• Ik mag van m'n moeder niet dus ik moet nog twee jaar wachten, maar ik zou graag deze willen. Zouden jullie een tattoo willen? Zo ja, waar?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb al een tattoo: een muzieknootje op mijn rechterbovenbeen. Mijn tweede wordt een ster op mijn linkerenkel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik wil op mijn linker- of rechterschouder een hele kleine, maar supermooie roos ofzoiets. Iets moois, in ieder geval. Die plek kun je tenminste makkelijk verbergen en hij blijft als langste strak op je lichaam, dus vandaar dat ik hem daar wil (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    een kleintje op mijn pols of enkel, en anders iets héel kleins net boven de rand van je onderbroek.


    Hope goes lost but never dies.

    Genius schreef:
    Ik wil 2 kattenpootjes op mijn linker pols (krul) En ik krijg het ook voor mijn verjaardag _O_

    Oh dat klinkt wel heel leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nice ^^
    Ik heb er al 4, maar als ik nog mooie tattoo's tegenkom, of zelf op een ontwerp voor een tattoo kom, dan laat ik me die natuurlijk zetten. ^^

    ghehe. (:


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Regenboogje op mijn enkel : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Sommige tatoeages vind ik heel erg mooi, maar ik denk dat ik nooit eentje zou nemen. Ik denk dat ik er later spijt van zal gaan krijgen.


    Everything is worse without music.

    Ik wil een muzieknoot op mijn schouder, maar dat mag ik niet van mijn ouders :(


    Onnellissuus Maanpaossa

    Islander schreef:
    (...)
    Waarom neem je hem als je weet dat het niet verstandig is, Jamie? ;o Dat is niet verstandig van je, hoor. xd
    Nee, maar als het voor jou een grote, emotionele waarde heeft of zo, dan nja, dan is het wel beter dan zomaar een random mooi tekeningetje te kiezen, natuurlijk. (:

    Haha, omdat ik niet verstandig ben, Karen xd.
    En voor mij heeft het zeker een grote emotionele waarde en hij is ook speciaal voor mij ontworpen. En het is maar een kleintje dusja (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben bijna jarig en dan word ik 18 en van mijn verjaardagsgeld ga ik een tattoo op mijn rug laten zetten _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    Ik ben bijna jarig en dan word ik 18 en van mijn verjaardagsgeld ga ik een tattoo op mijn rug laten zetten _O_


    wat voor ene? ö
    sorry, nieuwsgierig. :P


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Neen, niks voor mij.