• Ik mag van m'n moeder niet dus ik moet nog twee jaar wachten, maar ik zou graag deze willen. Zouden jullie een tattoo willen? Zo ja, waar?


    all I want is the taste that your lips allow

    Islander schreef:
    (...)
    Geldverspillign. ;p

    het is hoe je het bekijkt ;d
    & mijn broer heeft ook tattoo's en ze zijn nog niet dof na 7 jaar.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil een pikachu tatoo op me enkel ;x

    Ik heb een tattoo. Een lieveheerstbeestje op me heup/lies. Hij staat voor mijn bijnaam van mijn ouders, mijn antigeweldheid en lieveheerstbeestjes zijn altijd iets geweest wat ik droeg.
    Over een paar jaar ga ik een M laten zetten voor mijn moeder. Omdat zij gewoon de meest belangrijke persoon in mijn leven is. En op die manier draag ik haar altijd bij me.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil hier het woordje milosc.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deze maar dan een stuk kleiner op mijn enkel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    oe, zo'n een vind ik wel leuk, ik hou niet zo van grote tattoos.
    zelf wil ik een snorretje aan de binnenkant van mijn vinger zodat ik hem onder mijn neus kon houden. ;$
    alleen denk ik dat het daar heel veel pijn doet dus laat maar haha. :Y)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Ik zit al heel lang met een zin in mijn hoofd, en ja.. nu nog wachten totdat het legaal is, haha. Maar ik zou nooit een tattoo nemen zonder betekenis, anders vind ik het alleen maar zonde van je lijf.

    Ik wil alleen een tattoo als die een emotionele waarde voor me heeft, en dan op mijn pols of enkel.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Op men pols 'Faith' of 'Believe'of een tekstje dat een belangrijke betekenis voor me heeft in witte inkt. En [url=dithttp://2.bp.blogspot.com/_1MemVkKwPNo/TA3oWNEm7DI/AAAAAAAACGo/-iOOCoxu_Ps/s1600/tattoo%2Bstar%2Bdesign.jpg]dit[/url] op mijn onderrug en dit in men oor. (:


    Magic never ends.

    Oh, die is mooi (:
    Ik wil er ook. een sterretje op m'n pols,
    en een muzieknootje, een 'L' en 2 pijlen, die wrs op mn enkel komen. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb er al een, en dat is genoeg haha.


    Your make-up is terrible

    failerd schreef:
    Ik wil alleen een tattoo als die een emotionele waarde voor me heeft, en dan op mijn pols of enkel.

    Deze heeft voor mij een betekenis. Ik heb zotveel meegemaakt en met deze wil ik aantonen dat je niet by de pakken moet blijven zitten. Life goes on.


    all I want is the taste that your lips allow

    Mooi (: !
    Mijn beste vriendin heeft een tattoo voor me ontworpen en die laat ik binnenkort zetten.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mooi!

    Ik heb er nu drie, een eigen ontwerp, eentje die ik gewoon wilde maar die is nog niet af en eentje met de naam van mijn kleine meissie.

    Voor nu is het even genoeg maar ik kan je garanderen dat er minsten nog een volgt ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rouge schreef:
    (...)
    Het is geen 8, het is het teken van 'elk einde heeft een nieuw begin.'


    Oneindig toch?
    ...
    Volgens mij betrkent dat hetzelfde:Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 21:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.