• Aangezien ik er meerdere topics over heb gemaakt, weet iedereen wel dat ik niet goed in mijn vel zit. De laatste tijd gaat het alleen maar slechter en slechter en ik eet weer weinig. Vorige week at ik redelijk veel en ik ben aangekomen. Daar baalde ik van en ik begon me kutter te voelen. Skieen met school wat niet zoals ik verwacht had, want eigenlijk ging niemand echt met me om. Ik voelde me eenzaam.
    Ik voelde me gewoon kut en een olifant die zwanger was van 10 jonkies. Nu eet ik weer minder, te weinig en mijn vriendje is teleurgesteld. Maar ik KAN het gewoon niet, ik kan niet normaal eten. Mijn lichaam zo verkloot dat ik al aankom als ik eet wat een mens eet als hij op dieet is. Aankomen wil ik niet, raak ik chagrijnig van en depri. Niet eten kan ook niet, mijn vriend gaat zich daardoor rot voelen.
    Ik moet eten, ik wil niet dat mijn vriend zich kut voelt. Dan heb ik liever dat ik de rest van mijn leven depressief ben..

Ik ben gemeen xoxo

Ik heb net hetzelfde. Mijn vriend gaat kapot aan het feit dat ik zoveel met eten bezig ben. En ik wil hem niet teleurstellen.
    Denk je niet dat je beter hulp gaat zoeken? Of heb je die al?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right