang lopen en wachten voordat we mochten eten. Op school moesten we daar een verslag van schrijven en ik heb toch maar even duidelijk gemaakt hoe belachelijk ik het vond. Dat werk vaak ook en ze kunnen je geen straf er voor geven.

    Je leraar is trouwens wel erg als hij je daarom straf geeft,kom op zeg een beetje lol daar gaat niemand dood aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Avery schreef:
    Ik, maar ik hou ervan om te zeggen wat ik denk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben soms ook wel eens zo :'D
    Altijd als onze leraar Nederlands een beetje chagrijnig is en nors reageert op iemand zeg ik altijd heel droog. "Nou meneer, niet zo aangebrand zeg."
    En dan moet ie lachen en is ie weer vrolijk (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Als ik dat doe wordt ik er altijd uitgestuurd, dus ik hou het voor mezelf. :'D


    --

    Ik denk dat meestal maar ik zeg het niet. Want strafwerk op school is ook Straf thuis..

    Geniaal haha XD
    Ik heb ook weleens, en dan denk ik erna: Shit, zo ben ik helemaal niet ;/


    Caution first, always.

    ik hou het meestal voor me tot ik iemand vind die wil horen wat ik over iemand denk en meestal vind diegene het zelfde of kent diegene hem/haar niet dus maakt het hem/haar niks uit xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Geweldig :'D


    ars moriendi

    Whaha, dat is dus ook echt iets voor mij... Ik zeg wat ik denk ( al heb ik inmiddels wel leren nadenken voordat ik iets zeg :p)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Onze mentrix is hartstikke gezellig ;D
    Ik had een keer een hele lullige opmerking gemaakt x'D
    Onze mentrix was zwanger en ze was aan het dromen. Ze zei: "..En als ik dan weer terugkom, dan zeggen jullie, jaa daar is ze weer!"
    Ik kon mijn mond even niet houden en toen zei ik: "Oh jee daar hebben we dat gedrocht weer," het floepte er zo uit x'D. Gelukkig kon ze er wel gigantisch om lachen :']

    xBloodyWings schreef:
    Onze mentrix is hartstikke gezellig ;D
    Ik had een keer een hele lullige opmerking gemaakt x'D
    Onze mentrix was zwanger en ze was aan het dromen. Ze zei: "..En als ik dan weer terugkom, dan zeggen jullie, jaa daar is ze weer!"
    Ik kon mijn mond even niet houden en toen zei ik: "Oh jee daar hebben we dat gedrocht weer," het floepte er zo uit x'D. Gelukkig kon ze er wel gigantisch om lachen :']

    haha (;
    Ik krijg nu de neiging om aan mijn mentor te vragen of ze zwanger is, want ze heeft echt zo'n zwanger buikje x)


    Me so good.