• Ik zei nog zo tegen mezelf: ga er niet heen! Maar omdat mijn haar echt ver-schrik-ke-lijk dood was deed ik het toch. Ik ging naar de kapper. En nu ben ik depressief, want het was eerst best lang, en nu. NU IS HET VERPEST! hier.
    Het ziet er nu redelijk uit omdat mijn schouders opgetrokken zijn maar het valt nét over mijn schouders heen en ik haat het.
    Vertel me dus alsjeblieft jouw kapperfail zodat ik wat minder ongelukkig ben.

    en ja, ik kijk chago.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 15:16 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmm mijn haar is wel meerdere keren verpest :').
    Maar ik heb krullen, dus dat is altijd wat moeilijker te knippen dan stijl haar. Maar uiteindelijk heb ik ervoor gezorgd met een haarband of weet ik het, dat het leuk was.. Of ik wachtte gewoon af tot het gegroeid was, zodat ik het in iets kon laten knippen dat wél naar mijn zin was.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Staat juist leuk :Y)
    Ik ga eens in de maand naar de kapper of ik knip mn haar zelf, ik heb vorig jaar wel een dikke kapperfail gehad, dat was zooo erg dat ik niet naar school wou :')

    Ik heb het een keer tot vijf centimeter boven mijn schouder laten afknippen, terwijl ik het tot net onder mijn schouder wilde. Stomme kutkapper :c Ben d'r nooit meer naartoe gegaan.
    En het ziet er best leuk uit, hoor <3 Ookal is de foto nogal onduidelijk.


    You move me ......... Kurt

    xBIGBANG schreef:
    mijn kapperfail.. ze knipte me pony veeeel te kort,
    en toen ging ie krullen xD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn kapperfail was dat ik vroeg om het rond te laten knippen. Ik kwam thuis en kon geen verschil ontdekken...

    Ik vind het nog best leuk staan hoor!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet niet wat die verdomde kapper van vorig jaar heeft gedaan, maar sindsdien krult mijn haar weer. Nu moest ik het weer knippen vanwege de puntjes, maar mijn haar was eindelijk weer stijl... en nu weer niet!


    Today will be Girl's Day party with you~

    Laatst ging ik ook en ik wou weer eens een scheve pony, toen de kapper klaar was en ik het resultaat bekeek, alleen de bovenkant leek op een justin bieber kapsel en daarna kreeg je mijn lange haren nog eens. zag er zo dom uit, schaamde me dood xd

    Ik had mooi best lang haar zei ik tegen de kapper het moet lang blijven en in een V-vorm wat blijkt is ze klaar komt het tot net over uit mijn schouders ik ging naar huis en werd zo kwaad op de kapper dat ik haar ene mep wou verkopen ^^ (A)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik ga nooit meer naar de kapper (: want ik kan alles wat een kapper kan, zonder dat het superkort, of lelijk geknipt hoeft te worden hehe.

    En toch vind ik het er leuk uitzien! (:


    Sometimes it's best not to care.

    wow het is juist heel mooi(flower)


    Shoganai i ne~

    ik leek op een jongen met dat kapsel dat mijn kapper me gaf:S


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    iris, het staat je juist heel leuk (:, dus zeur niet. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Dat ik nu al 5 weken met een rechte pony rondloop, omdat de kapper het verschil niet weet tussen een rechte pony en een schuine lok.
    En vroeger 4 jaar geleden was het verkeerd geknipt en toen kreeg ik dus kort haar. Niet langer dan mijn kaak was het.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze zal het gedaan hebben, om je haar te redden. Als je haar dood is, dan moet er soms al snel heel veel af. Mijn grootste kapperfail is, dat mijn kapper een schuine lok moest knippen en toen gewoon in het midden, aan de voorkant, een stuk recht had afgeknipt. Ik had een halve gewone pony o.o Oh, en ik had vroeger haar tot ongeveer mijn kont, het moest tot onder mijn schouders. De kapper knipte het steeds scheef, tot het op mijn schouders hing en toen nog steeds schuin was. Uiteindelijk kwam het tot mijn kin, toen het eindelijk recht was.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 17:29 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.