• So, tell meh.
    Wat zijn jullie vakantieplannen voor de zomervakantie van 2011? :9~

    Ik ga misschien met vriendinnen naar Texel en ik ga leidster zijn samen met een vriendin bij het vakantiespel (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Die heb ik niet (huil)


    -

    Ik ga met vriendinnen een weekje naar Turkije!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij maken meestal pas een week of vier van te voren plannen. Ik heb dus nog geen idee waar we überhaupt heen gaan. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Twee weken naar de Ardennen!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik denk dat het weer een eenzame vakantie word, ik blijf thuis - vriendinnen gaan op vakantie. Dus dan zit ik hier een beetje weg te rotten in het boerendorp waar ik woon. (:

    Misschien beetje afspreken, naar de stad, zwemmen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Met mijn ouders 2 weekjes naar Frankrijk
    Met mijn beste vriendin naar Lowlands en 2 dagen later naar Barcelona.
    En dan met mijn moeder als ik ben geslaagd naar London een weekje (of New York, dar hoop ik stiekem op)

    Met vriendin naar Frankrijk voor een surfvakantie :]


    No growth of the heart is ever a waste

    In de voorjaarsvakantie ga ik skiën in Oostenrijk, terwijl ik niet kan skiën. Maar ik heb een vriendje & schoonouders die dól zijn op skiën :/
    Ik ga in de meivakantie een weekendje naar Duitsland, met mijn ouders en mijn vriendje.
    In de zomer ga ik naar Schotland :9~. Daar heb ik zó veel zin in.
    En in de zomer ook nog naar Zwitserland met mijn vriendje mee (:

    Oké, nu kom ik erg over :x


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Naar mijn vriendje, naar mijn vriendje, naar mijn vriendje, naar Dour, vakantiewerk, naar mijn vriendje, vakantiewerk, naar mijn vriendje, naar mijn vriendje, naar mijn vriendje en eventueel studeren voor herexamens als ik er heb :'D. Oh en nog naar centerparcs met mijn vriendje :3 en met vrienden ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Naar Japan! _O_
    && met twee vriendinnen op surfkamp gaan : D

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 18:07 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ga met men moeder & vader naar Italie, ze zeiden dat ik mocht kiezen dus koos ik tussen Londen & Amsterdam, gaan we dus naar italie woehoe

    Ik ga in september met mijn zus en mijn moeder een weekje naar Griekenland.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik blijf thuis dit jaar. :(

    Thuis blijven, niks doen, Q onderspammen, enz.
    Ze zeggen dat we dit jaar niet gaan.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nog niks :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.