• So, tell meh.
    Wat zijn jullie vakantieplannen voor de zomervakantie van 2011? :9~

    Ik ga misschien met vriendinnen naar Texel en ik ga leidster zijn samen met een vriendin bij het vakantiespel (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga dit jaar met 2 vriendinen naar benidorm :D 2 weekies =D zooo super veel zin in :D


    its always the same road,it just go's on and on..

    Door dit topic krijg ik echt onwijs veel zin in de zomer.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    3,5 week d'Amerique! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Drie weken Amerika! (:


    live the life you love

    Ik ga met een vriendin op een zomerkamp naar Engeland. Met twee andere vriendinnen ga ik een weekendje naar Ommen (misschien) en met mijn ouders ga ik twee weken naar Italië (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik ga (misschien) naar Italië! dat wordt leuk bij een hotel met een über groot zwembad... zwembad...

    Nazgul schreef:
    Ik ga met vriendinnen een weekje naar Turkije!


    Waarvan ik één ben :D
    Verder ga ik eind augustus mee met een groep verstandelijke gehandicapten als begeleidster :)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 10:54 ]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik moet sowieso stage lopen in de zomervakantie, dus ik vrees dat ik niet echt vakantie heb. Maar ik ga (als ik word aangenomen) wel 2 weken naar Bulgarije voor stage. En ik ga naar Lowlands =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ga met mijn moeder, tante, en neef naar een muziefestival in duitsland,
    en meer weet k nog niet. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    L'Going to PARIS PARIS, baby! Hahaha, en andere landen, beetje reizen. Heb ik altijd al gedaan, en blijf ik ook altijd doen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    1 week Barcelona en nog 2 weken ergens anders in spanje (:


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Twee weken naar Tunesië, Hamammet, in een superdeluxe 5 sterren hotel met privéstrand. Jongens, laat die zomer maar komen (krul)

    Verder veel naar het strand, zonnen, en met vrienden uitgaan.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Drie weken naar Miami ^^


    Onnellissuus Maanpaossa

    Als het goed is naar Zweden 8D


    Caution first, always.

    Ik ga naar Kos met mijn ouders en wou op reis gaan met mijn vriend. Maar ik zal waarschijnlijk met herexamens zitten, dus dat zal niet door gaan waarschijnlijk ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right