• Daar hadden we het over tijdens muziek, want het komt voor in de songtekst van Katy Perry - Hot 'n Cold, en die moesten we zingen.

    Ik was dus de enige die wist wat het ongeveer betekende, en de rest had er nog nooit van gehoord --'
    Mijn leraar muziek had door dat ik het wel snapte.
    "Zij weet waar het over gaat, leg het maar uit schatje"
    -Geen reactie van mij-
    "Je maakt het zelf mee dus je kunt het wel uitleggen"
    -nog steeds geen reactie-
    Toen ik dus weigerde om dat uit te leggen voor de klas, ging hij het uitleggen en keek iedereen zo naar mij.
    dankje meneer Oppie dat je me zo voor lul zet (;


    Wie heeft jouw wel eens voor lul gezet?
    En,
    zijn jullie net zo slim als mijn klasgenoten die niet weten waar het over ging?


    Me so good.

    Ik snap niet waarom hij jou schatje noemt? XD En ik weet ook niet wat pms is, doet me denken aan een ziekte :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wat is pms? >.<

    en hoezo noemt ie jouw schat? >.<


    Ligt and Darkness are both very different..

    Waarom in godsnaam noemt jou docent je 'schatje'. Dat is best wel omg. Maarja, anyway. PMS klinkt als een ziekte naar mij dus ik heb geen idee.

    Hij noemt ieder meisje 'schatje, lieverd'
    -nee hij is geen pedo-


    Me so good.

    PMS oftewel het Pre Menstrueel Syndroom
    (;


    Me so good.

    Flamingo schreef:
    Ik snap niet waarom hij jou schatje noemt? XD En ik weet ook niet wat pms is, doet me denken aan een ziekte :x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind het erger dat hij je schatje noemt..


    I solemny swear i am up to no good

    DBSK schreef:
    ik vind het erger dat hij je schatje noemt..

    ik vind het niet erg, hij is in de 60, heeft een leuke vrouw, hij behandeld ons gewoon vet aardig.
    Hij is echt geen pedo hoor(;


    Me so good.

    Ik snap niet dat iedereen er zo'n probleem van maakt dat hij je 'Schatje' noemde, heel veel leraren zeggen dat.
    Mijn duits leraar had me voor schut gezet omdat ik een woord verkeert uitsprak.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Ik snap niet dat iedereen er zo'n probleem van maakt dat hij je 'Schatje' noemde, heel veel leraren zeggen dat.
    Mijn duits leraar had me voor schut gezet omdat ik een woord verkeert uitsprak.

    Dat is echt gemeen ;o
    Leraren vinden het echt leuk om leerlingen voor schut te zetten.


    Me so good.

    Eigenlijk snap ik niet echt wat er zo erg aan PMS is, alle meisjes maken het mee, en die jongens die het zo grappig vinden zijn gewoon raar :')


    As travars

    Pittsburgh schreef:
    Eigenlijk snap ik niet echt wat er zo erg aan PMS is, alle meisjes maken het mee, en die jongens die het zo grappig vinden zijn gewoon raar :')

    Ja,
    en als je dan moet uitleggen wat het betekend is het wél erg,
    nogal gênant als een leraar dat zo zegt..


    Me so good.

    Haha, bij ons in de klas zeiden ze dat vrouwen beter die afkorting zouden onthouden. (Het ging over enzymatische reacties en over een enzym dat afgekort wordt als PMS, dus niet wat ze bij jullie bedoelden).


    If you had never come out of the blue, I would've stay