• Ik mag van m'n moeder niet dus ik moet nog twee jaar wachten, maar ik zou graag deze willen. Zouden jullie een tattoo willen? Zo ja, waar?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil ook tattoo's, vooral eentje op mijn pols/hand.
    Maar ik laat mn arme en bene ook helemaal volzette, alsk da dan nog mooi vindt.


    Imperfection Is Beautiful

    hijs mooi en ook de betekenis drvn,.. mr zelf zou ik nog nie zo heel snel vr n tattoo gaan,..
    ik zet binnekort al n piercing x]


    Only those who listen can hear

    Daugherty schreef:
    (...)

    Oneindig toch?
    ...
    Volgens mij betrkent dat hetzelfde:Y)

    Is ook zo .


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil misschien iets/een woord in witte inkt.
    En ik dacht eerst aan een rennende vos, wat voor mij wel een waarde heeft (namelijk vroeger als ik dan bij m'n tante was geweest en we gingen naar huis, zei m'n tante altijd, 'kijk op de vos er nog is,' omdat we langs een gebouw reden waar een rennende vos opstond (dat gebouw is nu weg) dus het doet me denken aan m'n jeugd en m'n tante is m'n peettante. Het helpt me ook herinneren dat ik altijd gewoon door moet leven), maar dat zou ik wel gewoon in zwarte inkt doen.
    En dan bij m'n pols of dichtbij het 'kuiltje' van m'n ellebogen

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 21:43 ]


    As travars

    Ik heb al drie tattoos, en ik wil er zeker nog meer! ;)
    Van eigen ontwerp.

    Heb ook twee sterren op mijn linker pols en daaromheen wil ik muzieknootjes (heb een muzieknoot met een vlinder op mijn andere pols) en ik wil er meerdere sterretjes bij en de zin 'Embrace this moment' erbij, daar denk ik al heel lang over na. En de derde staat op mijn rug. Ze hebben allemaal betekenis en zijn allen uniek.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 22:01 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Oh die ken ik! Erg mooi, lijkt me wel een pijnlijke plek.(':
    Ik wil op mijn linkerschouder een klein borstkankerlintje, voor mijn moeder. -die godzijdank nog leeft- (:


    everything, in time

    Ik wil ook een 'shhh..' op mijn vinger. Omdat mijn zus is gestorven en op die manier kan ik zeggen 'slaapzacht,lieverd.'


    all I want is the taste that your lips allow

    & achter mijn oor iets, maar ik weet nog nie wat.


    all I want is the taste that your lips allow

    ik vind het een mooi idee van je.

    zelf heb ik er 2 en ze zijn bijden uniek en met een betekenis. de ene zit op me pos en zelf ontworpen bloem. en de ander op me voet/ enkel dat is een lotus met 3 vlinders en een paar mooie lijnen.


    we all deserve to die

    Rouge schreef:
    (...)
    het is hoe je het bekijkt ;d
    & mijn broer heeft ook tattoo's en ze zijn nog niet dof na 7 jaar.

    Nee, na 7 jaar misschien nog niet... Maar na 20 jaar of zo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    (...)
    Nee, na 7 jaar misschien nog niet... Maar na 20 jaar of zo...

    Dat zou kunnen, maar dan kun je het altijd bij laten werken. En het hoeft niet, dat het echt vervaagt.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen, maar dan kun je het altijd bij laten werken. En het hoeft niet, dat het echt vervaagt.

    Naja, in alle geval, op mijn lichaam zal er nooit een tattoo komen... Of het is er zo een met water die er na een kleine schrob beurt af is. x'D nee, zelfs dat doe ik niet meer :') maar wil het wel nog eens :Y) lang geleden x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    (...)
    Naja, in alle geval, op mijn lichaam zal er nooit een tattoo komen... Of het is er zo een met water die er na een kleine schrob beurt af is. x'D nee, zelfs dat doe ik niet meer :') maar wil het wel nog eens :Y) lang geleden x)

    Haha, stiekem vind ik dat best verstandig van je. Ik ben zo verstandig niet, want op mijn lichaam komt er binnenkort wel één (: . Hmm die zijn leeeuk! En die heb je er zo weer af, dus dat scheelt wel. haha xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)
    Haha, stiekem vind ik dat best verstandig van je. Ik ben zo verstandig niet, want op mijn lichaam komt er binnenkort wel één (: . Hmm die zijn leeeuk! En die heb je er zo weer af, dus dat scheelt wel. haha xd

    Waarom neem je hem als je weet dat het niet verstandig is, Jamie? ;o Dat is niet verstandig van je, hoor. xd
    Nee, maar als het voor jou een grote, emotionele waarde heeft of zo, dan nja, dan is het wel beter dan zomaar een random mooi tekeningetje te kiezen, natuurlijk. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, ik wil niet denk ik.
    Anders iets heel kleins, muzieknootje, ofzo x]