• Ik verveel me. ;o Dus, ik zou graag wat willen lezen. (:

    Geen
    - Justin Bieber
    - Voetbal
    - Harry Potter
    - Bekende mensen (Tokio Hotel mag)

    Wel
    - Onbekende personen
    - Vampier verhalen
    - Waargebeurde verhalen
    - ...
    Ja, eigelijk alles, buiten wat er bij niet staat (:


    Magic never ends.

    When she cries

    Janne & Lieke zijn beste vriendinnen, ze zijn echt onafscheidelijk. Maar dan sterft Lieke door een ongeval en komt Janne er alleen voor te staan.
    Every day’s the same,
    She fights to find her way,
    She hurts, she breaks, she hides and tries to pray,
    She wonders why does anyone
    Ever hear her when she cries…

    Onbekende personen, een 3-shot (:



    The pain of love
    Over een meisje en een onbereikbare liefde. Onbekende personen, een 4-shot, de inleiding is tegelijk een samenvatting (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 19:27 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    When she cries
    (...)
    Onbekende personen, een 3-shot (:



    The pain of love
    Over een meisje en een onbereikbare liefde. Onbekende personen, een 4-shot, de inleiding is tegelijk een samenvatting (:


    Ik ga lezen (:


    Magic never ends.

    I Want You
    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    Een vampierstory, alleen ik heb nog maar 1 chapter xD Maar dan heb je toch even iets te lezen en ik ga binnenkort gauw heel veel schrijven (A)


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    I Want You
    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    Een vampierstory, alleen ik heb nog maar 1 chapter xD Maar dan heb je toch even iets te lezen en ik ga binnenkort gauw heel veel schrijven (A)

    Klinkt leuk (: Ik ga lezen ;D


    Magic never ends.

    Fluorescent Adolescent.
    William Shakespeare's Romeo & Juliet anno 2010.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    gaat over groentes die de wereld overnemen
    (nerd)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb Tom Kaulitz stories en een story met onbekende personen. Dus kijk maar gewoon even op m'n profiel (:

    Immortality - a fate worse than death.

    Een vampier verhaal. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn story gaat over Jasper Hale, hij (de story dus) komt ook voorbij in the spotlight, haha, als je wilt lezen ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik heb alleen maar tokio hotel story´s...
    http://www.quizlet.nl/stories/23625/my-story-about-how-bill-kaulitz-really-is/ (deze heeft al een vervolg)

    en ik heb er nog een die binnenkort van start gaat, dus als je het iets lijkt;
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=33874&message=244


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Eh, Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.

    Anna is een Uitverkorene. Iemand die het leven van de koninklijke familie beschermde en daarmee gegarandeerd op een uiterst pijnlijke manier doodging.


    Here is the place where I love you <3

    Game Of Gods

    5 Jongeren zijn op reis door Noorwegen als een van een een kasteel ontdekt tussen de bergen in het hoge noorden. In het laatste dorp waar ze door komen worden ze keer op keer door de dorpelingen gewaarschuwd om niet naar het vervloekte stuk land te gaan. Maar wat als ze toch gaan? Wie had ooit kunnen denken dat het zo fout zou lopen? Dat de waarschuwingen terecht waren geweest? En dat vergeten goden lang niet zo dood waren als men dacht? Wie had ooit gedacht dat puberale koppigheid en een spel van de goden een levenslijn voorgoed kon veranderen...

    I've just killed my boyfriend. Met onbekende personen :]


    x

    This is War
    Ladies, Bugs & Ladybugs

    Beide onbekende personen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Game Over

    onbekende personen(A)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.