• Hello lieve Q'ers,

    Ik heb een vraagje ivm met mijn haar. Dit is dus mijn gewone haar, maar... Ik zou ongelooflijk graag golvend haar hebben. Met andere woorden: ik wil die krullen kwijt! Haha.
    Helaas mag ik van mijn ouders mijn haar niet permanent laten stijlen of iets dergelijks. Hebben jullie (een) tip(s) voor me om die krullen weg te krijgen, zonder het te laten stijlen? Bijvoorbeeld bepaalde productjes ofzo?

    Lieeeefs, Amina


    If we had not a soul, music would have created it.

    Marshmellow schreef:
    Weet je, jij hebt gewoon te veel zwavelbruggen in je haar (cat)
    Of was het nu te weinig?
    Nah, teveel lijkt me logischer!


    Wat zijn zwavelbruggen? (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Desolate schreef:
    Ben je gek, Amina? Jouw krulletjes zijn prachtig!:9~

    Hier ben ik het volledig mee eens ja!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Stijltang. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Damn, ik ben jaloers.
    Mijn haar is tegenover het jouwe van nature stijl, en dat haat ik. Ik zou heel graag wat volume in m'n haar hebben. Maar mijn haar is super zwaar dus niets lukt en ik zou sowieso niet graag elke dag een uur aan mijn haar willen spenderen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Qlimax schreef:
    Omg, ik wil wel met je ruilen hoor. Ik heb golvend haar, en ik wil zó graag krullen! :'(


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind je haar wauw:O


    I miss the days when life was simple.

    Natuurlijk kan je je haar stijlen, dat doe ik best vaak en nu ziet mijn haar er niet meer uit, het is helemaal dood dus als je gaat stijlen doe het niet te vaak!


    Just try to live life to the fullest

    Chiffon schreef:
    Natuurlijk kan je je haar stijlen, dat doe ik best vaak en nu ziet mijn haar er niet meer uit, het is helemaal dood dus als je gaat stijlen doe het niet te vaak!


    Met de goede beschermingsproducten is er niks aan de hand hoor! Je moet daarvoor waarschijnlijk wel bij je kapper zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Jou haar is echt zó mooi! Ik zeg : "Er niets aandoen!" :Y)

    Funeral schreef:
    Stijltang. : )


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Desolate schreef:
    Ben je gek, Amina? Jouw krulletjes zijn prachtig!:9~

    Als je veel conditioner gebruikt, word je haar zwaarder, dus zullen de krullen ook minder worden. Misschien helpt dat wel (:


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Chiffon schreef:
    Natuurlijk kan je je haar stijlen, dat doe ik best vaak en nu ziet mijn haar er niet meer uit, het is helemaal dood dus als je gaat stijlen doe het niet te vaak!


    En daarbij komt nog dat het 3 kwartier duurt om mijn haar te stijlen, dus zoveel tijd heb ik niet iedere morgen. :'D Maar het is wel een oplossing om af en toe te doen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb steilshampoo van Andrélon :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    nivea straight and liss