• Ik heb supererge honger, en we eten friet, en nou pakt mijn zus net álle frietjes die in de bak zaten.Terwijl ze 10 minuten daarvoor een zak chips naar binnen heeft zitten werken.:| gaat ze vervolgens even lekker flauw zeggen; 'Hm, lekker hoor.'

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 16:30 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maak nog wat friet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe, stiekem vind ik het grappig.

    Ik heb ook honger!

    hahha mijn zus doet dat ook altijd eerst alle lekkers eten en dan heb ik honger wil ik net wat pakken om te eten vreet ze het zo voor me neus op

    Papercut schreef:
    Maak nog wat friet?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Papercut schreef:
    Maak nog wat friet?

    Ja zijn we dus ook aan het doen.Maar ze is niet mijn echte zus, want ze heeft een andere vader dan ik. Maar ze doet altijd superflauw.Toen ik klein was, liet ze me schrikken met een masker.Echt een kutactie.En allemaal van die stomme opmerkingen maken, en liegen tegen mijn moeder, en als ik de waarheid zeg, blijft ze het ontkennen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Da's flauw ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat doe ik ook altijd (;

    -ik mag jouw zus wel-


    Me so good.

    ik wil ook :|


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dan moet je protesteren, of nog even wachten tot de volgende lading klaar is. Of gewoon een broodje eten 's middags, dan sterf je 's avonds nog niet van de honger. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Seel schreef:
    ik wil ook :|


    Shoganai i ne~

    Square schreef:
    Dan moet je protesteren, of nog even wachten tot de volgende lading klaar is. Of gewoon een broodje eten 's middags, dan sterf je 's avonds nog niet van de honger. (:

    Opzich gaat het me niet zo om het eten, maar om hoe ze me behandeld.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    (...)
    Opzich gaat het me niet zo om het eten, maar om hoe ze me behandeld.


    Waarom behandel je haar dan niet zoals zij jou behandelt? (:


    --

    diep in het hart houden jullie heel veel van elkaar.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    BAM schreef:
    (...)

    Waarom behandel je haar dan niet zoals zij jou behandelt? (:

    haha Nou, omdat t gewoon niet tussen ons klikt.Zij doet niet eens moeite om aardig te doen.Toen k naar boven ging, met mn krukke viel er eentje, en kvroeg of zij die opwou rapen, zei ze niks, en ze liep er gewoon doodleuk overheen.Mama was toen wel heel boos op haar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De frietjessteler. (cat)
    Sla haar, zeg dat het mag van mij (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'